טבריה בפלייאוף העליון לאחר ניצחון 2-0 בקרית אתא

עירוני טבריה היא הקבוצה הרביעית שהשיגה את הכרטיס לפלייאוף העליון, לאחר שניצחה את עירוני קרית אתא 2-0 משערים של מהראן אבו ריא ושלום עקיבא. בשבוע הבא שחקניו של אילן סוויסה יתארחו באצטדיון השלום באום אל פאחם, משחק הראשון בפלייאוף העליון

  • על ידי: רועי סימוני
  • 28-04-2018
  • 11:40

מחזור הסיום בליגה א׳ צפון בו אירחה עירוני קרית אתא את עירוני טבריה, למשחק בו שחקניו של אילן סוויסה היו תלויים רק בעצמם, מנגד בקרית אתא רוצים ללכת אל הים ולא מעט שחקני הרכב חסרו למאמנם חיים לוי. מזג האוויר הסוער ביומיים האחרונים גרם למגרש בקרית אתא, להיראות כמו חבית מים, אך למרות הכל בעקבות חשיבות המשחק צוות השיפוט החליט לקיים אותו כמתוכנן.

 

תנאי המגרש בקריית אתא

 

 

המשחק שנפתח תחת גשם שוטף, הקשה על שחקני שתי הקבוצות לפתח את משחקם הרגיל ומלבד מלחמה במרכז השדה, לא ראינו שום הזדמנות לאחר עשר דקות של כדורגל. חולפת דקה אחת בלבד וההזדמנות הראשונה במשחק שייכת למארחים, אחמד סבע בועט כדור מ-16 מטר ועדי תדמור ההתעופפות מציל שער בטוח.

 

בדקה ה-13 כדור קרן מדויק של שלום עקיבא מוצא את מהראן אבו ריא, שמקרוב נוגח עם כל הלב וקובע 1-0 שמקרב את טבריה לפלייאוף העליון!

דווקא לאחר שער היתרון של טבריה, שחקניו של חיים לוי החלו להשתלט על מרכז השדה וניסו להשיג את שער השוויון. לאחר חצי שעה של כדורגל שוב כדור קרן של שלום עקיבא מוצא את הראש של אושרי טוויל, שממטר נוגח החוצה.

גשם כבד המשיך לרדת במהלך כל המחצית הראשונה, ולא איפשר לאף אחת מהקבוצות לאיים על השער והמחצית מסתיימת לה ביתרון של טבריה שיכולה להיות מרוצה, בקרית אתא היו שווים לפחות שער אחד במחצית.

 

שלום עקיבא קובע את תוצאת המשחק ויגיע לפלייאוף עם טבריה

 

עם פתיחת המחצית השניה הגשם נפסק, אך רוחות עזות החלו והקשו לפתח משחק כדורגל. לאחר רבע שעה של כדורגל בתוך המחצית השניה, שלום עקיבא משחרר פצצה מ-16 מטר אך עומר קציר הודף נהדר. ככל שהדקות חלפו, שתי הקבוצות קיוו כי השופט ישרוק לסיום המשחק.

בדקה ה-83 אושרי טוויל משאיר כדור נהדר לשלום עקיבא שבועט חזק, קובע 2-0 ושולח את טבריה לפלייאוף העליון!

 

שחקניו של אילן סוויסה חיפשו את השער השלישי עד לסיום המשחק אך ללא הצלחה, הינצחון קבע סופית כי טבריה תהיה הקבוצה הרביעית שתשחק בפלייאוף העליון, כאשר בשבוע הבא היא תתארח אצל הפועל אום אל פאחם שסיימה במקום השני.

שחקני הקבוצות לפני שריקת הפתיחה

הוסף תגובה
תגובות