עידו קרן מארח את בהאא חליל: תחזית ליגה א' צפון מחזור 27

לאחר שבשבוע שעבר הפסיד לאורן פלאש, השבוע עידו החליט לאחר את האיש החזק באיכסל בהאא חליל כשהוא סוחב על גבו שני הפסדים רצופים. בהאא חליל וקבוצתו יכולים להבטיח את הכרטיס לליגה הלאומית כבר מחר מול אום אל פאחם, איך יתפתח המאבק על הכרטיסים לפלייאוך העליון...? ומה יהיה הסוף עם בית שאן...? כנסו ותקראו...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 03-04-2018
  • 19:08

שלום לכולם
המחזור ה-26 מאחורינו ורגעי הסיום כבר בפתח. המתח באוויר והלחץ כמעט בכל קבוצה עדיין קיים. בוא ניתן סקירה קצרה על מחזור 26 שעבר:
1.אני במשבר דווקא בסוף השנה, הפסד שני רצוף והפעם לאורן פלאש. נקווה שאחזור לעצמי בהקדם וכבר השבוע אנצח.
2.באסי גלבוע מברכים על בואו של רז משולם. זה כנראה הרכש הטוב ביותר שעשו השנה.
3.בשפרעם כבר אין עניין. לא נותר לנו אלא לזכור את החצי הראשון המדהים שעשתה קבוצתו של איברהים אבורקיק המצוין, שעשה מהלימון אחלה לימונדה, גם בליגה וגם בגביע. לא נשכח את ההפסד טכני בשל אי הגעה למשחק מול רובי. משם הקוסם אברהים עשה ניסים.
3.בקרית אתא התחפשו לברצלונה. אחרי אום אל פאחם באה טירה וקיבלה חמישייה מהמכונה של המאסטרו חיים לוי, ששוב מוכיח שבוע אחר שבוע שמדובר לא רק באדם נהדר אלא במאמן מצוין ומקצוען. גם פה מדובר בקבוצה שסומנה כיורדת ומאז הגרף רק כלפיי מעלה. כמובן יש את המפקד יוחאי כהן, המנהיג והסמל הבלתי מעורער של הקריה, והחיילים בן בנימין, בר שם טוב, אוסמה שעבן, גל בן נעים, מאור אוחיון ועוד אחרים.
4.בטירה מתעקשים להסתבך. חוסר יציבות וחוסר התמדה שמים את הקבוצה במקום לא טוב. טירה כבר הייתה צריכה להיות במקום אחר בליגה ולא לחגוג הישארות.
5.בפאחם ובהרצליה כבר הבינו שאת המקום הראשון הם לא יתפסו, והם מכינים את הקבוצות לפלייאוף. אין ספק שמדובר בשתי קבוצות לגיטימיות לעלייה.
6.בבית שאן נפרדו מהליגה. חבל שזאת הפרידה וזאת הדרך המגעילה שאותה נזכור. מילים טובות לשחקנים ששיחקו בשביל הסמל ולא מעבר לזה.
7.בדליה כמו בית שאן סיימו את הסיפור, גם שם חלפה לה היסטוריה והקבוצה התבזתה והשיא היה מול איכסל. בושה וחרפה! שלום וביי.
8.במגדל העמק ככל הנראה ילכו למבחנים. אומנם קיים עדיין סיכוי להינצל אבל זה לא נראה כמשהו שהולך לכיוון הזה.
9.בטבריה אילן סויסה שוב מפעיל קסמים.יש אימונים, אין אימונים, כבר בתמונת בפלייאוף חזק. מילה טובה ומחמאות ליקיר בן הרוש שחיכה בסבלנות כל השנה להזדמנות, ומוכיח שמדובר בשוער מצוין ושיש על מי לסמוך.
10.כמובן נסיים באיכסל שנמצאים שנייה לפני היסטוריה. התהליך של איכסל התחיל שנה שעברה עם איימן חלאיילה המצוין, והשנה הייתה לכך המשכיות, ואיזו עונה נהדרת חווה הפועל איכסל. מוריס אוזן נתן חתום לעלייה העומדת וקרבה. שאפו ענק לכל הצוות שבאיכסל, ותיכף גם נגיד מאברוק.

