מבט מהצד: סקציה נס ציונה – מ.ס. כפר קאסם

שי מאור, מאמנה של שמשון כפר קאסם העולה החדשה לליגה א', צפה בשישי האחרון במשחקה של נס ציונה למ.ס. כפר קאסם במסגרת המחזור ה-28 בליגה א' דרום, ומסכם לנו את המשחק. מה נס ציונה צריכה לעשות במעבר לליגה הלאומית? וגם מה עשתה הנהלת כפר קאסם ששינה לה את העונה...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-04-2018
  • 10:15

משחק בין העולה ללאומית שעשתה עונה נפלאה, מול מ.ס. כפר קאסם שעברה עונה מלאת תהפוכות, שמאז עזיבתו של אוהד בוזגלו שרשם כנראה שיא שלילי במועדון מאז שהוקם, הגיע איסמעיל עמאר שעושה עבודה מצוינת.

 

איסמעיל עאמר עושה עבודה נהדרת (מני בן ארי)

 

נס ציונה פתחה במערך שאפיין אותה כל השנה 4/3/3, שיוסי אסייג משחק את חלוץ ה-9 הקלאסי וסהר לוי מתופקד בכנף עם כניסות קבועות לאמצע, בכדי ליצור יתרון מספרי בקישור. בצד השני איסמעיל עמאר עלה במערך של שלושה בלמים, כשמתן לוטטי וקאמל אבו בילאלל מתופקדים כמגנים, ואמורים לתמוך בהתקפה.

 

המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד ואין יותר מדי מה לפרט עליה...

 

במחצית השנייה ביצע איסמעיל עמאר מהלך יוצא מהכלל, ששינה את השיטה ועבר לשחק 4/5/1 שהוא עושה שני חילופים 'בינגו', מוציא את מתן לוטטי שלא הורגש ואת טל ארז, במקומם נכנסו אחמד סרסור ומוחמד בדיר שהיו יוצאים מהכלל והוסיפו מחץ בשליש המרכזי ובהתקפה. בדיר היה מצוין והטריד בלי סוף את הגנת נס ציונה שהייתה חדירה מאד. למעט בן סיטלקול המצוין ששווה ליגה לאומית בקלות.

 

בן סיטלקול חייב להיות בליגה הלאומית (מני בן ארי)

 

אבו-סבר, אדלשטיין, ומרעב נכנסו מצוין למשחק בחצי השני ולא היו רחוקים מלכבוש עוד 3 שערים. אלון סולטן מצוין ואחמד סרסור שהחליף את טל ארז היו יוצאים מהכלל. בדקה ה-61 סאמח מרעב מתעלל בגיא עיני ועושה דריבל מצוין ובבעיטה חזקה מ-11 מטר בועט למשקוף ופנימה.

 

שער נהדר לסאמח מרעב (מני בן ארי)

 

עמוק בתוספת הזמן הגיע השער השני, כדור עומק פנטסטי של אחמד סרסור לבדיר, והאחרון עם מהירות וטכניקה מצוינת נכנס לרחבה, מכניע את עמית שמש ורץ לקהל הגדול של קאסם שמוכיח כל משחק את עוצמתו, לקהל הזה מגיע ליגה לאומית מזמן.

 

מוחמד בדיר כובש ורץ לחגוג (מני בן ארי)

 

לסיכום: נס ציונה עושה עונה ענקית ועולה בצדק לליגה הלאומית בזכות הנהלה תומכת בראשותם של אלי כהן ורונן זייגרמן, עם השקט והמקצועיות שלהם, וכמובן צוות האימון בראשותו של עופר טסלפפה שמגיע לו שאפו ענק. אבל אם נס ציונה רוצים שנה הבאה להישאר בלאומית, הם מחויבים להפוך את סגל השחקנים כמעט כולו. כי מה שטוב לליגה א' לא יהיה טוב לליגה הלאומית, וחוץ מארבעה חמישה שחקנים נס ציונה צריכה להיפרד מרוב הסגל הקיים.

 

למרות ההפסד, מגיע לעופר טסלפפה שאפו ענק! (מני בן ארי)

 

בכפר קאסם, כל הכבוד לטארק סרסור ולחברי ההנהלה שהפנימו שטעו ותיקנו את הטעות שעשו עם אוהד בוזגלו, מאמן הגנתי ולא יצירתי שאף שחקן כנראה לא אהב אותו ולא שיחק עבורו, והביאו מאמן צנוע, שקט שעושה עבודה טובה מאד עם חומר שחקנים מצוין שאני מכיר מצוין. אם כפר קאסם תגיע לפלייאוף היא תהיה פקטור משמעותי ועוצמתי עם הקהל הגדול והנפלא שלהם.

 

***טור זה הינו טור דעה בלבד וחלילה לא במטרה לפגוע באיש***

כפר קאסם מנצחת את נס ציונה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכפר (אוהד 17-04-2018, 10:32)
    אתה תמיד מדבר באינטרס ותפסיק לפרשן כי לכל מילה שלך יש גחמה שלך , תעזוב אותנו
  2. כפר קאסם (מחמוד 17-04-2018, 18:10)
    אתה מעולה שי מבין