אילן סוויסה: ״גאה בשחקנים שלי״, כפיר בן דוד: "אין מאושר ממני"

כך אמר אילן סוויסה מאמנה של עירוני טבריה שניצחה את אום אל פאחם בביתה והעפילה לשלב הבא. כובש הצמד, כפיר בן-דוד: ״אני שמח שניצחנו ועברנו עוד שלב זה מגיע לנו״, אהוד מערבי: ״במשחק לא טוב שלנו השגנו ניצחון ענק״

  • על ידי: רועי סימוני
  • 07-05-2018
  • 09:36

עירוני טבריה ומאמנה אילן סוויסה רשמו את ההפתעה הגדולה ביותר בפלייאוף העליון, כאשר גברו בחוץ על הפועל אום אל פאחם שופעת הכוכבים בתוצאה 2-1, ניצחון שהעלה אותה לשלב הבא שם תפגוש את הפועל הרצליה. למרות המהומות אחרי המשחק שמחה גדולה נרשמה בקרב אנשי הקבוצה מעיר הכנרת.

 

מאמן הקבוצה אילן סוויסה אמר: ״אי אפשר לתאר את ההרגשה לאחר הניצחון הזה יש לי חבורה של גברים אחד אחד שנתנו פה את הנשמה ועזרו להשיג את הניצחון הזה. למרות שהצגנו משחק לא טוב ברוב שלבי המשחק, ידענו שבהתקפות מתפרצות נוכל לעקוץ אותם ולהשיג את הניצחון, ואני מאוד שמח על כך נחגוג היום ונתחיל להתכונן למשחק ביום שישי בהרצליה״.

 

אילן סוויסה מאושר בסיום (רועי סימוני)

 

כובש הצמד כפיר בן-דוד: ״אין מאושר ממני אני שמח שנצחנו ועברנו לשלב הבא זה הגיע לנו הנצחון הזה,תמיד כייף לכבוש ובטח צמד שנתנו לנו נצחון חשוב אבל עכשיו כבר צריך להתכונן למשחק בשישי נגד הרצליה בצורה הטובה ביותר בכדי שנצליח לעבור עוד שלב״

 

אהוד מערבי אמר: ״אין מילים לתאר את הניצחון הזה כמה עוצמות, מלחמה, לב ונשמה היו כאן על המגרש שיחקנו מול קבוצה מצוינת אבל ידענו לעקוץ אותם בדיוק במקומות שאילן הכין אותנו אליהם ואני מאוד שמח אבל בשישי יש משחק חדש ונצטרך להתכונן אליו בכדי לנצח״.

 

נירן רוטשטיין המצטיין במשחק: ״הוכחנו שאנחנו קבוצת פלייאוף מצוינת, כולם הספידו אותנו מהר מידי וקבעו שנפסיד אבל הוכחנו שאנחנו עשויים מחומר אחר של שחקנים ואני שמח על הניצחון וכבר מסתכלים לעבר הרצליה״.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לטבריה (רונן מאילת 07-05-2018, 10:41)
    כל הכבוד ללוחמים שלנו.יישר כח לכולם.מאמן.הנהלה.אוהדים שעושים יומם וליל.הפנים להרצליה.הגיע הזמן לנצח שם
  2. תותחים (מאיר שמח 07-05-2018, 10:48)
    חבורה של גברים מדהימה אין מילים
  3. טברייני בנשמה (rl 07-05-2018, 11:57)
    אין עליכם אמיצים
  4. אם לא עולים אנחנו פריירים (הדייג 07-05-2018, 12:01)
    כפר סבא חלשים ברמה של ליגה רביעית
  5. נצחון גדול של שחקני נשמה . (טברייני 07-05-2018, 14:24)
    דווקא לאחר ההישג הגדול של גברים אמיצים .הלב נחמץ .הנהלה יקרה .תדאגו להם כבר לשכר שמגיע להם ..