טובים השניים מן האחד: מי תכנס לפלייאוף בליגה א׳ צפון

כאשר נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, שלוש קבוצות מתמודדות על שני מקומות בפלייאוף העליון. ״רובי שפירא״, עירוני טבריה והפועל ירושלים כאשר קבוצת האוהדים נמצאת במצב הטוב ביותר מכולם וככל הנראה הקרב יהיה צמוד עד הסוף...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 11-04-2018
  • 11:08

שלושה מחזורים נותרו עד לסיום העונה הסדירה בליגה א׳ צפון, כאשר לא פחות משלוש קבוצות מתמודדות על שתי כרטיסים בפלייאוף העליון ״רובי שפירא״, עירוני טבריה והפועל ירושלים כאשר לקבוצת האוהדים מחיפה הסיכוי הגבוה ביותר להבטיח את מקומם בפלייאוף כבר במשחק הקרוב נגד בית שאן בעוד טבריה וירושלים יאבקו ראש בראש עד לקו הסיום.

 

מי יצטרף לארז בנודיס במשחקי הפלייאוף...? (מאור אלקסלסי)

 

״רובי שפירא״ חיפה שבסיום הסיבוב הראשון הובילה את הליגה בבטחה והיה נדמה כי היא בדרך הבטוחה לליגה הלאומית מעדה בסיבוב השני וממוקמת במקום הרביעי בטבלה, אם בקבוצת האוהדים רוצים להציל משהו מהעונה הזאת הם ינסו את מזלם במשחקי המבחן-יגיעו לפלייאוף.

 

עירוני טבריה נבנתה העונה בכדי להתמודד על העלייה, אך פתיחת עונה לא טובה של שחקניו של אילן סוויסה גרמו לכולם להבין כי זאת לא העונה שלהם, אם לא די בכך הגיע בעיית תשלום המשכורות ושביתות של השחקנים שגרמו לחמישה הפסדים ברציפות ואף היה נדמה כי גם הפלייאוף אינו בר השגה, אך שחקני הקבוצה שמו את הצרות בצד והם קרובים לפלייאוף העליון וניראה כי הם יהיו שם לבסוף-יגיעו לפלייאוןף.

 

הפועל ירושלים הפתעת העונה ללא ספק נמצאת כרגע בפלייאוף העליון אך נותרו לה משחקים קשים אם שחקניו הצעירים של אופיר עזו שרושמים עונה נפלאה ידעו להתעלות על עצמם הם יהפכו את העונה הזאת לחלומית עבורם- לא יגיעו לפלייאוף העליון העונה.

מי יגיע לפלייאוף העליון? מעניין זה יהיה עד סוף העונה..

הוסף תגובה
תגובות
  1. כולם חוץ מרובי (מושיקו 11-04-2018, 12:10)
    בעזרת השם רובי לא תהיה בפליאוף .קבוצת נוכלים בכיינים .עלק קבוצת אוהדים רק רע שיהיה לכם בכדורגל
  2. רק שרובי שפירא לא תהיה בפלייאוף (דודו 11-04-2018, 18:59)
    מאחל הצלחה לטבריה וירושליים, לרובי לא מגיע להיות בפלייאוף קבוצה שלא מכבדת אף אחד
  3. דודו ומושיקו (דין 11-04-2018, 20:32)
    תלכו לעזאזל על אפכם וחמתכם רובי יהיו בפלייאוף
  4. קבוצה שירדה ליגה בכלל ובפרט מועדון כמו הפועל ירושלים חייב להיות בפלייאוף העליון אחרת זה כישלון (סימוני לא הגזמת עם אופיר עזו? 11-04-2018, 21:30)
  5. מה אתה מתפלא ששונאים אותכם (דודו ומושיקו 12-04-2018, 08:46)
    מחשבה שניה הלואי תעלו לפליאוף ובמשחק הקובע תפסידו .זה יהיה יותר כואב קבוצה של טינופות בכיינים .