הסקר הגדול: גמר הפלייאוף בצפון ובדרום

גמר המחוזות הגיע, מי תנצח? מכבי יבנה או מכבי יפו? הפועל הרצליה או עירוני טבריה? שאלנו מספר אנשים חזקים ומכובדים בליגות שמכירים את הקבוצות. נראה מה הם חושבים לקראת המשחקים הכל כך מעניינים...שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-05-2018
  • 14:46

יוסי חכים: "יפו נגד יבנה- יבנה קבוצה מאוד איכותית עם חלק התקפי מהטובים בליגה, אך היא קבוצה לא מאוזנת בצורה בולטת. יפו לעומתה פחות כשרונית אך הרבה יותר מאוזנת, לכן לפי דעתי הסיכוי של יפו לעבור גבוה. הרצליה מול טבריה, שתי קבוצות עם חומר שחקנים מצויין, הרצליה עם יתרון ביתיות ועם ארז בנודיס, יעברו את טבריה". 

 

יוסי חכים, יפו קבוצה יותר מאוזנת ולכן תעבור. הרצליה עם יתרון בייתיות ויתרון על הקווים עם ארז בנודיס (מני בן ארי)

 

אשר עזרן: "בדרום יפו ינצחו, יפו קבוצה מחוברת והם במומנטום הכי טוב מכל הקבוצות בפלייאוף. כבר אמרתי שהם יגיעו עד הסוף, זו השנה של יפו ושל קרגולה . בצפון הרצליה ינצחו לדעתי, הרצליה קבוצה עם שחקנים בעלי ניסיון רב ומאמן שעלה ליגות. בנוסף המשחק אצלם בבית לכן ינצחו".

 

שי מאור: "בדרום המשחק שקול ויילך להארכה ופנדלים. יפו מצד אחד קבוצה מחוייבת וממושמעת שעומדת טוב על המגרש, לצד קבוצה עמוסת כישרון לא מאומנת עם הרבה מאד יכולות אישיות. יצא לי לראות את שתי הקבוצות האלה ויפו ינצחו בפנדים. בצפון הרצליה ינצחו את המשחק ב-90 דקות. ארז בנודיס מאמן מצויין. הגמר יהיה הרצליה נגד יפו".

 

הנרי איפרגן מי שהיה היו"ר החזק של מגדל העמק: "יבנה תנצח בדרום כי הם יותר טובים. טבריה ינצחו בצפון ויפתיעו שוב.

 

הנרי איפרגן, טבריה תמשיך להפתיע ותעבור גם את הרצליה

 

פרדי צרפתי: "יבנה-יפו, יפו שכבר אמרתי שמבחינתי הפתעת העונה, מול יבנה המתאוששת ועם שחקנים מצוינים. הימור שלי ניצחון ליבנה. בצפון הפועל הרצליה של בנודיס המצוין שעושה פלאים השנה, מול טבריה מלאת הבעיות שיודעת לנטרל ולנצח. הימור שלי ניצחון להרצליה".

 

צביקה לוי: "בדרום יבנה תנצח. חילופי המאמנים החזירו את הקבוצה לתלם, האיכות והניסיון יכריעו את המשחק לטובת יבנה, למרות שהשנה יפו קבוצה מאוד ממושמעת וחזקה, אך ליבנה יש שחקני הכרעה שיעשו את ההבדל. בצפון הפועל הרצליה תנצח. הפועל הרצליה קבוצה טובה ומאוזנת מאוד בכל המערכים שלה. עצם ההגעה של טבריה למעמד הזה והפיק הגבוה שאחרי הניצחון על אום אל פאחם, דווקא יהיו לרעתה והשחרור של שחקנים אחרי המשחק גם כן לא מוסיף. מה גם שארז בנודיס מנוסה מאוד במשחקים מסוג זה".

 

שי צימרמן, הבעלים של משרד ליח"צ וקידום שחקנים ומאמנים: "יבנה - יפו, ליבנה יש את יתרון בביתיות ויתרון של שחקנים מנוסים "ונוצצים" יותר. מנגד ליפו יש יתרון בעמדת המאמן, הקבוצה בנויה נכון יותר ויש שם שחקנים צעירים כשרוניים ונמרצים שזו בשבילם במה נהדרת להוכיח את עצמם. יפו מגיעה רעבה יותר ולכן תנצח. הרצליה - טבריה, טבריה קבוצת פלייאוף טיפוסית שכבר עלתה ללאומית דרך הפלייאוף. מנגד להרצליה יש את ארז בנודיס, שועל קרבות שבנה תלכיד נהדר שיכול לעשות את כל הדרך עד הלאומית. לדעתי הגמר יהיה הרצליה - יפו".

