חולמת על הפלייאוף: 2-0 לכפר קאסם בנס ציונה

מ.ס. כפר קאסם ומאמנה איסמעיל עאמר, הגיעו לנס ציונה במטרה להשיג 3 נקודות על מנת להישאר במאבק על הכרטיס לפלייאוף עד לסיום העונה. נס ציונה לא נראתה טוב ונחלה הפסד שני ברציפות. סאמח מרעב ומוחמד בדיר המחליף כבשו עבור כפר קאסם

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 14-04-2018
  • 15:31

בדקות הפתיחה דווקא נס ציונה הייתה קרובה למצוא את הרשת, 13 דקות מהפתיחה, בן סיטלקול פותח מבערים באגף ימין, ומעביר כדור רוחב אדיר ליוסי אסייג שמגיע לכדור טוב, החלוץ בועט אך שוערה של כפר קאסם גיא סלם מונע שער.

 

פריצה נהדרת של בן סיטלקול (מני בן ארי)

 

6 דקות עוברות והפעם כפר קאסם קרובה לכיבוש, כדור קרן מדויק של דני פרדה מוצא את עומרי כהן שעולה גבוה אך נוגח מעל השער.

 

עומרי כהן עולה גבוה ונוגח (מני בן ארי)

 

בדקה ה-24 שוב הייתה זאת כפר קאסם שקרובה מאוד לעלות ליתרון, סאמח מרעב עם מבצע יפה משתחרר ובועט חזק, אך הכדור מפספס את המסגרת במעט.

 

הזדמנות נהדרת לסאמח מרעב (מני בן ארי)

 

12 דקות לסיום המחצית, עוד מהלך יפה של התקפת נס ציונה מסתיים ברגליו של אופיר חמו שחייב היה לפחות למצוא את המסגרת אך בעט החוצה.

 

עם פתיחת המחצית השנייה קיבלנו שני מצבים מצוינים בשני הצדדים. עידו שרון עם מבצע יפה מגיע לאגף ומגביה למרכז הרחבה, הכדור מגיע לסהר לוי שבועט מהאוויר אך גיא סלם במקום, קולט את הכדור ומוציא את קבוצתו למתפרצת, אותה מוביל אוהד אדלשטיין שחולף בקלות על פני 3 שחקנים בועט טוב אך הכדור פוגע בדרך בסאמח מרעב שנמצא בנבדל.

 

אוהד אדלשטיין עם משחק טוב (מני בן ארי)

 

בדקה ה-60 כפר קאסם משיגה שער יקר מאוד, אחמד סרסור בועט נהדר ושמש הודף, מוחמד בדיר המחליף מוצא עם העקב את סאמח מרעב שמול שמש בועט למשקוף ופנימה. 1-0 לכפר קאסם.

 

סאמח מרעב מעלה את קבוצתו ליתרון מוצדק (מני בן ארי)

 

לאחר 5 דקות הסקציה כמעט ומשיגה את השוויון, סהר לוי מוצא את נאור סבג במצב מצוין, אך סבג בועט חלש וסלם קולט בקלות. עשר דקות לסיום וכפר קאסם קרובה יותר לשני מאשר נס ציונה, אלון סולטן בועט מקו ה-16, שמש הודף היישר לרגליו של מרעב שממרחק של חמישה מטרים מפציץ את העמוד ומפספס הזדמנות ענקית לגמור את המשחק!

 

בתוך תוספת הזמן כפר קאסם מנסה לכבוש את השני ומשתהה במתפרצת אדירה ומפספסת מצב טוב. שתי דקות מאוחר יותר ונס ציונה חוטפת את השני, מוחמד בדיר שנכנס בצורה מצוינת למשחק, קיבל כדור לבד מול שמש, בעט עם טכניקה נהדרת והכפיל את היתרון, 2-0 מוצדק לכפר קאסם!

 

מוחמד בדיר נכנס נהדר וקבע ניצחון צודק לכפר קאסם (מני בן ארי) 

 

בסיום כפר קאסם מנצחת את נס ציונה וכעת היא רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום המוביל למשחקי הפלייאוף כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. בשני המחזורים הללו תפגוש כפר קאסם את עירוני קריית גת ומכבי שעריים, כשהיא יודעת שאם תשיג 6 נקודות היא ככל הנראה תשיג את הכרטיס המיוחל לפלייאוף. נס ציונה? רושמת הפסד שני ברציפות ונראה שחלק משחקניה כבר רוצים לצאת לחופשת הקיץ.

 

איסמעיל עאמר שינה את כפר קאסם (מני בן ארי)

 

טסלפפה יורד מאוכזב בסיום (מני בן ארי)

שחקני כפר קאסם חוגגים ניצחון ענק בנס ציונה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פשוט לוזרים (ינקו 14-04-2018, 16:34)
    זהו ניגמר הליגה עבורכם נס ציונה בושה וחרפה
  2. עליה עם כוכבית (עליה עם כוכבית 14-04-2018, 18:06)
    אחרי עונה מדהימה, נס ציונה בחרה פשוט להוריד רגל מהגז ולתת לקבוצות
  3. אל מספר 1 (הכתום עולה 14-04-2018, 19:41)
    לך תעשה חמצים כלב
  4. למגיב למס 1 (למוג 18-04-2018, 16:38)
    שב בלונה חתיכת פרא אדם מוג לב חסר בית וחסר בטחון עבד כי ימלוך