רמות מנשה עדיין לא פוגעת

שער שוויון של יקיר אלון בדקה ה-85 הציל את העולה הטרייה לליגה א',רמות מנשה מהפסד מביך מול בית"ר עפולה מליגה ג' והקבוצות נפרדו בתיקו 1:1. מאמן בית"ר עפולה שמוליק סבג: "השחקנים שלי שיחקו כמו גברים"

  • על ידי: אורי דוד
  • 10-09-2010
  • 10:29

העולה החדשה לליגה א', רמות מנשה שספגה ביום שישי שחלף תבוסה משפילה 8:0 מול הפועל עפולה במשחק אימון, קיוותה להציל במעט את כבודה-כאשר אירחה ביום שני האחרון את הנציגה הפחות בכירה של העיר עפולה, בית"ר עפולה זו שמשחקת בליגה ג' מחוז יזרעאל. אלא שגם הפעם, רמות מנשה מליגה א' ירדה מכר הדשא כשהיא מובכת מאוד לאחר שסיימה את המשחק רק בתיקו 1:1.

 

מהלך המשחק
כבר בפתיחת המשחק שחקניו של שלמה לירן מרמות מנשה, הופתעו מהנחישות של שחקני בית"ר עפולה מליגה ג', שעלו למשחק בלי רגשי נחיתות ועם המון התלהבות. מנגד, שחקני רמות מנשה הפגינו חולשה והתקשו מאוד לייצר מצבים בחלק הקדמי. בסופו של דבר המחצית הראשונה, שלא נרשמו בה אירועים מיוחדים, הסתיימה ללא שערים.
גם בפתיחת המחצית השנייה המשיכו שחקני העולה החדשה לליגה א', להפגין יכולת חלשה ואנמית. ואילו שחקני בית"ר עפולה, שראו שהשד לא כל כך נורא, פתחו מבערים ובדקה ה-60 גם הצליחו לתרגם את היכולת הטובה במרכז השדה לשער יתרון במשחק 0:1, לאחר מבצע אישי מרשים של הקשר ערן גורי שבישל לחלוץ הצעיר אליקו גנון.

 

בלם בית"ר עפולה, דני דוד. המצטיין במשחק.(צילום:אורי דוד)


אחרי שער היתרון של עפולה, חניכיו של שלמה לירן החלו להתעורר והצליחו לייצר מספר התקפות מסוכנות בראשותו של החלוץ שגיא חייט, אך הן נבלמו בצורה טובה מאוד על ידי צמד הבלמים מתן קטוע ודני דוד, שהצטיין במשחק. במקביל, העפולאים יצאו פעם אחר פעם להתקפות מתפרצות- שהביכו את ההגנה הנרפית של רמות מנשה, שהתקשתה מאוד מול המהירות של חלוצי בית"ר עפולה.
חמש דקות לסיום המשחק, כשהיה נדמה שרמות מנשה הולכת לרשום הפסד מול קבוצה בליגה ג', הגיע שער שוויון של יקיר אלון שאיזן את התוצאה ל-1:1, והציל את קבוצתו מפני הפסד מביך מול בית"ר עפולה שמשחקת שתי ליגות מתחתיה.


מאמן בית"ר עפולה, שמוליק סבג נשמע מרוצה מאוד בסיום המשחק: "בלי קשר לתוצאת הסיום אני מאוד מרוצה מאיך שהשחקנים שלי עמדו על המגרש. לא רק שלא נפלנו מרמות מנשה אלא שהיינו יותר טובים מהם ברוב שלבי המשחק. השחקנים שלי שיחקו כמו גברים ובלי רגשי נחיתות מול קבוצה בליגה א' ואני גאה בזה".
 

חומר למחשבה


רמות משנה: אצל קבוצת הקיבוצניקים הצנועה מרמות מנשה, שרשמה בעונה שעברה העפלה היסטורית ומפתיעה לליגה א', אין כרגע יותר מדי סיבות לאופטימיות. מאחר וגם האופטימיים שמביניהם יודעים כי עם הסגל הנוכחי יהיה קשה מאוד לשרוד בליגה א'. ואין ספק כי במידה והקבוצה הסימפטית של לירן שלמה לא תחזק את השורות-אזי ההישארות שלה בליגה א' תהיה בגדר של נס גדול.

 

מאמן בית"ר עפולה, שמוליק סבג. מרוצה מאוד.(צילום:אורי דוד)


בית"ר עפולה: אין ספק כי, לפחות על סמך משחקי האימון, בבית"ר עפולה יכולים להיות מרוצים מאוד מאיך שהקבוצה נראית ומשחקת. יש בקבוצה זו סגל שחקנים רחב ועתיר בכישרון שעם קצת אמונה ורצון יכול בהחלט לרשום בתום העונה הקרובה העפלה היסטורית לליגה ב', אחרי למעלה משלושה עשורים בליגה האחרונה.
 

הוסף תגובה
תגובות