"אלי כהן לא יתפטר, כי אחרת איפה יילך? יצטרך להחזיר את התעודה"

כך אמר מקורב למכבי יבנה לאחר ההפסד היום למ.ס. כפר קאסם ולאחר שהשיגה 2 נקודות בלבד בחמשת משחקיה האחרונים!!! ולאור השמועות על סיום תפקידו או אי סיום תפקידו של המאמן המאכזב אלי כהן. אם מכבי יבנה חושבת ל"עשות" משהו במשחקי הפלייאוף, היא חייבת להחתים מאמן שיוביל אותה לשם

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 04-04-2018
  • 20:23

היום, יום רביעי, מכבי יבנה שוב לא ניצחה והפעם הפסידה למ.ס. כפר קאסם 1-0. הקבוצה לא נראית טוב בלשון המעטה ועל פי שמועות שהגיעו לאתר גולר המאמן שוקל את צעדיו. שאלנו את אחד המקורבים לקבוצה והוא טען: ״אין מצב שאלי כהן יתפטר". מסביר המקורב: ״אם אלי כהן יתפטר או לא ימשיך בקבוצה זה לא יבוא ממנו אלא מהקבוצה, אחרת איפה הוא יאמן? איזה קבוצה תיקח אותו? אם אלי לא יאמן במכבי יבנה הוא יכול להחזיר את התעודת מאמן שלו כי אין לו סיכוי לאמן בשום מקום".

 

בימים הקרובים נדע האם המאמן ימשיך בתפקידו או לא...

הוסף תגובה
תגובות
  1. צריך להגיד את האמת (אמת 04-04-2018, 21:32)
    מהרגע שאלי כהן הימר על הותיקים נבו, גורמזנו, ציון ותומר הקבוצה לא רצה , כבדה ולא לוקחת נקודות. ששחקו הצעירים יותר רז אמיר, שבתאי ופרחי ביחד עם אביחי ותומר הקבוצה לא הבריקה אבל עבדה וניצחה. יבנה קבוצה זקנה ולא מענינת !!!
  2. אביתר פח אשפה (יבנאי 04-04-2018, 21:53)
    אביתר תמיד יש לכם שמועות ממקורבים שמפחדים להגיד את השם שלהם.. גיבורים בעילום שם. אתר פח כתבים פח ואוהדים פח
  3. לאוהדי יבנה (יבנה 04-04-2018, 22:22)
    שהקבוצה ניצחה ולא הציגה כדורגל גדול קיטרתם למרות שהם רצו ואכלו את הדשא ואז התחילה הפוליטיקה היבנאית לעבוד וסידרו לנבו הרכב שאגב נראה סביר ביחס לקבוצה וציון התחיל לרוץ ( לזחול)בהרכב וגורמזנו הגיע והרג את העונה עם עמידה אין סופית בלי תנועה ודחיפת גולים בגרבצטיים ואתם קהל אלוף עודדתם את השוק הזה וקיבלתם קבוצה מתה עם מאמן הזוי שלא מחליט כלום. האמת צריכה להאמר מגיע ליבנה עוד כמה שנים טובות בליגה א המועדון כמועדון לא שווה יותר מליגה א, האוהדים גם הם שבורים ולא שווים עליית ליגה בקיצור דישדוש!