אין מוצא

אלעד טלבי וליאור מיכאלוב שניים משחקני הפועל רמת ישראל אשתקד,רוצים לעבור לאורתודוכסים יפו אבל מה?,רמת ישראל דורשת 10,000 ש"ח השאלה על כל אחד מהם! הגיוני? תלוי את מי שואלים..

  • על ידי: לירן דורף
  • 06-09-2010
  • 11:27

אשתקד אחרי מספר עונות בליגה ב,ירדה הפועל רמת ישראל לליגה ג' אחרי עונה בה שום דבר לא הסתדר לקבוצה שאף הפסיקה לקראת סיום השנה להתאמן באופן סדיר.

כעת בפגרה,רוצים שניים משחקניה הבולטים אשתקד,הקשרים אלעד טלבי וליאור מיכאלוב להשתחרר ולשחק בליגה ב בקבוצת אורתודוכסים יפו,רק מה,ברמת ישראל לא מוכנים לשמוע על הנושא ומתעקשים להשאיר את שני השחקנים אצלה.

ל"גולר" אף נודע שהקבוצה מבקשת עבור כל אחד מהם סכום של 10,000 ש"ח על השאלה לעונה,סכום מופרז לכל הדעות בליגה ג' בה כידוע שחקנים משחקים לרוב ללא שכר חודשי.

אצל שני השחקנים יש בעיות שונות על מנת לקבל את השחרור המיוחל,טלבי הוא בנו של יו"ר הקבוצה ולכן הסיכוי שישוחרר נמוך ביותר,אצל מיכאלוב הבעיה היא אחרת,בקבוצה מאוד מעריכים את השחקן ומחשיבים אותו כבורג משמעותי לקראת העונה הבאה.

 

אלעד טלבי(בלבן),האבא שהוא היו"ר מתעקש להשאירו.(צילום:לירן דורף)

 

אלעד טלבי אמר ל"גולר" לפני שעה קלה:"רמת ישראל זה אמנם הבית שלי ואני כבר 5 שנים כאן אבל צריכים להבין אותי ולתת לי להתאוורר במקום אחר שנה אחת,אינני מעוניין לשחק בליגה ג' שמבחינתי זה כמו לשחק בשכונה,אני חושב שיש לי מה לתרום בליגה ב כמו גם למיכאלוב,אנו רק מבקשים שיתחשבו בנו ובקידום המקצועי שלנו,רמת ישראל תמיד תשאר הבית של שנינו וכמובן שנשמח לשוב לכאן בעתיד.

מבקשים עלינו 10,000 ש"ח השאלה,שישמחו אם הם יקבלו עשרה כדורים במקום,זה הרי לא הגיוני ואפילו מגוחך,אני מקווה שהעניינים יסתדרו על הצד הטוב ביותר וכמה שיותר מהר,אין לשנינו כוונה לשחק כאן העונה".

 

ליאור מיכאלוב(בלבן),בקבוצה בונים עליו לעונה הקרובה.(צילום:לירן דורף)

 

בני שמואל,מנכ"ל רמת ישראל שזז השנה הצידה ונתן את שרביט האימון לשי כהן אמר ל"גולר" לפני זמן קצר:"לקבוצה יש בעלים בשם יניב נח,אם האורתודוכסים חפצה כל כך בשחקנים,הם מוזמנים להתקשר אליו ולהגיע עמו לסיכום כספי.

לא כל הנוצץ זהב ורצוי שלא יאמינו לכל ההבטחות שקיבלו שם,בלי קשר טלבי ישאר כאן ואף שיחק בשישי במשחק האימון שלנו מול קרית שלום,עם מיכאלוב העניינים קצת יותר מסובכים ואין ספק שלא מדובר בשחקן רגיל,שניהם צריכים להבין,למי שהיה חלק בהורדת רמת ישראל לליגה ג' חובתו לעזור לקבוצה לחזור לליגה ב".

 

בני שמואל:"לא כל הנוצץ זהב".(צילום:לירן דורף)

הוסף תגובה
תגובות