משיח בן-דוד: טבריה ניצחה באום אל פאחם ועלתה לשלב הבא

אום אל פאחם אירחה את עירוני טבריה במסגרת הפלייאוף העליון, כשאווירה ססגונית הייתה ביציעים לעיני כ-4000 צופים. תימור אביטן כבש ראשון אך כפיר בן דוד השווה, ובדקה ה-85 כבש את שער הניצחון והשלים צמד ענק שהעלו את קבוצתו לשלב הבא נגד הפועל הרצליה

  • על ידי: רועי סימוני
  • 08-05-2018
  • 15:36

הפועל אום אל פאחם אירחה את עירוני טבריה באצטדיון השלום במסגרת המשחק הראשון בפלייאוף העליון, כ-4000 צופים הגיעו כדי לחזות במשחק המסקרן הזה. את המשחק ניהל השופט נאהל עודה. המשחק נפתח בשליטה של שחקניו של אילן סוויסה שחיפשו את השער למן הפתיחה, אך בדקה ה-7 משה בן לולו בכדור גאוני משאיר את תימור אביטן לבד מול תדמור, אך שוערה של טבריה מזנק נהדר ומציל שער בטוח.

 

קבוצתו של אילן סוויסה הציגו משחק הירואי (רמי גרידיש)

 

שחקניו של שמעון הדרי שולטים במגרש ולא מאפשרים לשחקני טבריה לעבור את החצי. בדקה ה-26 עידן ויצמן הגביה כדור חופשי לתוך הרחבה, היישר לאהוד מערבי שנותר חופשי אך בעט את הכדור מעל השער והחוצה. בדקה ה-30 התקפה נהדרת של אום אל פאחם, איילון אלימלך מקבל כדור על סף הרחבה, משחרר פצצה והכדור חומק ליד המשקוף.

הלחץ נמשך, שמונה דקות לסיום המחצית אשרף רבאח הגביה כדור נהדר מהאגף השמאלי ואיילון אלימלך שהגיע מאחור נגח חזק הישר למשקוף השער שהציל את טבריה מספיגה. חולפות שלוש דקות, אחמד שיבל שוערה של אום אל פאחם הודף גרוע היישר לרגליו של שלומי ברגיק שנותר חופשי, אך ברגיק בועט את הכדור לשמיים. המחצית מסתיימת ללא שערים. שמעון הדרי ושחקניו יורדים מאוכזבים מכך שלא השכילו לכבוש לפחות שער אחד, מנגד שחקני טבריה יכולים להיות מרוצים.

 

שמעון הדרי יכול להיות מאוכזה שקבוצתו לא כבשה 

 

המחצית השנייה נפתחה כהמשך ישיר למחצית הראשונה, שלוש דקות בלבד בתוך המחצית, טעות קשה בהגנת טבריה ומשה בן לולו משאיר כדור גאוני לתימור אביטן שמול שער ריק כובש מקרוב וקובע 0-1 מוצדק לאום אל פאחם!

 

שבע דקות עוברות, נירן רוטשטיין פורץ נהדר באגף השמאלי ומוציא כדור רוחב למרכז הרחבה, כפיר בן דוד הגיע מאחור, דחק פנימה וקבע את השוויון, 1-1.

 

בדקה ה-65 מחמוד עבאס מתקדם באין מפריע ומשחרר פצצה מ-25 מטרים, אך הכדור חומק בסמוך לקורה. כעבור 3 דקות, כבו מספר נורות באצטדיון, והשופט נאהל עודה נאלץ להפסיק את המשחק ולהתייעץ עם המשקיף שהורה להמשיך כרגיל. שחקני המארחת החלו ללחוץ את שערו של עדי תדמור שמצליח לעצור כל סכנה, ורואים ששחקניו של אילן סוויסה שלא התאמנו באופן סדיר לוקים בכושר הגופני.

 

חמש דקות לסיום המשחק, נירן רוטשטיין (המצטיין במגרש) בפריצה מהסרטים, מוציא כדור רוחב מצויין ושוב מי אם לא כפיר בן דוד שמקרוב דוחק פנימה וקובע 2-1 ענק לטבריה!

 

שופט המשחק הוסיף 8 דקות תוספת זמן, בהם כל שחקני אום אל פאחם עלו להתקפה בכדי להשיג את שער השוויון ומנגד בטבריה חיפשו לעקוץ ולכבוש את השלישי אך ללא הצלחה. בסיום טבריה מנצחת ועולה לשלב הבא ומוכיחה לכולם מה זה לב ונשמה, למרות שלא קיבלו משכורות במשך 4 חודשים ועל כך מגיע שאפו ענק לאילן סוויסה ולשחקנים. באום אל פאחם יכולים להתחיל ולהתכונן לקראת העונה הבאה.

 

בסיום שחקני טבריה חוגגים ניצחון ענק!

כפיר בן דוד כבש צמד והעלה את קבוצתו לשלב הבא

הוסף תגובה
תגובות