חצי חצי: טבריה ואום אל פאחם נפרדו בתיקו 2-2

המשחק המרכזי של המחזור בו אירחה עירוני טבריה את הפועל אום אל פאחם, בקרב ישיר על מיקום בפלייאוף העליון. המארחים עלו ליתרון של שני שערים במחצית הראשונה מרגליהם של כפיר בן דוד ואושרי טוויל, אך במחצית השנייה האורחים השתלטו על המשחק וקבעו שוויון מרגליהם של איילון אלימלך ותימור אביטן. התוצאה טובה עבור שתי הקבוצות וטבריה תהיה תלויה בעצמה בשבוע הבא נגד קרית אתא - ניצחון והיא בפלייאוף

  • על ידי: רועי סימוני
  • 21-04-2018
  • 13:38

עירוני טבריה אירחה את הפועל אום אל פאחם כאשר שתי הקבוצות רוצות להתמקם בפלייאוף העליון. האורחים מחפשים את המקום השני ויתרון הביתיות, ואילו בטבריה רוצים את המקום החמישי שיכניס אותם לפלייאוף העליון.

שמעון הדרי ערך את הופעת הבכורה על הקווים באום אל פאחם ועלה עם ההרכב החזק ביותר שלו, מנגד אילן סוויסה ערך שני שינויים בהרכב הקבוצה, כאשר מהראן אבו ריא וטריקו גטהון נעדרו עקב חמישה כרטיסים צהובים. כ-600 צופים הגיעו לחזות במשחק המסקרן בין השתיים. לפני שריקת הפתיחה אוהדי טבריה הניפו את דגלי ישראל ושרו את שירת התקווה. מי שנראה ביציע הוא מיקי ביתן, מנכ״ל סוכנות הביטוח ״דורות״ שמעוניינת ברכישת הקבוצה.

 

המשחק נפתח בלחץ של המקומיים שכבר למן הפתיחה חיפשו לכבוש את השער הראשון ולאחר שש דקות של כדורגל זה גם השתלם להם.

נירן רוטשטיין הוציא כדור רוחב מצויין לכפיר בן דוד שעשה סיבוב נהדר, בעט שטוח וקבע 0-1 מהיר לטבריה.

 

כפיר בן דוד כובש שער מהיר עבור טבריה (חגאג רחאל)

 

חולפות להן שתי דקות ושוב הזדמנות נהדרת לשחקניו של אילן סוויסה, אושרי טוויל מקבל כדור בתוך הרחבה, בועט חזק אך הכדור יוצא החוצה. בדקה ה-23 עלי אבו ריא הרים כדור נהדר לצד השמאלי של הרחבה, שלום עקיבא בעט מהאויר אך הכדור חומק ליד הקורה. לאחר חצי שעה של כדורגל, שלומי ברגיק מתקדם באין מפריע ומשחרר פצצה אך שוערה של אום אל פאחם עומר מוסא קולט את הכדור. בדקה ה-36 שלום עקיבא הגביה כדור מדוד לתוך הרחבה, אושרי טוויל שנותר חופשי נגח מקרוב והעלה את טבריה ליתרון של 0-2.

 

הדקה ה-42 כדור חופשי נשרק לזכות המארחים כ-40 מטר משערה של אום אל פאחם. שלום עקיבא שחרר פצצה אך שוערה של אום אל פאחם הודף את הכדור בקצות האצבעות ומציל שער בטוח. עד לסיום המחצית שחקני טבריה המשיכו לחפש את השער השלישי, אך ללא הצלחה וירדו למחצית ביתרון של שני שערים לאחר שהציגו מחצית נהדרת, מנגד לשמעון הדרי יש הרבה חומר למחשבה לקראת משחקי הפלייאוף בעקבות איך שקבוצתו נראתה במחצית.

 

המחצית נפתחה בלחץ של האורחים ובדקה ה-48 תימור אביטן מוסר כדור נהדר לאיילון אלימלך שמול עדי תדמור לא מתבלבל וקובע 2-1!!!

 

איילון אלימלך כובש ומחזיר את קבוצתו למשחק (חגאג רחאל)

 

חולפת לה דקה בלבד אחת כדור, מוגבה לתוך הרחבה ומוצא את לירון אלימלך לבדו אך חלוצה של טבריה בועט ברשלנות החוצה. הלחץ של האורחים נמשך ובדקה ה-60 בלבול בהגנת טבריה, טעות קשה של הבלם הצעיר דין נאפסו שעוזב את הכדור, תימור אביטן אומר תודה ומול עדי תדמור מגלגל פנימה וקובע 2-2!

 

בדקה ה-63 שלום עקיבא בועט כדור חופשי שעובר את כל הגנת אום אל פאחם, אך אין רגל מסיימת שתדחק את הכדור פנימה. שחקניו של שמעון הדרי המשיכו ללחוץ בכדי להשיג את שער הניצחון, ובדקה ה-80 תימור אביטן מקבל כדור נהדר ונותר חופשי על סף הרחבה, אך הבעיטה שלו עולה מעל שערו של תדמור.

 

בדקה ה-85 לירון אלימלך מגביה כדור לתוך הרחבה ואושרי טוייל שהיה צריך להכניס את הרגל ולכבוש, מפספס הזדמנות נהדרת. חולפת דקה אחת בלבד ועידן ויצמן מגביה כדור חופשי היישר לאהוד מערבי שנוגח למשקוף, אל הכדור החוזר מגיע אורי צעדון שממטר בועט לגופו של השוער ומפספס הזדמנות לקבוע ניצחון למארחים.

 

הקבוצות נפרדות בתיקו שמשרת את שתיהן, אום אל פאחם התקרבה להבטחת המקום השני בפלייאוף העליון, מנגד אילן סוויסה ושחקניו עלו למקום החמישי בעקבות הפרש שערים טוב יותר מזה של הפועל ירושלים, והם תלויים בעצמם במחזור הסיום של הליגה הסדירה.

שתי מחציות שונות בהן סוויסה והדרי נפרדים ללא הכרעה

הוסף תגובה
תגובות
  1. לפחות בנוער יש נחת ניצחו 2:6 את דיר חנא התבססו במקום הראשון (אוהד עירוני טבריה 21-04-2018, 21:42)
    ופתחו פער של 5 נקודות מהמקום השלישי לבינתים .
  2. ל -1 (טברייני 22-04-2018, 10:03)
    ממש לא נחת אתה לא יודע כלום מהחיים שלך המקום החמישי יש משחק חסר המצב צמוד הכל יכול להתהפך הליגה בנוער כל-כך חלשה אבל כל הכבוד לנערים א של המועדון שתכלס אם לא הם אין 11 לנוער ומי שיודע מה הולך שם מבין אז אל תגיד נחת עוד לא סגור כלום לגבי עלייה הרבה מהנוער לא ימשיכו יעלו מנערים א לנוער .אם הנוער יעלו רוב הסיכויים שירדו מיד בגלל סיבות שכמו שאמרתי שמי שיודע מה הולך שם מבין