ארז בנודיס: "אני מאמין בקבוצה שלי"

בחצי גמר הפלייאוף במחזור הצפוני תארח הפועל הרצליה של ארז בנודיס את הפועל 'רובי' שפירא של פטריסיו סייג. ארז בנודיס בראיון טרם המשחק המכריע בשישי הקרוב.

  • על ידי: דורון נגר
  • 02-05-2018
  • 18:23

לאחר שפיספסה בעונה החולפת את המקום בפלייאוף העליון. הפועל הרצליה, קבוצתו של ארז בנודיס, שהציגה השנה כדורגל חיובי וביססה את מקומה במקום השלישי, תארח את הפועל 'רובי' שפירא של פטריסיו סייג, מי שהיתה הבטחת השנה והקבוצה שכולם הימרו עליה כעולה הוודאית של המחוז הצפוני בתחילת העונה.

 

אומנם מוקדם לסכם את העונה טרם תחילת משחקי הפלייאוף, אך עשיתם עונה נהדרת ועד לפני כחודש, הייתם חזק בתמונת כרטיס העלייה מהמקום הראשון למרות שלפחות חמש קבוצות בליגה בעלות תקציב הרבה יותר גדול משלכם. אתה מרגיש אכזבה שלא סיימתם במקום הראשון?

"באופי שלי אני ויינר ובכל מקום שאני נמצא אני רוצה לעלות מהמקום הראשון. באופן אישי אני מאוכזב שלא סיימנו במקום הראשון, במיוחד ששיחקנו כדורגל חיובי ואטרקטיבי במהלך כל העונה, בכל מגרש בית ומחוץ. אנחנו נבוא לפלייאוף וננסה לעשות שם את המקסימום, אנחנו צפויים לפגוש קבוצות מאוד חזקות שבתחילת העונה אך הימרו עליהן שהן תעלנה ליגה. אבל אני מאמין בקבוצה שלי".

 

ארז בנודיס, גאה להיות המאמן של השחקנים שהביא להרצליה (איתמר מורז)

 

כבר הרבה שנים שלא ראינו כזאת מחויבות וחדר הלבשה בריא ומגובש בהרצליה מה הסוד?

"בנינו סגל חדש לחלוטין עם תלכיד של חבר'ה צעירים ומנוסים. מספר שחקנים שכבר שיחקו תחתיי בדרום, הסכימו לעבור ולשחק במחוז הצפוני בידיעה שלהפועל הרצליה תהיה קבוצה חזקה שתתמודד עד הסוף. אני חייב לציין שהמקום שהגענו אליו זה הרבה בזכות השחקנים הנהדרים והמוכשרים שיש לי בקבוצה. זאת חבורה של שחקנים רציניים, ממושמעים ומקצוענים שלוקחים את הכדורגל בראש מעיינם ואני גאה להיות המאמן של השחקנים האלה, אני חושב שהעתיד עוד לפניהם".

 

איך אתה משווה את העונה אשתקד שבה עליתה ליגה עם הפועל מרמורק לליגה הלאומית, לעונה הנוכחית עם הפועל הרצליה?

"אני חושב שזה שני דברים שונים, יש הבדלים בין הליגה הדרומית והצפונית. בנוסף, השנה בצפון היו הרבה קבוצות שהשקיעו הרבה מאוד משאבים וכספים והורידו שחקנים מליגות בכירות כדי ללכת על המקום הראשון. ההתמודדות לא היתה קלה, אך אני חושב שבמבחן התוצאה הקבוצה השיגה את היעד שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה. אבל אנחנו לא סיימנו את המלאכה, אלה ההפך. נבוא במלוא הכח למשחקי הפלייאוף כדי לנסות ולהשיג משהו".

ארז בנודיס: "אני מאמין בקבוצה שלי" (ספיר צימרמן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מצויין (הוגה דעות 02-05-2018, 20:11)
    יודע לבנות קבוצה
  2. היידה הרצליה (יואל אוהד שרוף 02-05-2018, 21:24)
    ארז בנודיס יכול להיות קואוצ' של מאמנים בארץ אחלה בן אדם שיודע להרים שחקנים וקבוצות בהצלחה נשמה טהורה , ומי שמאמין לא מפחד
  3. ארז מאמן גדול (שערוקי 02-05-2018, 21:59)
    שיהיה בהצלחה להפועל הרצליה
  4. מאמן גדול ונשמה עוד יותר גדולה (אוהד 03-05-2018, 00:10)
    ווינר אמיתי בהצלחה
  5. עונה הבאה הוא במכבי הרצליה (מישהו 03-05-2018, 00:33)
  6. בדרך ( מיקל 03-05-2018, 11:54)
    בדרך לעירוני אשדוד
  7. דיה דיה הפועל הרצליה (עופר 06-05-2018, 13:42)
    בהצלחה לארז בנודיס והשחקנים