אוהד רון מארח את אלי כהן: תחזית ליגה א' דרום מחזור 27

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב אלי כהן. אלי הוא היו"ר והאיש החזק יחד עם רונן זייגרמן בנס ציונה. אלי בנה קבוצה לתפארת בנס ציונה וראינו את זה במשך כל העונה. אלי מכיר את ליגה א' וחושב שמכבי יבנה לא תנצח את כפר קאסם, מכבי יפו תנצח את שעריים. אבל האם הוא ינצח אותי בתחזית? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-04-2018
  • 19:13

אלי, ברכות על הזכיה באליפות ליגה א'...

"תודה רבה על הברכות, אנחנו בהחלט עוברים שבוע מאוד כייפי. עברנו עונה מדהימה. אני חושב שההכנה וההחלטה של רונן ושלי להישאר עם אותו צוות ועם אותו סגל שחקנים, התבררה כמנצחת. פתחנו את העונה מצוין וזה גרם לקבוצות שהשקיעו המון לצמצם את העלויות. מה שקרה שנה קודמת ישב לנו בראש כל שבוע והשאיר אותנו דרוכים ומוכנים לכל משחק. עופר והצוות שלו ידעו לשמור על מתח בריא ודריכות לקראת כל משחק. הסיבוב הראשון שלנו היה מדהים ולמעשה שם נעשתה רוב העבודה".

 

נס ציונה חוגגת עלייה מדהימה! (אלעד ירקון)

 

מה אתה חושב על ליגה א' העונה?​ 

ליגה א' השנה ובכלל בשנים האחרונות, כוללת שחקנים מאוד טובים שבשקט יכולים לשחק ברמות הגבוהות יותר, גם רמות השכר יחסית לליגות המקצועניות הן גבוהות ומתגמלות מאוד".

 

ונעבור למשחקים:

הפועל אזור - סקציה נס ציונה, רביעי, אזור 16:30

אוהד: אזור חייבת את הנקודות כדי להבטיח את ההישארות. נס ציונה האלופה הגאה תרצה להמשיך במומנטום ובעיקר השחקנים ירצו להוכיח שמקומם בליגה הלאומית בעונה ההבאה. לרוב הקבוצה שחייבת את הנקודות לוקחת אותן, אבל מי יבקיע לאזור? ממש לא להאמין כמה הקבוצה הזאת מחמיצה במשחקיה האחרונים. הימור שלי: אני מאמין שיסתיים בעוד תיקו.

אלי: אנחנו דורשים מהשחקנים מקצועניות עד הסוף. אנחנו לא מתכננים להוריד בכמות האימונים או בהכנות. מצד שני אין ספק שיש לנו בסגל שחקנים שמגיע להם גם לשחק. אני חושב שהם ברמה טובה מאוד ולכן לדעתי ותקוותי שננצח. הימור שלי: ניצחון שלנו.

 

נס ציונה לא מתכוונת להוריד רגל מהגז (אלעד ירקון)

 

בית"ר כפ"ס-הכח ר"ג, לויטה, 16:30

אוהד: סירוטקין חוזר ל'לויטה', וזה הדבר היחיד שמעניין במשחק הזה. כפ"ס מאבדת גובה בשבועות האחרונים. נכון שיש להם סגל קצר אבל עדיין הירידה של כפ"ס לא מתקבלת על הדעת. הכח ר"ג חייבת נקודות כדי לברוח מהתחתית הבוערת ממש. הימור שלי: הכח ר"ג ינצחו.

אלי: משחק שיכול להתפתח לכל כיוון. כפ"ס בתקופה פחות טובה, אבל הכח קבוצה שזה סיכוי אחרון שלה אם בכלל לדגדג את הפלייאוף. הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

 

חיים סירוטקין חוזר ל'לויטה' (מני בן ארי)

 

'ירמיהו חולון' - הפועל מחנה יהודה, חולון 16:20

אוהד: חולון אחת הקבוצות המפתיעות והמרשימות של העונה, כיף לראות אותם משחקים. מחנה יהודה בהתאוששות מדהימה. צורי עטר עושה עבודה מצוינת ומגיע לו ולשחקניו שאפו ענק, אבל חולון זה כבר יותר מדי בשבילם. הימור שלי: חולון ינצחו ויתכוננו לפלייאוף.

אלי: חולון מבחינתי הפתעה לטובה. קבוצה שעלתה ליגה ועושה עונה טובה מההתחלה. מחנה יהודה נלחמת על חייה אבל נראה לי שהפעם זה לא יספיק. הימור שלי: חולון תנצח.

 

הפועל הוד השרון - נורדיה ירושלים, הוד השרון, 16:00

אוהד: הוד השרון רוצים לרדת בכבוד ומגיע להם כל הכבוד שלא חוטפים תבוסות כמו דליה ובית שאן בליגה א' צפון. לא פשוט להתמודד עם המצב שהם נמצאים בו. נורדיה נמצאת במרחק שתי נקודות מהפלייאוף וירצו להיות בו. הימור שלי: נורדיה עדיפה ולכן צפויה לנצח את הוד השרון.

אלי: למרות הנקודה שזכתה הוד השרון, אני לא חושב שנורדיה תוותר על המשחק שמאוד חשוב לה אם היא רוצה להגיע לפייאוף. הימור שלי: ניצחון לנורדיה.

 

מכבי שעריים - מכבי יפו, שעריים, 16:30

אוהד: מכבי יפו ביחס לתקציב שלה ולציפיות מהעונה עושים עונה נהדרת. קלעו בול במספר צעירים מוכשרים ומגיע כל הכבוד להם על על זה. יפו הוציאו תוצאות יפות מאוד וירצו להמשיך גם מול שעריים המשעממת. שעריים בעונה משעממת מאד, ומבחינתם זה טוב ורגוע אבל לאור הקהל הרב שיש לשעריים זאת אכזבה. הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

אלי: שתי קבוצות עם תקציבים מהנמוכים בליגה ושעושות עבודה מצוינת במיוחד יפו. הקבוצות מנוהלות בשקט עם המון שחקנים צעירים ומוכשרים. המשחק יוכרע בגול אחד לכאן או לכאן. הימור שלי: אני אלך הפעם עם יפו.

 

אורי קרגולה עושה עונה מצוינת עם יפו (אלעד ירקון)

 

עירוני קרית גת - מ.ס. דימונה, קריית גת, 16:00

אוהד: דימונה ירדה ליגה וזה מאוד מאכזב. דימונה זו עיר שתמוכת רבות בספורט ואני בטוח שהם יחזרו כבר בעונה לאחר מכן. קרית גת זאת קבוצה שכיף לראות אותה משחקים על חלק התקפי צעיר ומהיר, שמוכיח שהוא מסוגל לנצח את הקבוצות הטובות בליגה. הימור שלי: קרית גת חייבים את הנקודות ומאמין שגם ינצחו. 

אלי: לאחר ההפסד בשבוע שעבר קשה לי לראות את דימונה מצליחים להישאר בליגה. קרית גת קבוצה יותר טובה מהמיקום שלה, ונראה לי שהם ינצחו. הימור שלי: ניצחון לקריית גת.

 

מ.ס. כפר קאסם - מכבי יבנה, וינטר, 16:30

אוהד: כפר קאסם היא הקבוצה החמה של הליגה, שמאז שהיא החליפה מאמן היא בשרשרת משחקים עם תוצאות מרשימות ביותר. חבל שלא הקשיבו להמלצות להחליף את המאמן לפני, אבל אף פעם לא מאוחר וכפר קאסם קבוצה חזקה מאד שמגיע לה מקום בפלייאוף. יבנה קבוצה שקיים בה בלגן שלם, ולא ברור למה נלחמים להשאיר את המאמן לאור שרשרת האכזבות במשחקים האחרונים. זה לא נראה טוב כי אולי יש סיבות שלא קשורות לתוצאות שמשאירות את המאמן. ליבנה עם אלי כהן על הקווים אין סיכוי לנצח... הימור שלי: כפר קאסם ינצחו.
אלי:
המשחק המסקרן של השבוע. משחק שחשוב מאוד לשתי הקבוצות .יבנה רוצים לחזור למסלול הניצחונות ואילו כפר קאסם רוצה פלייאוף. כפר קאסם תמיד מנצחת ביישורת האחרונה של הליגה, אבל אם יבנה יגיעו דרוכים נראה לי שיהיה להם קשה. הימור שלי: אני הולך על תיקו.

 

האם יבנה תצליח לנצח עם אלי כהן על הקווים? (אלעד ירקון)

 

הפועל כפר שלם - הפועל בקעת הירדן, יום שני (9.4), שכונת התקווה 16:00

אוהד: כפר שלם במומנטום מצוין לאחרונה ועושה רושם ששרון ברנשטיין מצא את הנוסחה להצלחה אצלו בקבוצה, ובעיקר את הרכב המנצח. מנגד בקעת הירדן בעונה פנטסטית, נמצאת במרחק טוב מהפלייאוף העליון, ולמרות שאנשי הבקעה לא חושבים על הפלייאוף העליון הם יכולים להגיע. הימור שלי: לדעתי המשחק יסתיים בתיקו.

אלי: כפר שלם קבוצה בתקופה טובה וחייבת את הנקודות ולכן לדעתי גם תנצח את המשחק. הימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בן נר (אבנר 04-04-2018, 13:23)
    אוהד למה אתה לא בא לראות משחקים כבר כי העיפו אותך מכל מגרש
  2. סקציה (הלב הכתום 04-04-2018, 14:11)
    קדימה סקציה ממשיכים עד סוף העונה ללא פשרות להיות ספורטאים
  3. אכלת אותה חתיכת מטומטם (דימונאי גאה 04-04-2018, 18:23)
    אלי איש טוב אוהד רון סתם זבל ניצחנו למרות שאתה מזלזל בנו
  4. אזור ניצחה את נס ציונה? שווה הירהור בקול (ליבי 05-04-2018, 13:09)