השבוע לכבוד האירוע החלטתי לארח את האדם שמזוהה עם הפועל איכסל יותר מכולם. היו״ר האגדי בהאא חליל. את בהאא אני מלווה כבר שנים ומגיע לו ולכל חברי ההנהלה של איכסל את רגעי הנחת הללו. בואו נראה אם ינצח אותי. אני בטוח שהוא יסכים להפסיד לי ולנצח את פאחם...

 

יאללה מתחילים:

הפועל אסי גלבוע - מ.ס. טירה
עידו: אסי כבר נשארו ובגדול, טירה עדיין לא. עדיין אני חושב שאסי עם ביטחון וזה השלב של ליהנות ולשחק משוחרר. בטירה קיבלו 5, הפעם זה ייגמר פחות. הימור שלי: 2-1 לאסי.
חליל:
הפועל אסי גלבוע קבוצה ביתית השנה וטירה חייבים לפחות להביא נקודה ממשחק החוץ. הימור שלי: תיקו 1-1.


הפועל שפרעם - הפועל מגדל העמק
עידו:
שפרעם סיימו את העונה ואין שם עניין. במגדל העמק מבינים שזה הצ’אנס האחרון להינצל ללא הישרדות. הימור שלי: 2-1 למגדל העמק.
חליל:
הפועל שפרעם מהקבוצות הכי מאומנות בליגה, ומגדל העמק יתחילו להכין את עצמם למשחקי ההישרדות. הימור שלי: תיקו 1-1.

 

חצי עונה ראשונה מדהימה של אבו רקיק ושפרעם

 

עירוני טבריה - באקה אל גרבייה
עידו:
טבריה חושבים על פלייאוף. גם בבאקה מבינים שניצחון ייתן תקווה לפלייאוף, אבל טבריה ינצחו וצחי טיאר ימשיך לנצח מקומות 8 ומטה. הימור שלי: 2-1 טבריה.
חליל:
הולך להיות משחק מעניין בין שתי קבוצות חזקות. הימור שלי: תיקו 2-2.
 

האם אילן סוויסה ימשיך את התקופה המצוינת בדרך לפלייאוף? (רמי גרידיש)


מכבי צור שלום - מכבי דליית אל כרמל
עידו:
המשחק לא יתקיים וטוב שכך.
חליל: אם דליה תופיע, צור שלום תנצח 5-0

 

הפועל ירושלים - הפועל בית שאן
עידו:
חבל על הנסיעה של בית שאן לירושלים ועל הדלק. הימור שלי: 5-0 ירושלים.
חליל:
הפועל ירושלים מנצחים את בית שאן כי באמת נבנתה קבוצה צעירה ותוססת בהפועל ירושלים, ושאפו גדול מגיע לאופיר עזו בעונתו הראשונה כמאמן. הימור שלי: 0-3 לירושלמים.

 

שאפו גדול לאופיר עזו שמוביל את הפועל ירושלים לעונה טובה מאוד!

 

׳רובי שפירא׳ חיפה - הפועל כפר כנא
עידו:
רובי סוף סוף ניצחו, הם הפנימו שמקום 1 כבר הלך ואם לא יתעוררו אז גם לא יהיה פלייאוף. כפר כנא משוחררים אבל הם יפסידו. הימור שלי 3-1 לרובי.
חליל:
משחק שאומר הכל מבחינת שפירא... אם הם מנצחים זה יחזיר להם את הביטחון ויהיו יותר עם ביטחון לקראת המבחנים, כפר כנא סיימה את העונה, אולי עם אכזבה מבחינתה, היא בנתה סגל שחקנים מצוין ולא נכנסו לפליאוף העליון. הימור שלי: 2-1 לרובי.

 

רובי שפירא חייבת לנצח בכדי לקבל ביטחון לקראת הפלייאוף (מאור אלקסלסי)

 

הפועל הרצליה - עירוני קריית אתא
עידו:
משחק אטרקטיבי בין שתי קבוצות חזקות, אני צופה משחק עם הרבה שערים. הימור שלי: 2-2 שלא טוב להרצליה...
חליל:
משחק בין שתי קבוצות מאומנות עם מאמנים טובים. הרצליה קבוצה ביתית חזקה וקריית אתא היא מהקבוצות הכי חזקות בסיבוב השני. הימור שלי: תיקו 2-2.


