נפרדו כידידים: טבריה ובאקה נפרדות בתיקו 2-2

עירוני טבריה אירחה את באקה אל גרבייה במטרה להשיג ניצחון שיקרב אותה לעבר הפלייאוף. על סף סיום המחצית אריאל לזמי העלה את באקה ליתרון אך, כפיר בן דוד ושלום עקיבא ביצעו מהפך עבור טבריה, אך יחיא כבש את שער השוויון וקבע את תוצאת המשחק. טבריה נשארה בתמונת הפלייאוף. צחי טיאר לא הגיע למשחק עקב משחקה של נבחרת הנשים

  • על ידי: רועי סימוני
  • 05-04-2018
  • 13:31

עירוני טבריה אירחה את הפועל באקה אל גרבייה למשחק שיכול לקרב אותה צעד נוסף לעבר הפלייאוף העליון. אילן סוויסה ערך שני שינויים בהרכב כאשר אביאל גבאי ועדי תדמור פתחו ב-11, מנגד בבאקה ידעו שניצחון על טבריה יחזיר אותם לתמונת הפלייאוף העליון. מאמן הקבוצה צחי טיאר נעדר מהמשחק בעקבות משחקה של נבחרת הנשים, בה הוא משמש כעוזרו של גיא עזורי, ומי שעמד על הקווים הוא עוזרו שניר דורי.

 

צחי טיאר נעדר מהמשחק עקב משחקה של נבחרת הנשים (חגאג רחאל) 

 

 

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר כבר למן הפתיחה האורחים השתלטו על מרכז השדה וחיפשו את שערו של עדי תדמור. בחלוף חמש דקות למן הפתיחה, לירון אלימלך השאיר כדור נהדר לאושרי טוויל שבעט היטב מבלי לעצור, אך הכדור חמק ליד המשקוף. בדקה ה-20 כדור חוזר מההגנה היישר לרגלו של אופק ברזני שמשחרר פצצה שנעצרת במשקוף. בדקה ה-32 התקפה מתפרצת של טבריה מצאה את לירון אלימלך בקצה הרחבה, ובכדור גאוני השאיר את כפיר בן דוד לבד מול השוער, האחרון בזינוק גדול מציל שער בטוח ומשאיר את התוצאה מאופסת.

 

על סף השריקה לסיום המחצית הראשונה, כדור מוגבה לתוך הרחבה, עדי תדמור משתהה ואריאל לזמי מגיע מאחור, נוגח פנימה וקובע 1-0 לבאקה!!

באקה יורדת ביתרון של 1-0 למחצית, ויכולה להיות מרוצה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והיה נטול מצבים, בטבריה יודעים שהפסד יקרב את באקה לפלייאוף העליון.

 

דקה לאחר פתיחת המחצית השנייה, עלי אבו ריא מוציא כדור רוחב נהדר, אך כפיר בן דוד בועט ממטר והחוצה. חולפת לה דקה אחת ולזמי מגיע מול עדי תדמור אך לזמי בועט הישר לגופו של השוער. בדקה ה-52 דווקא לאחר לחץ של האורחים מבאקה, אביאל גבאי פורץ על הקו השמאלי ומוציא כדור רוחב נהדר, כפיר בן-דוד מגיע מאחור, כובש וקובע 1-1!

 

מיד לאחר כיבוש שער השוויון, שחקניו של אילן סוויסה השתלטו על המשחק והחלו לתקוף. בדקה ה-60 זה גם השתלם להם, לירון עקיבא בכדור אומן מצא את שלום עקיבא שבועט מהאוויר בלי לעצור למשקוף ופנימה. איזה גולאסו לשחקן הזה שנכנס דקה לפני כיבוש השער וקובע מהפך 1-2 לטבריה!

 

שער נהדר של שלום עקיבא לא הספיק לטבריה לניצחון

 

בדקה ה-75 חאג יחיא סארי מקבל כדור לבד בתוך הרחבה, בועט, הכדור פוגע בשחקן הגנה של טבריה ונכנס פנימה. שוויון 2-2!

 

לאחר שער השוויון, האורחים מבאקה ניסו להשיג את שער הניצחון אך ללא הצלחה והקבוצות נפרדות בתיקו. טבריה צריכה להיות מאוכזבת מכך שלא השכילה לנצח, אך היא עדיין בתמונת הפלייאוף העליון מנגד בבאקה יכולים להוציא את בגדי הים מהארון.

אילו סוויסה לוקח 'רק' נקודה מול באקה

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתב מטעם תבינו לבד (מוישה אופניק 05-04-2018, 16:14)
    כתב פח קבוצה פח
  2. עדי תדמור (אוהד ותיק מטבריה 05-04-2018, 16:55)
    עדי שוער חלש מאוד
  3. צריכים את מוריס אוזן (בקה 06-04-2018, 11:52)