להתראות ליגה א׳: 'רובי שפירא' מביסה את בית שאן 1-6

הפועל בית שאן שירדה רשמית לליגה ב׳, אירחה את 'רובי שפירא' שתנסה את מזלה במשחקי הפלייאוף. בוזורגי העלה את האורחים ליתרון, אייל ברזני הצליח לאזן עבור בית שאן, אך זה לא עזר. שחקניו של פטריסיו סייג כבשו עוד חמישה שערים, והשיגו ניצחון חשוב לקראת משחקי הפלייאוף. בבית שאן צריכים להתחיל להתכונן לליגה ב׳...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 14-04-2018
  • 14:07

הפועל בית שאן אירחה את 'רובי שפירא' חיפה במסגרת המחזור ה-28, לעוד משחק לפני הפרידה שלה מליגה א׳ צפון. 'רובי' שזכתה בניצחון טכני נגד דליה הבטיחה רשמית את מקומה בפלייאוף העליון ותנסה לנסות להעפיל לליגה הלאומית, לאחר שלא הצליחה לעשות זאת בעונה הסדירה.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק

 

השופט ניב ערד הוציא לדרך את המשחק לעיני כ-200 צופים שהטריחו את עצמם בצהרי יום שישי. בחלוף 5 דקות של כדורגל, נתן נודלמן התקדם באין מפריע ושחרר טיל מ-16 שנעצר בקורה של השוער גבריאל כהן.

 

בדקה ה-10 הלחץ של האורחת השתלם, איימן עלי הוציא כדור רוחב נהדר ואלון בוזורגי שנותר לבדו לא התקשה לכבוש וקבע 1-0 ל'רובי שפירא'.

 

אלון בוזורגי כובש את הראשון עבור 'רובי' (מאור אלקסלסי)

 

שחקניו של פטריסיו סייג המשיכו לחפש את השער השני, ובדקה ה-18 כדור מוגבה לתוך הרחבה, בוזורגי שוב נותר חופשי, אך הוא נגח לידיו של השוער. בדקה -25 כדור חופשי נשרק לזכות בית שאן, אייל ברזני בעט חזק, הכדור פגע בידו של יוני אוחיון והשופט שורק לכדור עונשין מ-11 מטרים אליו ניגש שוב ברזני שלא התבלבל וקבע שיוויון 1-1.

 

בדקה ה-40 שלומי בן עשור נותר לבד מול גבריאל כהן, אך בן עשור בעט כדור היישר לגופו של גבריאל כהן ואיבד הזדמנות נהדרת לכבוש. על סף השריקה לסיום המחצית, שוב איימן עלי פורץ באגף הימני ובכדור גאוני מוצא את שלומי בן עשור שבועט מבלי לעצור וקובע, 2-1 ל'רובי'.

 

שלומי בן עשור מחזיר את היתרון לרובי (חגאג רחאל)

 

עמוק בתוך תוספת הזמן, עהאד עזאם מוציא כדור רוחב, אלון בוזורגי נותר חופשי מול שער חשוף ובעט את הכדור מעל השער. הבדלי הרמות נראו היטב במהלך המחצית הראשונה, 'רובי' שלטה ויכולה הייתה לכבוש מספר שערים נוספים, בבית שאן מחכים שהעונה הזאת כבר תיגמר.

 

פטריסיו סייג יורד להפסקה עם יתרון מבטיח (מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-50 הייתם חלבי נותר חופשי, בועט שטוח ומדויק וכובש את שערו הראשון במדי 'רובי שפירא' ומעלה את קבוצתו ל-3-1.

 

בדקה ה-55 כדור קרן מוגבה לרחבה ומוצא את הבלם אימרי קובלסקי שבועט מהאוויר כדור שנעצר בקורה. בדקה ה-58 כדור שמוגבה לתוך הרחבה, מוצא את לידור באבא שנוגח היישר לחיבורי השער וקובע 4-1 נהדר ל'רובי שפירא'.

 

במחצית השנייה ראינו רק את שחקני האורחת מחיפה שתוקפת גלים גלים. בדקה ה-77 המחליף דניאל ברק מקבל כדור על סף הרחבה ובועט חזק ושטוח, 5-1 לאורחים.

 

דניאל ברק המחליף כובש גם הוא (מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-80 אלון בוזרגי מקבל כדור בתוך הרחבה באין שחקן שמפריע לו, ומקרוב כובש את שערו השני במשחק וקובע את תוצאת הסיום, 6-1 ל'רובי'.

 

אלון בוזורגי קובע את תוצאת המשחק 

 

עד לסיום המשחק הרפו שחקני 'רובי' בכדי לא להשפיל את שחקני בית שאן שניראו חסרי אונים מול ההתקפות של האורחים מחיפה. בסיום אוהדי בית שאן שרקו בוז לשחקני הקבוצה.

שחקני 'רובי' חוגגים בזמן שהפועל בית שאן ירדה באופן רשמי לליגה ב'

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדיחת העונה רובי חזקים על חלשים (איכסאל 14-04-2018, 20:22)
  2. בושה של ניהול (בית שאני 15-04-2018, 09:15)
    אני לא זוכר מצב כזה של בית שאן גם לאחר הפארסה של משחק השרוכים ראש עיר גרוע ושקרן שעושה הכל שהקבוצה לא תתפרק כאילו יש לו 1200000 שח לסגירת החובות בשנה הבאה!! ראש העיר הזה חייב לעוף לקיבינימט הקבוצה חייבת להיבנות מחדש מליגה ג עם מאמן וסגל אחר כי הבית שאנים שמדחקים בקבוצה לא שווים ליגה ס
  3. בית שאן.שחקנים של ליגה לעבודה (מבין 18-04-2018, 13:05)
    בושה לתת להם כסף עגלות