״מי שמאמין לא מפחד״

כך אמר שחקנה של עירוני טבריה כפיר בן דוד, כובש צמד השערים בחצי גמר הפלייאוף נגד הפועל אום אל פאחם, שהעלה את קבוצתו לגמר המחוז נגד הפועל הרצליה. כיצד הוא חושב שייגמר המשחק מול הרצליה? מה הרגיש לאחר הבקעת השער השני? ומה בדיוק קרה באותו הרגע שהוא סימן לב לעבר המצלמה וקהל האורחת לא אהב זאת...?

  • על ידי: רועי סימוני
  • 10-05-2018
  • 11:44

כפיר איך ההרגשה לכבוש צמד ולהעפיל לגמר המחוזות?

״הרגשה נהדרת תמיד כייף לכבוש וכמובן שזה שערי ניצחון שעזרו לקבוצה להעפיל לגמר המחוז אין מאושר ממני, כולם הספידו אותנו לפני המשחק אבל כמו שאני תמיד אומר ״מי שמאמין לא מפחד״.

 

במשחק לא טוב שלכם חזרתם מפיגור ולבסוף גם ניצחתם, מה הסוד?

״לא יודע אם יש סוד אבל דבר אחד בטוח יש לב ונשמה וזה הסוד הכי גדול של הקבוצה שלנו העונה וכולם ראו את זה במשחק ואני שמח שזה הצליח להביא לנו את הניצחון״.

 

אתה מתגלה כסקורר מצוין, המאמן צריך לחשוב לשנות לך את התפקיד לחלוץ?

״בכל עונה אני מצליח לכבוש 6-7 שערים בממוצע. העונה אני מצליח לכבוש יותר וכמובן שאני שמח על כך, מה גם שזה עוזר לקבוצה לנצח אז פשוט מושלם עבורי״.

 

בראשון אתם פוגשים את הפועל הרצליה בגמר המחוז. כיצד לדעתך יסתיים המשחק?

״אנחנו יוצאים למשחק חוץ מול קבוצה נהדרת עם חלק התקפי מצוין ומאמן טוב מאוד, אבל אנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח ובטח במשחק כזה שלכולם ברור שהמפסידה הולכת הביתה. אנחנו נרצה להיות בצד המנצח, ובעזרת השם נעשה את זה שוב ביום ראשון״.

 

רגע מעורר מחלוקת קרה מיד לאחר שהבקעת את השער השני שלך. מה בדיוק קרה שם?

״הבקעתי את השער השני והייתי באטרף של שמחה, מבלי לפגוע באף אחד רצתי לכיוון עמדת השידור וסימנתי לב לאישתי שצפתה בשידור המשחק. לא התכוונתי לפגוע באף אחד ובטח לא באוהדי אום אל פאחם. מי שמכיר אותי יודע שאני אדם הגון שמכבד כל אחד ובטח את היריבה, אני רוצה לנצל את הבמה כאן ולמסור התנצלות כנה לאוהדי אום אל פאחם אם פגעתי בהם בלי כוונה, מאחל להם המון בהצלחה הם אחד מהקהלים הטובים ביותר שיש בליגה״.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמינות ויושר הם מאפייניו של בן דוד (רונן מאילת 10-05-2018, 12:25)
    איש ישר מידות.מאמין ששום דבר לא נעשה בזדון.שחקן אפרורי.עושה את המוטל עליו בצורה הטובה.וכבונוס 8 שערים לעונה.כפיר אין לך על מה להתנצל.האמת תצא לאור.בהצלחה
  2. שחקן אדיר (שמעון 10-05-2018, 12:44)
    תחזירו לו תקפטן תתביישו שחקן הכי טוב שלכם ואישיות נדירה
  3. תחזית (גלזר א . 10-05-2018, 13:52)
    הרצליה בנויה כקבוצה בצורה טובה יותר מטבריה . הרצליה תנצח . ליבנה התקפה טובה יותר מאשר ליפו . יבנה תנצח . המשחק בין הרצליה ליבנה יסתיים בתיקו . בפנדלים אין לדעת מה יקרה . רק לנחש . ניחוש הרצליה .
  4. לדעתי למרות שהרצליה יותר טובה טבריה מסוגלת להפתיע...בדרום יהיו פנדלים (דני 10-05-2018, 17:20)
    לטבריה נסיון בפלייאוף וטונות של מזל לדעתי תתעלה ברגע האמת ..יבנה יפו יהיה משחק שקול יתרון ליבנה ששמרה כוחות לפלייאוף והגיע רעננה...
  5. טברייני בנשמה (rl 11-05-2018, 10:14)
    כפיר אתה באמת אדם הגון מי שרואה את התקציר מבין שהסתכלת למצלמה מה לעשות שהאוהדים לא מבינים
  6. ל 5 (טברייני 12-05-2018, 08:19)
    מה לעשות שה
  7. ל 5 (טברייני 12-05-2018, 08:20)
    מה לעשות ערבים הם יש להם שכל של מטאטא כביש