"נלחמנו בשיניים בכדי להשאיר את מכבי שפרעם בליגה"

כך אמר תומר שריקי חלוצה של מכבי צעירי שפרעם מליגה ב' – צפון א', שכבש צמד בניצחון במחזור האחרון העונה. קבוצת יכולה לנשום לרווחה בתקווה שבשנה הבאה המועדון יצליח להתברג במקום גבוה יותר בטבלה

  • על ידי: יונתן גינזבורג
  • 24-04-2018
  • 11:57

ליגה ב' – צפון א' הסתיימה באנחת רווחה מצידה של מכבי צעירי שפרעם. המועדון הצליח לשרוד בליגה ולסיים את העונה הסדירה במקום ה-10 עם 32 נקודות והפרש שערים חיובי. יש היגידו כי ניסים אדרי, מאמנה של הקבוצה, הוביל שינוי חיובי והניצחון האחרון, במחזור האחרון, 1:4 על מועדון ספורט צעירי כפר כנא, הוכיח זאת. אבל לא רק. גם הרכש המעולה, בדמותו של תומר שריקי, שהגיע לקבוצה הצנועה בינואר, הביא לא מעט נקודות חשובות במסגרת מה שמכונה "חיים ומוות" בתחתית הבוערת. לאחר הניצחון, ולאחר שנשארו ליגה, התפנה שריקי לסיכום העונה מבחינתו.

 

תומר, כבשת צמד מול כפר כנא בדרך לניצחון גדול. אפשר להגיד שהשארת את הקבוצה בליגה. איך ההרגשה?

"תודה רבה. אני לא יכול להגיד שאני השארתי את הקבוצה בליגה. אמנם נטלתי חלק נכבד ומשמעותי בתקופה שלי בקבוצה, זה נכון, אבל היו פה שחקנים, מאמן והנהלה שנלחמו בשיניים כדאי שנישאר בליגה ועשינו את זה וזה מה שהיה חשוב".

 

שריקי יודע שהוא צריך לעבודה קשה בקיץ בכדי לשמור על כושר

 

אני רוצה להתייחס לתחילת העונה. התחלת בליגה א' צפון ובינואר הגעת לליגה ב'. מה גרם לכך? 

"האמת שהתחלתי בליגה א׳ בהפועל בבאקה אל גרביה, שזאת הייתה סוג של קבוצת בית שלי, שאני אוהב מאוד, במשך שלוש עונות והסתיימה מוקדם מדי משיקולים כאלו או אחרים. לאחר מכן עברתי להפועל מגדל העמק, ושם אמנם הסתגלתי יפה למרקם החברתי ולקבוצה עצמה, אבל לא סיפקתי את מה שצריך ולקחתי אחריות כמו גבר, קמתי והלכתי משם. הדרך למכבי שפרעם הייתה די קצרה, למרות שהיו הצעות להמשיך בליגה א׳ בצפון או בדרום, אבל וויתרתי על זה לטובת שפרעם".

 

בוא וספר לנו על ההשתלבות שלך במכבי שפרעם, הקבוצה הצנועה...

"אמנם זאת פעם ראשונה שלי לשחק בליגה הזאת, אבל די מהר הסתגלתי לשינוי מליגה א׳ לליגה ב׳ בזכות המאמן ניסים אדרי שנתן לי את כל הגיבוי. הוא מאמן נפלא בעיניי".

 

לא מעט חודשים עד תחילתה של העונה. מה התכניות שלך? מה החלום שלך? איפה אתה רואה את עצמך שנה הבאה?

"כמובן שהליגה הסתיימה מוקדם לעומת כל שאר הליגות ולכן נצטרך לשמור על קצב. הכל יעשה בהדרגה אבל לא מורידים את הגז גם בפגרה. כל מי שמכיר אותי יודע שאני יכול להציע 'קצת יותר' מליגה ב׳ ואפילו לכיוון ליגות יותר בכירות. החלום שלי כמובן להצליח ולרומם את הקריירה כי אני מאמין בעצמי. אני מקווה לראות את עצמי בליגות בכירות יותר מליגה ב' או א' וגם אם לא, אתן את הכל איפה שתדורך רגלי".

תומר שריקי השאיר את קבוצתו בליגה! (שאקר מוואסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאח (ברביייי 24-04-2018, 14:43)
    אוהבים אותך מלך !
  2. אחלה בחור תומר (אחד שיודע 24-04-2018, 20:23)
    אחלה שחקן תומר ויתר חשוב בן אדם ניפלא ואהוב מאוד תומר אתה ממשיך בשפרעם בעונה הבאה כולם רוצים אותך והמאמן הודיע שהוא לא מוותר עליך אז תכין את עצמך ידידי היקר
  3. מאמן בושה (ניסים 25-04-2018, 17:37)
    מי שראה את ניסים אחריי שנתן את המשחק לאחי עכו הסתובב כמו עכבר וחיפש מי יתן לו נקודות בושה וחרפה. אלוף העולם בלמכור משחקים.שיגיד תודה להתאחדות שקבעו משחק חוזר. גם החלטה הזוייה. מכיר תנפשות הפועלות.
  4. שיחיו הקנאים וימשיכו ליסבול (מאמן ידוע מאוד 25-04-2018, 22:50)
    שפרעם על המפה ותמשיך להיות על המפה ובעונה הבאה תיסגור כמה חשבונות פתוחים קדימה שפרעם תמשיכי לתת לעכברים הקנאים ליסבול רק שפרעם עד המוות
  5. מאמן ידוע כנס. (ניסים 26-04-2018, 12:15)
    אתה מאמן מאוד ידוע העניין שאתה ידוע באופי החרא שלך לקנות ולמכור משחקים עוד כשהיתה שחקן. אם היית גבר הייתה מזדהה. נמושה.