״לא הרבה קבוצות היו מגיעות לפלייאוף במצב שלנו״

כך אמר כפיר בן-דוד קשרה המצוין של עירוני טבריה שמציג עונה נהדרת ומוכיח שהספידו אותו מוקדם מידי. ללא משכורת במשך 4 חודשים, השבתת אימונים ועוד... הצליחה עירוני טבריה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, והאם קבוצתו תוכל לשחזר את ההישג מלפני 4 שנים?!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 30-04-2018
  • 08:47

כפיר, הצלחתם להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון למרות כל הבעיות בחודשים האחרונים. איך ההרגשה? 

״ההרגשה מצוינת! זה תמיד כיף להגיע לפלייאוף העליון במיוחד לאור המצב של הקבוצה בחודשים האחרונים, בהם סבלנו מבעיות של אי תשלום משכורות במשך כמה חודשים. אבל יש לנו חבורה של גברים שעשו הכל והביאו את הקבוצה לפלייאוף״.

 

אתם אולי הקבוצה הכי מנוסה מבין כל ארבע הקבוצות שהגיעו לפלייאוף. כיצד זה ישפיע לדעתך?

״זה נכון שטבריה כבר במשך 5 שנים ברציפות נמצאת באופן קבוע בפלייאוף, אבל העונה יש קבוצות חזקות ומה גם שאנחנו משחקים בחוץ ולא בבית. אבל זה משחק אחד שבו הכל יכול לקרות עבור כל אחת מהקבוצות ואני מקווה שאנחנו נהיה בצד המנצח״.

 

באופן אישי אתה בעונת שיא עבורך בה כבשת 8 שערים...

״אומנם נכון, כבשתי 8 שערים וזה בהחלט מחמיא לי ואני שמח שהשערים שכבשתי עזרו לקבוצה. מקווה לכבוש עוד כמה כאלה בפלייאוף״.

 

למרות שהתחלת את העונה על הספסל, מהר מאוד נכנסת להרכב ולא יצאת ממנו. המאמן טעה?

״התפקיד שלי הוא לשחק בכל רגע בו המאמן קורא לי לשחק. זה נכון שפתחתי את העונה על הספסל, אך מהר מאוד נכנסתי להרכב והיום ברוך השם אני משחק באופן קבוע. אני לא יכול להגיד שהמאמן טעה לגביי, זאת הייתה דעתו בתחילת העונה וקיבלתי אותה. אני יותר שמח על ההזדמנות שניתנה לי והצלחתי להחזיר לו על זה״. 

 

בשישי אתם יוצאים למשחק ראשון בפלייאוף נגד אום אל פאחם החזקה. מה יהיה?

״זה ללא ספק משחק קשה מאוד מול קבוצה מצוינת עם סגל שחקנים חזק מאוד, מה גם שהם הפסידו רק פעם אחת בבית העונה וזה לא דבר פשוט, אבל אני בטוח שאילן יכין אותנו בצורה הטובה ביותר למשחק הזה, כדי שנבוא לנצח ולהתקדם עוד שלב בפלייאוף״. 

 

טבריה כבר הוכיחה את עצמה במשחקי הפלייאוף. מה יהיה העונה? 

״נמשיך לבוא ממשחק למשחק, אני מאמין בבורא עולם ומה שצריך לקרות קורה. במצב שלנו לא הרבה קבוצות היו מגיעות לפלייאוף״. 

כפיר בן דוד מציג עונה נהדרת

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה (אוהד 30-04-2018, 11:19)
    אין ספק שטבריה קבוצה חזקה מאד, ובטוח שהשחקנים יעלו למגרש כמו גברים בלי פחד,ולא ראיתי מפחם משהו יוצא דופן,טבריה חייבת תנצח.רק צריך להאמין
  2. כפיר אישיות (שמעון 30-04-2018, 13:20)
    אם יש לכם בכלל למה ללכת לפליאוף זה בזכות אדם כזה כמו כפיר בן דוד אישיות מעל הכדורגל מודל לחיקוי להרבה צעירים מה זה ענווה כי לטבריה בכללות אין זכות קיום מקום מסריח עם הנהלה פח.
  3. כפיר נחש (עודד 30-04-2018, 15:03)
    דוד שלו זיקית