"הקהל זה הדרייב שלנו"

כך אמר מאמנה החדש של הפועל אום אל פאחם, שמעון הדרי, לקראת הישרות האחרונה של הליגה ומשחקי הפלייאוף. הדרי שבשישי האחרון עמד על הקווים בפעם הראשונה בתיקו מול טבריה, לקח מהמשחק המון דברים טובים והוא כבר מתכונן למשחקי הפלייאוף וקורא לקהל האוהדים להגיע ולתמוך בקבוצה!

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-04-2018
  • 18:01

שמעון, איך אתה מסכם את התיקו מול טבריה שבעצם היה המשחק הראשון שלך בקבוצה?

"שני דברים טובים קרו לי ולקבוצה במשחק האחרון מול טבריה השגנו נקודה חקרה במגרש מאוד קשה, משחק בין שתי קבוצות ששוות ניצחון. המחצית הראשונה לימדה אותי על הקבוצה את כל מה שהייתי צריך ללמוד בזמן קצר לקראת הפלייאוף".

 

בזמן הקצר שהכרת את הקבוצה, אתה חושב שאתם מוכנים לפלייאוף?

"כן! בשבועיים שנשארו לנו עד תחילת הפלייאוף, הקבוצה תתכונן ותגיע במוכנות הכי טובה שאפשר להביא את הקבוצה בזמן כל כך קצר".

 

תספר לנו קצת איזה קבוצה פגשת באום אל פאחם... מבחינת תנאים, קהל, הנהלה וסגל הקבוצה...

"הופתעתי לטובה! התנאים באום אל פאחם הם ברמת ליגת על, הן מבחינת מתקן, הן מבחינת תנאי עבודה והן מבחינת הניהול. יש בקבוצה שניים שמנהלים את הקבוצה, אחמד אבו לעאם ואבו שלמה סלימן שיכולים להוות מודל לחיקוי להרבה מאוד בעלים בכדורגל הישראלי, ואני מאמן 'רק' 30 שנה... הם לא מחסירים מהקבוצה כלום, השניים הצליחו לרתום עיר שלמה יחד עם ראש העיר (שנוכח באימונים) להצלחת הקבוצה. הקהל של אום אל פאחם זה השחקן ה-12, ה-13 וה-14, והיריעה קצרה מלרשום כמה הקהל הזה הוא נדיר באיכותו ובכמותו. סגל השחקנים הוא סגל איכותי שעדיין לא מיצה את הפוטנציאל שטמון. בו אני מקווה שנגיע לישורת האחרונה ובעזרת השם נממש את הפוטנציאל לתוצאות, שיגרמו לעיר אום אל פאחם כולה להעפיל לליגה הלאומית".

 

השבוע אתם משחקים מול ירושלים שחייבת לנצח בכדי להשאיר לעצמה סיכוי לפלייאוף, מה צפוי?

"השבוע אנו משחקים נגד הפועל ירושלים, מבחינתנו נעשה הכל בכדי לנצח כדי לקבוע באופן סופי ששני משחקי הפלייאוף בצפון יהיו באום אל פאחם".

 

מילה לסיום?

"ברור לנו שעומדת בפנינו משימה לא קלה, תהיינה דקות משחק מסוימות עם רגעים קשים, ואני פונה לקהל שלנו - תבואו בהמוניכם ותעודדו את הקבוצה עד לשריקת הסיום כי הדלק שלנו והדרייב שלנו זה אתם".

מתכונן לפלייאוף, שמעון הדרי. צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות