ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-27 בחסות המותג "RUN" מותג הכדורגל של הכדורגל הישראלי

המחזור ה-27 הסתיים בליגה א' דרום, מחזור בו נס ציונה ויבנה מפסידות. והעניין עובר למאבק על הפלייאוף והתחתית. בפלייאוף נורדיה, יפו וכפר קאסם מנצחות ומכוונות לפלייאוף. בתחתית דימונה מנצחת ומתקרבת למחנה וקרית גת. אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום...?

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-04-2018
  • 15:12

שוער:

איתי כהן (הפועל אזור)

שוערה של אזור היה אחד הטובים בשורותיה של אזור בניצחון מול העולה הטרייה נס ציונה. איתי מנע מספר פעמים משחקני נס ציונה לכבוש במחצית הראשונה ובכך שמר את קבוצתו במשחק, שכאמור הסתיים בניצחונה של אזור.

 

איתי כהן השאיר את קבוצתו במשחק במחצית הראשונה (אלעד ירקון)

 

הגנה:

מור צור (הפועל מחנה יהודה)

מגנה השמאלי של מחנה יהודה, עשה עבודת הגנה והתקפה ולמעשה היה הבולט במשחק מול חולון. מור מגן שמאלי טבעי עשה התקדמות גדולה מאד העונה ואם ימשיך כך הוא יגיע לרמות הגבוהות. 

 

מור צור, מגנה השמאלי של מחנה יהודה. נחשב למגן מהטובים בליגה. צילום: אלעד ירקוני.

 

גילי קיין (הפועל אזור)

בלמה של אזור היה עם משחק הגנה טובה ביום שישי האחרון מול נס ציונה. רואים את התיאום של גילי יחד עם קובי כהן ואלכס באסוק, שילוב שהוביל את הגנת אזור והקישור האחורי שלה למשחק טוב.

 

מתן לוטטי (מ.ס. כפר קאסם)

מתן לוטטי נחשב לשחקן התקפה מהטובים בליגה, איסמעיל עאמר מאמנה של כפר קאסם הסיט את לוטטי לעמדת המגן וקיבל מגן מצוין שעושה הגנה בצורה נפלאה ובהתקפה משחק כמו חלוץ. הברקה נהדרת של מאמן כפר קאסם.

 

מתן לוטטי הוסט לעמדת המגן והיה מצוין (דן יידוב)

 

קישור:

אבי יוסף (הכח ר"ג)

קשרה האחורי של הכח ר"ג, הוא השחקן הכי בולט של הכח העונה, משחק עם כל הלב כל משחק ובמשחק מול כפ"ס הוא עשה הגנה והיה בעל הבית במגרש תמך רבות בהתקפה והיה מסוכן לאורך כל המשחק. 

 

צ'יקו מרזייב (הפועל כפר שלם)
קשרה הצעיר של כפר שלם, כבש צמד מול בקעת הירדן. צ'יקו הצעיר בעל שליטה בכדור וראינו את זה בשערים שכבש. שחקן מוכשר שחייב לעבוד קשה כדי להביא את הפוטנציאל שבו לידי ביטוי.

 

יוסי סלליך (מכבי יפו)

קשרה של מכבי יפו נמצא בתקופה נהדרת מבחינתו ומבחינת יפו. יוסי כבש שער חשוב נגד שעריים אבל מעבר לשער הוא השחקן הכי מסוכן ביפו שלמעשה יכולתו הגבוהה עוזרת לקבוצתו להיות מקום טוב בפלייאוף.      

 

יוסי סלליך נמצא בתקופה נהדרת (גיא צמח)

 

ליאל זגורי (מ.ס. דימונה)

קשרה של דימונה כבש צמד שערים נוסף לטובת קבוצתו, והוא נמצא בתקופה נהדרת לאחרונה ואם ימשיך כך אולי ישאיר את דימונה בליגה. יש לציין את חברו לקבוצה שי בוזנח שעשה גול אדיר בסללום נדיר ביופיו לרשת קרית גת. 

 

שחר בליליטי (הפועל בקעת הירדן)

שחקנה המהיר והמצוין של בקעת הירדן, כבש שער נגד כפר שלם ובישל אחד נוסף. שחר נמצא בכושר נהדר ומוכיח למן תחילת העונה שהוא מהקשרים היותר טובים העונה. יש לציין את עידן גמליאל שגם כבש שער ובישל שער נוסף. 

 

התקפה:

אלי בבאיוב (הכח ר"ג)

חלוצה של הכח ר"ג כבש צמד שערים מול כפ"ס והיה מסוכן מאד לאורך כל המשחק. אלי עשה התקדמות גדולה העונה ורואים שמדובר בחלוץ מהמובילים בליגה א' בשנים הקרובות. 

 

שער ענק של חלוץ גדול, אסף גובזה (מני בן ארי)

 

אסף גובזה (נורדיה י-ם)

שער ענק לחלוץ של נורדיה שמאז שהגיע וויקטור גניש לקבוצה, החלוץ הצעיר עושה עונה גדולה מאד מבחינת. מול הוד השרון הוא היה מסוכן ואיים על השער לכל אורך המשחק, כבש שער שהביא לקבוצתו 3 נקודות. 

 

יוסי חכים הוביל את אזור לניצחון מול נס ציונה (אלעד ירקון)

 

מאמן המחזור: יוסי חכים (הפועל אזור)

אורי קרגולה עשה ניצחון מרשים על שעריים, איסמעיל עאמר עשה ניצחון גדול על מכבי יבנה ומוכיח שהוא מאמן מהשורה הראשונה. אבי בוחבוט יחד עם דימונה עשה ניצחון ענק על קרית גת, אבל מעל כולם הרשים השבוע יוסי חכים שהביא ניצחון ענק על האלופה מנס ציונה. אזור היו חייבים ניצחון כדי לברוח מקרבות התחתית, ויוסי הכין את קבוצתו נהדר ולניצחון גם כשמדובר בקבוצה הכי טובה בליגה. שאפו!!

הוסף תגובה
תגובות