המאסטרו חיים לוי, ינצח גם את הרצליה?

 

הפועל איכסל - הפועל אום אל פאחם
עידו:
איזה משחק! קרנבל בגרין, יום חג באיכסל אבל פאחם לא פראיירים ולהם רצונות לסיים במקום שני. תהיה מלחמה (מקווה ספורטיבית) בין שתי הקבוצות הטובות בליגה. כרגע איכסל בכושר טוב יותר ואום אל פאחם כבר לא ניצחו שבועיים. הימור שלי: 2-1 לאיכסל שתחגוג מחר היסטוריה.
חליל:
הפועל אום אל פאחם היא מהקבוצות הכי חזקות בליגה, עם השחקנים הכי טובים בליגה, אבל אני אומר לכולם שהפועל אכסאל הקבוצה הכי טובה בליגה ויש לנו את השחקנים הכי טובים והכי צנועים, ואני מקווה שאנחנו שננצח את המשחק הזה ושיהיה בהצלחה לאום אל פאחם במשחקי הפלייאוף. הימור שלי: 0-2 לאיכסל.

 

מוריס אוזן מוביל את איכסל לעונה ענקית בדרך ללאומית (חגאג רחאל)

 

זהו חברים
מועדים לשמחה לכולם ובהצלחה לכולם
עידו קרן

עידו קרן מארח את בהאא חליל: תחזית ליגה א' צפון מחזור 27

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלאילה (דני אוהד 03-04-2018, 20:42)
    קבוצה חזקה אתם קונים משחקים ואתה בא להגיד באקה קבוצה חזקה מעניין איך אתכם הם היו קבוצה חלשה אתה לא כאלה חזקים אולי הקניות משחקים בטוח שכן
  2. באהה חליל (טבריני 04-04-2018, 09:30)
    באהה חליל את טיפוס צבוע ושקרן גם לקקן למי שצריך!! מערבב חצי ליגה וחבל שאנשים נופלים ללשון החלקלקה שלך!!
  3. קבוצות טובות מאוד (אבי 04-04-2018, 10:46)
    הקבוצות בחלק העליון של הטבלה בליגת א צפון, הם קבוצות טובות שיכולות להתברג בליגת העל בקלות. ההצליה ואום אל פחם ברמת משחק טובה.עירוני טבריה.ירושלים ורובי שפירא. הן קבוצות באותה רמה...
  4. אסי מול טירה ההיתי במשחק משחק מכור לפי כל הכללים. (משה מרציאאנו 04-04-2018, 11:16)
    אסי פתחה את המשחק עם שוער מחליף הבלם זיו לא פתח אחרי דקה כדור מסתובב סתם ברחבה אחד אפס טירה בדקה ה15 שוער הודף כדור לתוך השער שלו, בדקה ה30 כבר 3 אפס שער סתמי. בדקה 35 חילוף באסי יוצא חלוץ הכי פעיל ("שכנראה לא הבין מספיק טוב את ההוראות") וניכנס הבלם זיו. בדקה 40 אדום בעבירה סתמית, דחיפה של השוער (השוער עם הכדור ביד). כבר מתחילת המשחק כל הצלמים ממוקמים ליד השער של אסי לכולם ברור באיזה שער יהיו גולים. בושה וחרפה. צריך לזכור אסי גלבוע לא הפסידה בסיבוב השני לרובי, לירושלים, לאום אל פחם. וניצחה את הרצליה ושפרעם כאשר כל הקבוצות האלו טובות בהרבה מטירה שהיתה אתמול במשחק בנוני לגמרי ועוד לנצח חמש אפס לראות ולא להאמין. הנהלה ומאמן בושה.
  5. אכסאל (אשרף 04-04-2018, 13:12)
    למר עידו לך תלמד היסטוריה לפני שאתה כותב כתבה הפועל אכסאל היתה בליגה ארצית אז לא היתה ליגת על
  6. יש לי בבית כלב בשם מרצינו נובח אבל לא נושך (עבד סמארה 05-04-2018, 19:07)
    ברוכים הבאים לטירה