הפועל איכסל עלתה לליגה הלאומית!!!

הפועל איכסל גברה על הפועל אום אל פאחם 2-1 במשחק היסטורי ששווה כרטיס לליגה הלאומית! אוהדי איכסל יצרו אווירה מחשמלת ביציעי 'גרין' עם תפאורה נהדרת. אום אל פאחם ניסתה לקלקל את החגיגה לאחר שכבשה שער יתרון כבר לאחר 5 דקות, אל אלירן חודדה, השחקן הבלתי נגמר קבע שוויון ונתן את האות לחגיגות עוד במחצית הראשונה!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 04-04-2018
  • 21:06

קהל איכסל מעודד את קבוצתו...

אוהדי שתי הקבוצות נתנו אווירה נהדרת ביציעים (מאור אלקסלסי)

 

כ-5000 צופים הגיעו למשחק הצמרת בו אירחה הפועל איכסל את הפועל אום אל פאחם. השופט הבכיר צביקה לוי שפט את המשחק. דקה 5 התקפה קטלנית של איכסל תימור אביטן בנגיעה משאיר את משה בן לולו לבד מול אוהד דוד האחרון לא מתבלבל וכובש את שער היתרון.

 

בדקה ה-23 קרן של מחמוד עבאס מוגבהת לרחבה אך הכדור מטייל ואין מי שיכניס רגל  לכבוש את השער. לאחר חצי שעה של כדורגל האורחים מאום אל פאחם שולטים בכל הנעשה על המגרש שחקניו של מוריס אוזן ניראים מבוהלים. 

 

בסיום מוריס אוזן מונף על הכתפיים (מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-35 הזדמנות ראשונה לאיכסל מועמר קראקה מקשית באומנות ניר אברגיל מגיע מאחור נוגח אך מפספס את המסגרת. חולפת דקה בלבד פיראס עקאל מתקדם באין מפריע ובועט חזק ושטוח אך אוהד הודף לקרן בקצות האצבעות. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה כדור קרן נהדר של עומר בוארון מצא את אלירן חודדה לבד בתוך הרחבה ומ-5 הוא לא התבלבל וקבע שיוויון. 1-1.  המחצית מסתיימת בתיקו כאשר שחקניו של סמיר עיסא שלטו לאורך כל המחצית הראשונה ויכלו לכבוש עוד שער או שתיים, מנגד מוריס אוזן יכול להיות מרוצה מכך ששחקניו השוו את התוצאה למרות יכולת לא טובה שלהם. 

 

המחצית השניה נפתחה בלחץ של המארחים מאיכסל שחיפשו את שער היתרון אך בדקה ה-52 איילון אלימלך הוכשל בתוך הרחבה ע״י אלירן חודדה והשופט הורה על כדור עונשין מ-11 מטרים מחמוד עבאס בעט את הכדור ימינה אך אוהד דוד בהצלה ענקית הודף את הכדור לקרן.

 

ככה חוגגים עלייה! (מאור אלקסלסי)

 

לאחר שהיה נדמה כי המשחק נרדם ושתי הקבוצות מרוצות מהתוצאה בדקה ה-70 התקפה מתפרצת נהדרת של איכסל כדור רוחב של עומר בוארון מוצא את המחליף ניקולאס פלצוק שבועט בנגיעה לקורה על הכדור החוזר משתלט מועמר קראקה שמקרוב לא מתבלבל כובש ומעלה את קבוצתו ליתרון 2-1!!! 

 

לאחר שער היתרון שחקני איכסל המשיכו לחפש את השער השלישי ללא הפסקה. עד לסיום שחקניו של מוריס אוזן המשיכו ללחוץ, השופט שורק לסיום ונותן את האות לפתיחת החגיגות הפועל איכסל בליגה הלאומית.

 

אלירן חודדה כובש ופותח את החגיגות של איכסל! (מאור אלקסלסי)

הפועל איכסל חוגגת עלייה היסטורית לליגה הלאומית! (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד דוד הגדול שלנו תודה רבה (נידאל 04-04-2018, 22:33)
    הצלת הפנדל של המשחק אוהבים אותך
  2. דור הלוי (אבי 05-04-2018, 00:17)
    תתבייש לך,האם מוסלמי היה מתעטף בטלית וכיפה,תתנצל בפני העם היהודי,
  3. אכסאל (אשרף 05-04-2018, 08:19)
    מברוק לאכסאל ובהצלחה לאום אלפחם