פרדי צרפתי: לקראת קריית גת - דימונה

במשחק שמסתמן כמשחק ההזדמנות האחרונה של דימונה, הקבוצה תצא למשחק של להיות או לחדול בקריית גת. קריית גת לאחר הניצחונות האחרונים של מחנה יהודה, תהיה חייבת להשאיר את הנקודות בביתה, אחרת היא עלולה למצוא את עצמה במבחנים מול ליגה ב'. פרדי צרפתי בטור דעה לקראת קרב התחתית הלוהט.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 03-04-2018
  • 13:59

ביום רביעי הקרוב יתקיים משחק גמר תחתית, בין קרית גת לדימונה. משחק שיכול לתת לקריית גת אויר לעונה נוספת בליגה א'. לעומת זאת, זה יכול להיות המשחק שיסתום את הגולל ויוריד את דימונה לליגה ב'.


קריית גת מגיעה למשחק לאחר שפיספסה ניצחון במחזר הקודם על יפו, לאחר שכבר הובילה 2-0 שהיה אמור להספיק לניצחון, אך סיימה בתיקו שכולו הפסד. קריית גת חייבת להגיע למשחק מול דימונה בגישה שכל תוצאה פרט לניצחון, יהווה מחדל עבורה. היא חייבת לפתוח את המשחק בלחץ גבוה על דימונה ולהשתמש בכל הכלים ההתקפיים שיש לה, על מנת ליצור הכרעה כבר בחצי הראשון של המשחק. 

 

שלומי משה, קבוצתו חייבת לפתוח עם לחץ גבוה ולהכריע את המשחק במחצית הראשונה (דן יידוב)

 

לקריית גת יש שחקנים מוכשרים בהתקפה, דוגמת יניב מזרחי ומאי מזל. ושחקני הגנה מצויינים דוגמת אבי צבאג ונדב כידר המנוסה. שלומי משה חייב להחדיר בשחקנים שלו אמונה ושקט, כי אין לי ספק שברגע שקריית גת ישחקו נכון ומהיר בחלק הקדמי, הם גם ינצחו את המשחק, בטח בבית שלהם.

 

לקריית גת יש שחקנים מוכשרים בהתקפה ואיכות וניסיון בהגנה. אם יחדירו בהם אמונה ושקט צפויים לנצח בביתם (איתן ידגר)

 

מנגד דימונה מגיעה בגישה שלדעתי כבר הרימה דגל לבן. החלפת מאמנים שלא עזרה מאז עזיבתו של כחילה, גישה למשחק הזויה מצד השחקנים, שעדיין חושבים שהם קבוצת צמרת ולא קבוצה שנלחמת על החיים שלה. כשאני עובר על רשימת השחקנים של דימונה, זה פשוט כואב ולא נתפס איך שחקנים כמו יינון ברדה, יוני רביבו, מושיקו אסולין ואור עלווה, שחקנים שהיו חייבים לתת ערך נוסף ולהוציא את הקבוצה מהבוץ, פשוט קורסים משחק אחרי משחק. כנראה שיש בעיית אגו מנטלית בקבוצה.

 

נגד קרית גת הקבוצה חייבת לשחק במערך זהיר, עם שלושה בלמים וקישור מעובה ולנסות לצאת להתקפות מעבר מהירות. אחרת אם הם יגיעו למשחק ויחשבו שהם יכולים לשחק פתוח ושווה ולא בגישה של קבוצה שיורדת ליגה, קרית גת יענישו אותם ויש להם את הכלים. 

 

שחקני דימונה, טרם שינו גישה והבינו שהם קבוצת תחתית שיורדת לליגה ב' (אבייתר ברק)

 

אני כמאמן הייתי מבצע שיחות אישיות ונותן לשחקנים אמונה שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר. ומצפה מכל השחקנים לשחק ולהבין שירידת ליגה תהיה חתומה רק עליהם ולא על אף אחד אחר. כי יכולות יש להם, אך דרך וגישה של מחויבות למועדון ולעיר שלהם, לצערי הם לא הביאו עד היום. 
בכל זאת, אני מקווה בשביל דימונה שאני אתבדה אחרי המשחק, אבל להניאות דעתי קריית גת ינצחו.

 

שיהיה בהצלחה לכולם.

פרדי צרפתי: לקראת קריית גת - דימונה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אשמים סגרון וההנהלה (אוהד ושחקן לשעבר 03-04-2018, 15:55)
    אין שום קשר בין השחקנים לניהול הטיפשי. של חבורת ליצנים כדוגמאת ההנהלה ומחזיק תיק הבלוף סגרון גמר כל חלקה טובה ועדין אומר שהוא מינף את הכדורגל למקומות גבוהים הוא כנראה חולם וחשב שלרשום הצלחה בבחירות סופו של כל ליצן לחזור לקירקס הכישלון יהיה חתום על סגרון בלבד פירק 2.5 מיליון העונה יחד עם כחילה הבלוף הגדול בערך 7 מיליון מיום שהוא ניהל יחד עם כחילה את הכדורגל העיר נבוא חשבון ביום הבחירות
  2. דימונה ירוחם (חגיא 03-04-2018, 17:59)
    * על דימונה תפסיקו כבר לבכות שכל הכסף שלכם ילך על נסיעות
  3. ‏ככה ‏בוא נעשה סאדר (‏המדען 03-04-2018, 19:13)
    ‏ליגה א דרום לא ‏אוהבים ‏קבוצות מהדרום הרחוק יש דוגמאות אילת ערד ‏באר שבע ‏נתיבות אופקים ‏אז ככה בואו נעשה סדר ליגה א דרום ‏צריכה ‏להיות מאשדוד עד תל אביב ‏כמו שיש ליגה א צפון ‏אז צריך לפתוח עוד ליגע א דרום רחוק מואז יהיו שלוש מחוזות שמכל אחת תעלה ‏קבוצה ממקום ראשון ‏וכל ‏א צפון מרכז א. דרום רחוק ‏וככה לא יהיה הוצאות גדולות של הקבוצות מהדרום הרחוק לבוא למרכז עלויות גדולות ‏אף קבוצה מהדרום הרחוק לא יכולה להחזיק מעמד עם הקבוצות של המרכז מבחינת עלויות חומר למחשבה להתאחדות שיעשו עוד קבוצה ליגה א דרום רחוק ‏וככה יהיה יותר קל לכולם שלא התמודדו עם הליגה הלאומית ‏התמודדו קבוצות רק מלגה א‏דרום מרכז צפון
  4. פרדי (כתום בנשמה 04-04-2018, 08:11)
    אתה תותח מאמן שקודם כל השחקנים שלו אח"כ כולם אוהבים אותך. תגיע לרמות הגבוהות.
  5. נצחון לדימונה (יובל טובול 04-04-2018, 10:59)
    אני מאמין בשחקנים שלנו בדימונה ויעשו אכל בשביל לנצח היום ולתת לאוהדים שקט והם נרד אכל לטובה בהצלחה
  6. עצה לשלומי משה (קרית גתי 04-04-2018, 18:27)
    מכבי לא מנצחת בבית בגלל שחסרים מזוזות במגרש פשווט אין בכניסות שם חייב תעשו בדיקה