משחקי הצמרת בליגה א׳ צפון ישוחקו ביום חמישי

המחזור ה-30 בליגה א׳ צפון יקבע מי תהיה הקבוצה האחרונה שתשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון כאשר עירוני טבריה והפועל ירושלים נלחמות על הכרטיס האחרון, גם המקום השני שייתן יתרון ביתיות אינו נקבע כאשר אום אל פאחם והרצליה מתמודדות ראש בראש ההתאחדות החליטה להקדים את המשחקים ליום חמישי בשעה אחידה.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 23-04-2018
  • 09:22

המחזור ה-30 והאחרון  בליגה א' צפון יערך בסוף השבוע הקרוב ויקבע מי תכנס לפלייאוף העליון הפועל ירושלים או עירוני טבריה ומי תסיים במקום השני בטבלה ותזכה ביתרון הביתיות כאשר הפועל הרצליה ואום אל פאחם נמצאות בקרב ישיר. בהתאחדות לכדורגל קיבלו החלטה להקדים את המשחקים וכולם יערכו ביום חמישי בשעה אחידה ושאר משחקי המחזור ישוחקו ביום שישי כפי המתוכנן.  עירוני טבריה תתארח אצל קרית אתא, אום אל פאחם תארח את הפועל ירושלים והרצליה תארח את צור שלום.

 

אילן סוויסה אמר: "מחכה לנו משחק לא קל מול קבוצה שניצחה את כל קבוצות הצמרת כולל אותנו כרגע אנחנו תלויים אך ורק בעצמנו ונעשה הכל כדי לנצח ולהיכנס לפלייאוף".

אופיר עזו אמר: "הדברים לא תלויים בנו, אנחנו נבוא לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ונחכה למעידה של טבריה, אבל לפני הכל נצטרך לנצח".

אילן סוויסה רוצה להשיג את הכרטיס לפלייאוף

הוסף תגובה
תגובות