שחקני הפועל ירושלים מסרבים להופיע למשחק נגד אום אל פאחם

הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון בליגה א׳ צפון עדיין לא נסגר ומתמודדים עליו עירוני טבריה והפועל ירושלים שחקניו של אופיר עזו שמציגים עונה נפלאה מסרבים להופיע למשחק ביום חמישי בעקבות אי תשלום המשכורות במשך שלושה חודשים.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 25-04-2018
  • 10:14

הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון בליגה א׳ צפון עדיין לא נסגר ומתמודדים עליו עירוני טבריה והפועל ירושלים. שחקניו של אופיר עזו שלא מתאמנים במשך שבועיים באופן סדיר, מאיימים כי לא יופיעו למשחקה החשוב ביום חמישי נגד הפועל אום אל פאחם בעקבות אי תשלום המשכורות במשך שלושה חודשים.

 

שחקן בקבוצה אמר: ״אנחנו כבר שלושה חודשים לא מקבלים משכורת ואף אחד לא יודע להגיד לנו מתי כן נקבל אותה. המשכנו לשחק למרות הכל והשגנו ניצחונות שקירבו את הקבוצה לעבר הפלייאוף העליון. אבל עכשיו לא נהיה מוכנים להופיע למשחק אם לא ידאגו לנו למשכורת״.

 

מאמן הקבוצה אופיר עזו אמר: ״התקשרתי לשחקנים באופן אישי וביקשתי מהם להגיע לאימון אחד לפחות בכדי שנוכל להתכונן למשחק החשוב ביום חמישי נגד אום אל פאחם אני מבין את השחקנים אבל נותר לנו משחק אחרון ולא נרצה להתבזות״.

 

כשנשאל האם קבוצתו תצליח להשיג את הכרטיס לפלייאוף אמר: ״הדברים לא תלויים בנו מה גם שאני לא יודע אם השחקנים יופיעו למשחק. אני גאה בשחקנים שלי על מה שהם עשו עד היום וגם אם לא נגיע לפלייאוף עשינו עונה גדולה״.

אופיר עזו גאה בשחקנים שלו

הוסף תגובה
תגובות
  1. אופיר תן גב לשחקנים ולא לקבלן ההריסות אל תופיעו (מחטבי חרסינה בסלון 25-04-2018, 12:25)
  2. שכנע את השחקנים לשחק בלי כסף כדי שהוא יקבל את הנזדמנות לאמן (אופיר עזו אשם במצב 25-04-2018, 12:43)
    נכשל בגדול לאחר שירושלים לא נכנסה לפלייאוף. עזו תלמד יש מחיר לעסקנות ולקומבינות שעשית בסגל ובהרכב
  3. על איזה הצלחה מדובר? (טבריה אמפרייה 25-04-2018, 22:12)
    פתחתם עונה כאילו הגעתם מליגה ב