 

שי צימרמן, יפו עם יתרון בעמדת המאמן ומגיעה יותר רעבה לנצח, טבריה קבוצת פלייאוף טיפוסית אבל קבוצתו של בנודיס תעלה


אורן יחזקאל, סוכן בכיר בליגות הנמוכות: "טבריה-הרצליה, כל הכבוד לאילן סוויסה על הדרך שעשה עם קבוצה שמאוד קשה לאמן בה, בעונה של שביתות ומריבות. מנגד ארז בנודיס הולך והופך להיות מאמן יותר ויותר טוב. במשחק הזה אין תחרות, הרצליה תנצח ולפי דעתי גם תעלה ליגה ללאומית דרך משחקי המבחן ותנצח את הפועל כפ"ס. יבנה-יפו, מכבי יבנה איכותית כבודדים ולא כקבוצה, מכבי יפו בינונית כבודדים אבל קבוצה מצויינת, הקבוצה תנצח, מכבי יפו ניצחון".

 

טארק סרסור יו"ר מ.ס. כפר קאסם, הקבוצה הבכירה של כפר קאסם: "מכבי יפו ינצחו. הם נראים הכי טוב לאחרונה יש להם הגנה חזקה והם יפתיעו את יבנה. בצפון הרצליה ינצחו. הם בכושר טוב וטבריה למרות ההפתעה שלהם יפסידו להרצליה".


רונן וינשטיין: "במשחק בין יבנה ליפו לדעתי יפו ינצחו למרות שחומר השחקנים של יבנה עדיף. יפו הוכיחו לאורך העונה שהחוזק שלה זה בקבוצתיות ולכן אני מהמר עליהם. בצפון לדעתי הרצליה ינצחו. מזמן אמרתי שהרצליה משחקת את הכדורגל הכי אטרקטיבי ואיכותי וכשהיא משחקת אין קבוצה בליגה שתתמודד מולה".

 

רונן וינשטיין, יפו החוזק שלה בקבוצתיות ולכן תעלה, הרצליה משחקת את הכדורגל הכי אטרקטיבי בצפון ותעלה (מאור אלקסלסי)

 

אבי לודריק, יו"ר מכבי שעריים בעבר: יבנה-יפו, יבנה עם סגל שחקנים מנוסה שעשו עונה יפה ירצו להמשיך לגמר המחוזות. מנגד יפו קבוצה צעירה ותוססת עם כשרון גדול, יפו ואורי קרגולה ירצו להמשיך את החלום עם דחיפה של הקהל היפואי. משחק שקול, הנסיון יהווה יתרון ליבנה ועם כל הסימפטיה ליפו יבנה תנצח. הרצליה-טבריה,  טבריה של אילן סויסה עם לב ונשמה עשו ניצחון יפה באום אל פאחם. בהרצליה יש צעירים ומוכשרים לצד שחקנים מנוסים שכבר עשו עלייה. יחד עם ארז בנודיס "שועל קרבות" מנוסה. משחק שקול אבל הניסיון והכישרון בהרצליה עם ארז בנודיס על הקווים, יכריע את המשחק.
 

מקסים סוסן: "בהרצליה יש שקט תעשיית וקבוצה ממושמעת, יום טוב של גל פורת יעלה את הרצליה. בדרום הניסיון של יבנה ושחקניה יעלה את יבנה לשלב הבא, זה מעמד לא קל לחבר'ה הצעירים של יפו. מגיע להם כול הכבוד בכול מצב".

 

שמעון הדרי: "בצפון הרצליה תביס את טבריה. הרצליה מדובר בקבוצה מאד איכותית, אם היינו עוברים את טבריה היה לנו מאבק אמיתי וקשה. לעומתם עירוני טבריה לא הייתי מגדיר אותה קבוצה, זאת קבוצה שבנויה על הרבה מזל ואין כדורגל, אפס מהלכי כדורגל הגולים היו מהגבהת כדורים ואיפה שהכדור נופל מתקדמים, פעולות לחימה בלבד ואין קשר לכדורגל. הם מגיעים להיכל בהרצליה, למשטח טוב והרצליה הרבה יותר רגועה ואיכותית ואין לה לחץ של 7000 אוהדים, הרצליה ינצחו אותם אפילו יביסו אותם. לגבי הדרום למכבי יבנה היו יותר מדי בעיות בשלישי האחרון של הליגה. יפו קבוצה יותר איכותית, זה לא יהיה להם קל אבל יפו תעבור לשלב הבא"

 

שמעון הדרי, טבריה בנויה על מזל עם אפס מהלכי כדורגל, הרצליה תביס אותם (אמיר דבי)

