נבחרת המחזור ה-30 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור האחרון בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו טבריה מנצחת את קרית אתא ונכנסת לפלייאוף , הרצליה ואום אל פאחם גם במנצחות ויחד עם רובי חיפה שלא שיחקה מול דליה, ממתינות לפלייאוף. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-04-2018
  • 12:33

מצטייני הצפון:

שוער: דורון רוזנקוביץ (הפועל הרצליה)

שוערה הוותיק של הרצליה, מוכיח בעוד משחק את יכולתו הגבוהה, מול צור שלום הוא הציל כמה כדורים והביא הרבה מהניסיון והשליטה המוחלטת שיש לו ברחבה.

 

שוערה של הרצליה ממשיך להוכיח כמה הניסיון שלו חשוב להרצליה (דן יידוב)

 

הגנה:

אבו ריא (עירוני טבריה)

בלמה הוותיק של טבריה, היה מצוין בהגנה כשמנע כל ניסיון כיבוש של קרית אתא, תמך במשחק ההתקפה של קבוצתו, כשכבש שער חשוב והיה מהבולטים בניצחון של קבוצתו על קרית אתא. 

 

פיראס אבו עאקל (הפועל אום אל פאחם)

בלמה של פאחם, היה מצוין מול הפועל ירושלים. בלם חכם שמשחק עם ניסיון רב ורואים את זה בכל משחק ובכל התקפה שהוא מחלץ. פארס בלם חזק שאם יהיה טוב בפלייאוף, קבוצתו תוכל ללכת עד הסוף.

 

גוני גוזלן (מ.ס. טירה)

מגנה הימני של טירה, "חרש" על קו ימין לטובת קבוצתו, עשה עבודת הגנה נהדרת והיה שותף מלא בהתקפה של קבוצתו. גוני הצעיר לא הפסיק לרוץ, וכל הזמן היה פעיל במשחק של קבוצתו, כבש שער והיה מהבולטים בקבוצתו.

 

קישור:

שלום עקיבא (עירוני טבריה)

קשרה הוותיק והמצוין של טבריה, מוכיח שוב שבמאני טיים הוא מופיע למשחק אולי הכי חשוב לטובת קבוצתו, כובש שער חשוב ומבשל שער נוסף לבלם קבוצתו. שלום ווינר אמיתי ולא נתפלא אם ימשוך את קבוצתו לניצחונות גם בפלייאוף.

 

שלום עקיבא שחקן של מאני טיים (רועי סימוני)

 

מוחמד גנדיה (מ.ס. טירה)

קשרה של מ.ס. טירה, בישל שני שערים וניווט את משחק קבוצתו בצורה מצוינת והיה מהבולטים בקבוצתו בניצחון על האלופה מאיכסל. 

 

לידור כהן (הפועל מגדל העמק)

הקשר כנף של מגדל העמק כבש צמד שערים לרשתה של כפר כנא והיה מהמצטיינים במגרש. כמו כן, יש לציין את אפיק כהן במשחק של מגדל העמק שבישל צמד שערים.

 

 

לידור כהן היה מהמצטיינים בשורותיה של מגדל העמק (חגאג רחאל) 

 

אחמד נהיה (הפועל אום אל פאחם)

קשר הכנף המצוין של אום אל פאחם, כבש את השער הראשון ועשה עבודת הגנה מצויינת לאורך כל הכנף של קבוצתו. אחמד "חרש" על הקו ומעבר למשחק התקפה נהדר הוא עשה עבודת הגנה נהדרת. 

 

עומרי הרמתי (הפועל הרצליה)

קשר הכנף, שיחק על הקו, עשה הגנה, תמך רבות בהתקפה והטריד מאד את הגנת צור שלום שלא ידעה איך להתמודד איתו. עשה עבודה יוצאת מהכלל גם בהתקפה ובישל שער חשוב.

 

התקפה:

אחמד דיאב (הפועל שפרעם)

עוד שער ניצחון לחלוץ של שפרעם שבסה"כ מגיע ל-10 כיבושים ו-6 בישולים בסיבוב אחד, ולחשוב שהגיע מליגה ב' שם כבש בסיבוב הראשון רק שער אחד... חלוץ גולר אמיתי שיהיה מעניין לראות אותו בעונה הבאה ממשיך להתקדם. יש לציין את סאמח סרחאן שנכנס למשחק כמחליף ושלט במרכז השדה של קבוצתו.

 

יואל אבוחצירה (הפועל הרצליה)

חלוצה של הרצליה, הטריד רבות את הגנת צור שלום והיה פעיל מאד בקבוצתו. הגיע להרבה מצבים, כבש צמד וללא ספק מוכיח משחק נוסף שהוא מהחלוצים הטובים בליגה א'.

 

אבוחצירה, אחד החלוצים הטובים בליגה (אלעד שומינוב)

 

מאמן המחזור: אילן סוויסה (עירוני טבריה)

מאמנה של שפרעם איברהים אבורקיק עשה ניצחון יפה בחוץ על בקה, מוחאמד סאמארה וקבוצתו מטירה גברו על האלופה מאיכסל, שמעון הדרי הוביל את קבוצתו לניצחון קשה מול ירושלים, אבל מעל כולם הרשים בניצחון אילן סוויסה מאמנה של טבריה, שהביא ניצחון על קרית אתא והוביל את קבוצתו לפלייאוף למרות שבקושי מתאמנים שם. 

 

אילן סוויסה הוביל את קבוצתו לפלייאוף למרות הכל! (רמי גרידיש)

נבחרת המחזור ה-30 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבו חצירה (אבי 30-04-2018, 18:35)
    אגואיסט חסר תקנה
  2. שפרעם (אוהד 01-05-2018, 00:53)
    אחמד דיאב רק בשפרעם בשנה הבאה הוא עבד מורגאן, סאמח סרחאן, קאסם נגאר, נמיר אגא, אוהד אלביליה ויחיא חריב הקיר. וכמובן שחקני הבית הנשמות שלנו שבלי הם היינו מתפרקים מתחילת השנה.