 

דורון ממן: "הרצליה-טבריה, הרצליה יותר טובה ומגיעה בכושר טוב יותר. יש לה את השחקנים המנוסים שעשו כבר עלייה וגם מאמן מנוסה וטוב. ניצחון להרצליה. יפו-יבנה, משחק שקול בין שתי קבוצות ששונות בסגנון המשחק שלהן. יפו יותר הגנתית לעומת יבנה שיותר התקפית. אני חושב שיבנה ינצחו מכיוון שיש להם את הניסיון ואת שחקני ההכרעה שעושים את ההבדל. היתרון של יפו הוא בעמדת המאמן אבל זה לא יספיק להם הפעם. ניצחון ליבנה".

 

עופר טסלפפה: "יבנה-יפו, משחק שקול שכל תוצאה לא תפתיע אותי שם. בצפון הרצליה ינצחו, הם נראים מוכנים מחוברים מאוד ומחוייבים".

 

אביחי יחיא, יו"ר כפר שלם, יבנה תנצח כי הם יותר טובים. (איתן ידגר).

 

אמיר כהן, סגן יו"ר ארגון המאמנים: "יבנה - חומר שחקנים איכותי שנראה שעברו את המשבר אמון שהיה במקום ורוצים להוכיח שמקומם בליגה גבוה.
טבריה- הוכיחו אופי בשלבים המכריעים, מדובר ב2 מאמנים מצויינים ארז בנודיס ואילן סויסה, בטבריה נראה ששמו את כל הבעיות בצד והם ממוקדים מטרה. בלי משכורות ועם המון נשמה נשמה והקרבה מנצחים כל דבר!

 

אביחי יחיא יו"ר כפר שלם: "מכבי יבנה תנצח בדרום.  אני חושב שהם הרבה יותר טובים מיפו, עם סגל שחקנים עם ניסיון וזה מה שיכריע. בצפון הרצליה תנצח כי אני מכיר את רוב הסגל של הרצליה והם יותר טובים מטבריה.

מי ינצח? טבריה או הרצליה? יפו או יבנה? צילום: איתן ידגר.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מר שמעון הדרי (חיים סימוני 09-05-2018, 15:13)
    אתה מאמן מתוסכל טבריה עשתה לך בית ספר ואתה כמאמן לעולם לא ניצחת את טבריה כי אתה מאמן שלא שווה כלום.
  2. סקר (חיים טבריה 09-05-2018, 15:15)
    לכל המנחשים אתם תפלו בגדול טבריה מנצחת
  3. הדרי גנב דעת (דוד 09-05-2018, 15:16)
    כמו הקבוצה שלך שעשו פוגרום כי לא יודעים להפסיד יביסו זה מה שחשבתה לעשות עם פחם וקיבלתם בראש
  4. שמעון הדרי .מאמן של ליגה ז.תלמד להפסיד בכבוד (רונן מאילת 09-05-2018, 15:18)
    מלכלך על טבריה חופשי.מאמן פח.הלוואי וננצח שם.תאכל תכובע טיפש .אם ההית מצליח לא ההית מפסיד.אתה והקוטר שלך.קיבלתם גולים ממהלכי כדורגל.ולא ממקריות.גולים של טירונים.
  5. אילן עשה לך בית ספר (שמעון הדרי יא חלש 09-05-2018, 15:22)
    אתה מלכלך אבל אתה בבית.אילן עשה לך בית ספר.הגולים היו מהסרטים.לך תישן את הכסף שלך עשית על אום אל פאחם
  6. תלחמו (טבריה על המילים של שמעון הדרי 09-05-2018, 15:50)
    בושה
  7. יבנה ינצחו בדרום וטבריה בצפון. (דני 09-05-2018, 16:03)
    יבנה הרדימה את הליגה שהפסידה בגארבג' טיים 7-0 אבל זה בשבילה היה סתם משחקי מנוחה עכשיו הם יפתחו שוב מבערים כמו בתחילת השנה שרצו ראש בראש עים נס ציונה.
  8. 6 צודק להלחם גם בגלל הזלזול שרובם מזלזלים בטבריה. (אוהד עירוני טבריה 09-05-2018, 16:06)
    ושוכחים שטבריה קבוצת פליאוף עם מסורת. בהצלחה.
  9. עלק סוכן בכיר היחזקאל הזה.... דפק לי את הקריירה, הוא לא יודע לנהל מו"מ עם קבוצה. (רמי 09-05-2018, 17:17)
    עלק סוכן בכיר היחזקאל הזה.... דפק לי את הקריירה, הוא לא יודע לנהל מו"מ עם קבוצה. הוא לא יודע לדבר ברור ושוטף, עילג. קצת רצינות ממכם.
  10. איזה כיף לקרוא שכולם חושבים שהרצליה תנצח... (טברייני 09-05-2018, 17:43)
  11. טבריה/לנצח בשביל האוהדים .הכבוד.והסמל. (רונן מאילת 09-05-2018, 18:12)
    עוד מאמן סמרטוט.אילן אכל את שניכם.תיתבייש לך הדרי.אצלך הכל מקרי.לא ינום ולא יישן שומר ישראל.גונב דעת.מאמן כושל.
  12. אתה אפס ואין לך כדורגל (שמעון הדברי 09-05-2018, 18:21)
    טבריה מסיימת אותך בכול משחק קשה לך איתנו הייתה ונשארת אפס אתה בכלום של בכלום איש קטן ועלוב ואנחנו נמשיך לעשות לך את המוות במגרש אתה גולללללללםםםםםח אפסססס
  13. הדרי (תומר אוחנה 09-05-2018, 18:40)
    אדון הדרי זה לא שלטבריה היה מזל זה פשוט שלאום אלפחם לא היה מאמן!!! הרי אתה כישלון מהלך אייפה שלא נגעת נחלת כישלון להזכירך מאמן חלשלוש תואר העלייה מפלאיוף לליגה לאומית שמור בטבריה אז תתקדם חלשלוש שתמיד נתמך בעוד מאמן שיזריק לך ביטחון וישגיח על טעויות שלך!!!
  14. הדרי חלשלוש (תומר אוחנה 09-05-2018, 18:43)
    נ. ב אהיה שמח אים טבריה תנצח בהרצליה ואים לא מבטיח לך שנמחה כפיים לחבורת גברים שיש לנו ונישמח הכי שהרצליה תעלה ללאומית וטוב היא ולא אתם!!!
  15. הדרי חלשלוש (תומר אוחנה 09-05-2018, 18:59)
    אים היית מאמן מוכשר לא היית מקבל 2גולים מאותו מצב!! אמרת שאין מהלכי כדורגל??? אני ממליץ לך לראות את 2הגולים ותבין שנירן רונשטיין עשה לך בית ספר בהגנה!!!
  16. פרשנים!!! (טברייני רציני 09-05-2018, 19:03)
    חחל בדיחה ראינו את כל אלו שהיו נגד טבריה וחשבו נפסיד אז לאותם חכמולוגים ואחרים אתם טועים גם הפעם
  17. יום כיף (בית שאני 09-05-2018, 19:04)
    אוהדי טבריה לכו תעשו יום כיף בקניון שבעת הכוכבים תחשבו שאתם באירופה וכמובן תקבלו בראש
  18. יבנה יכולה לנצח (פודרו 09-05-2018, 19:04)
    למרות ה-7:0 המשונה שקיבלו מקרית גת. מעניין מה היה שם...
  19. לשמעון הדרי (טברייני רציני 09-05-2018, 19:05)
    תפסיק להתבכיין אם אתם כל כך בסדר הייתם יודעים גם לנצח אותנו יבטטות
  20. שמעון הדרי (טברייני 09-05-2018, 19:05)
    מאמן כושל אדם עם הפרעה בראש אנחנו לא מתייכסים לסמרטוטים כמוך תמשיך לאוכל מרק עם מזלג
  21. כמה קשה להדרי (חיים 09-05-2018, 19:14)
    רובם חושבים שהרצליה לוקחת לגיטימי מותר אבל התגובה של הדרי מונעת מכאב או מרעות?? מה הבעיה שלך
  22. שמעון הדרי (אבי אלפסי 09-05-2018, 19:24)
    מה כואב לך שהיהודים ניצחו אתם לא קבוצה ואתה מאמן פח 3 מליון ישקיעו וכבר השבת את יורד לים אתה חושב אם תלכלך על טבריה תעשה עוד סיבוב וקופה על אום אל פחם אל תדאג אבו שלמה יבעט בך אתה בחיים לא ניצחתה את טבריה אז יאפס תמשיך לאכול חרא ולהתמרמר על זה שדפקנו אותך ואת הקבוצה החרא שלכם בשביל בצע כסף אתה מוכר תערכים שלך
  23. הדרי כנס חמוד (לירון 09-05-2018, 19:29)
    את הכדורגל שאילן יודע אתה תלמד עוד חמישים שנה את התיסכול שלך תזרוק במקום אחר .
  24. שמעון הדרי (אחד שמבין 09-05-2018, 19:36)
    שמעון אתה מאמן פח אשפה עם כדורגל מיושן עירוני טבריה זינברה לך את הצורה אחחח זה היה כייף ותענוג להעיף אותך מהפלייאוף לך תעשה חמוצים אצל אבו סלים ועל הדרך תחפש ערבי שינענע אותך
  25. הדרי חלשלוש (תומר אוחנה 09-05-2018, 19:39)
    אבי אלפסי כל מילה בסלע!! השפל הזה מחפש ג'וב לעונה הבאה!!! גם תילד הקטן שלי לא הייתי מוכן שיאמן. חלשלוששש
  26. עד המוות טבריה (טבריה אימפרייה 09-05-2018, 20:33)
    מס 17 אני במקומך סותם תפה וחושב אייך בית שאן לא מסתבכת ויורדת לליגה ג
  27. יבנה הרשימה העונה (פיזנטי מהחומוס 09-05-2018, 20:36)
    חוץ מה-7:0 לקריית גת. אפילו חוקרים של ה-FBI לא מצליחים להבין מה היה שם
  28. אוהד טבריה (יניב 09-05-2018, 21:39)
    הדרי איש קטן ועלוב תתבייש לך תלמד לפרגן לקבוצה שניצחה אותך בבית שלך חתיכת אפס אתה אדם לוזר איפה שהיית נכשלת ,גם אם טבריה לא ינצחו את שלהם הם עשו מעל ומעבר העיקר שסיימנו לפניך ולפניי הקבוצה העלובה שלך הוכחת שאתה אפס כמו האוהדים שהתפרעו נגדנו ולסיום את
  29. שמעון אדרי (טבריני 09-05-2018, 23:58)
    אוך איזה 2 גולים קיבלתה אך איזה מימור יש בך .אוף אתה בחוץ . איזה קטע כמו שכול אום אל פחם לא יודעת להפסיד גם אתה ככה עלוב פשוט ממורמר ועלוב . צריך ליבדוק אוליי גם אתה זרקת חזיזים עלנו במגרש . איזה שקוף אתה כמה כמה קנאה יש בך . בקיצור שמעון אתה בחוץ .וטבריה בגמר אז לך תכין חמוצים מאמן כושל
  30. למספר 7 (שלומי סקציה נס ציונה 10-05-2018, 06:28)
    אתה חי בסרט ראש בראש אים נס ציונה חחחחח נס ציונה לא ראו אותכם ממטר
  31. דיה דיה הפועל הרצליה (ירון 10-05-2018, 10:26)
    כל הכבוד לארז בנודיס והשחקנים המשיכו כך ...⚽️⚽️⚽️
  32. הרצליה תנצח (פיני נעים 10-05-2018, 14:50)
    בגלל שהם יותר טובים כבר נצחו אותם פעמיים
  33. פלי אוף (פיני הרצליני 10-05-2018, 14:56)
    בהרצליה לא מדברים ומתלאמים כמו טבריה הרצליה משחקים כמו שקיבלתם פעמיים גם השלישי יבוא
  34. איפה כל המאמנים הדגולים??? (יוסי 14-05-2018, 09:30)
    תאכלו כולכם את הכובע!!! טבריה הראתה לכולם מי היא באמת. חבורה של גברים אחד אחד עם לב ונשמה ענקית. שמעון הדרי... תתפוצץ מקנאה.
  35. "אנשים חזקים ומכובדים" (טברייני 14-05-2018, 13:06)
    אתר גולר, אתם חייבים להחליף דחוף את האנשים החזקים שלכם. הימור של 15-2 להרצליה שיעברו לגמר. במיוחד שמעון הדרי הממורמר שהצהיר על תבוסה!!! תשב בבית ותראה את טבריה עם הלב והנשמה של השחקנים הגברים שלה. ת א כ ל ו - ת ' ל ב ! ! !
  36. שמעון אדרי חחחח (טבריני 14-05-2018, 14:56)
    איזה עלוב טבריה טבריה בגמר מחוזות ואתה בים אוכל תלב יממורמר . חחחח אדרי מזה אתה מבין בכדורגל פשוט טיפש . אבל זה הסוף של אנשים כמוך ממורמרים
  37. שמעון הדרי לך תעשה חמוצים (חיים 14-05-2018, 15:21)
    לשמעון הדרי הסמרטוט!! תאכל את הלב יאפס דפקנו אותכם ובמיוחד אותך ואתה יום שישי תבכה שטבריה תנצח את יפו (שמעון אמרו לך פעם שאתה אפס ? )
  38. שמעון אדרי (יוסי 18-05-2018, 19:50)
    גם את יפו עברנו יעלוב חחחחח איפה אתה בים שים חוטיני חחחחחח