הציונים של הגמר!

מכבי יפו גברה על מכבי יבנה בפנדלים. עכשיו הגיע זמן הסיכומים ובעיקר הציונים לשחקני שתי הקבוצות. מי הצטיין, מי איכזב? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-05-2018
  • 19:49

מכבי יפו:

שוער: בן וולבוסקי-8

שוערה של יפו הביא להם את הניצחון עם משחק ענק שלו. אם יפו יעלו ליגה הם חייבים הרבה לשוערם. ולחשוב ששנה שעברה הבחור שיחק בהוד השרון והם שיחררו אותו בתחילת העונה.. רק לחשוב איפה הם עכשיו וכמה הבנה יש להם בכדורגל... משחק ענק לשוער שהציל פנדל בדקה ה-93 וכבש מהנקודה הלבנה שער. משחק ענק וללא ספק הניצחון רשום עליו.

 

בן וולבוסקי, שוערה של יפו, מצטיין המשחק ללא ספק. (מני בן ארי).

 

הגנה:

מגן ימין: מייקל צילקה-6

מגנה הימני של מכבי יפו, שחקן עם גיל נוער ואומרים שהוא כבר בדרך לליגת העל. נגד יבנה לא בלט במיוחד מבחינה התקפית ולמעט בישול הגול לא זכורה פעולה יוצאת דופן שלו. עשה הגנה טובה כמו שאר חבריו. מהיותר טובים ביפו נגד יבנה.

 

מגן שמאלי: אביחי ממן-4.5

אביחי ממן פתח את המשחק כמגן ואיתמר אופמן פתח כקיצוני. לא ברור מה קרגולה חיפש פה וזה היה נראה רע, לכן במחצית החזיר קרגולה את אופמן לתפקידו. אביחי היה לא טוב במשחק מול יבנה, לא הסתדר כמגן וכקשר לא היה טוב. כמו כן עשה את הפנדל השטותי בדקה ה 93. 

 

בלם 1: פליפ חאיכ-4.5

בלמה של יפו היה במשחק לא טוב בלשון המעטה. היו דקות שהיה לא נעים לראות מה נבו מזרחי שעושה לו. נבו אומנם חלוץ טוב עם שליטה טובה, אבל מה שעשה לבלם של יפו זה כבר מוגזם, שלח כדור לצד אחד, רץ לצד השני...מהלך גדול שרק ממעיט מערכו ויוכלתו של פליפ. משחק חלש לבלם.

 

עדן אולירי המצויין סוגר את גורמזנו החלוץ. (מני בן ארי).

 

בלם 2: עדן אולירי-7.5

בלמה הצעיר והמוכשר של יפו, במשחק ענק. הוא היה מצויין מול שרון גורמזנו, שמר עליו לאורך כל המשחק ולא נתן לו לזוז ובעיקר לא לכבוש. אולירי עשה התקדמות אדירה העונה והוא ללא ספק מוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות. משחק ענק לאולירי שהיה המצטיין של יפו בהגנה. 

 

קישור:

גברין מוחמאד-6

משחק טוב לקשרה האחורי של יפו, הוא אומנם משחק כמו בלם שלישי או רביעי, תלוי את מי אתם סופרים, אבל גברין היה חזק בהגנה והרבה בזכותו יבנה לא כבשה עוד שערים. אומנם שחקן קצת אפור ולא יצירתי, אבל גם כאלה צריך בקבוצה.

 

עומר כהן-6

עוד קשר אחורי של יפו, שחקן צעיר שעושה הגנה, שחקן שאני מצפה ממנו שקצת ינסה להראות יכולות ולא רק בהגנה. הגנה הוא עשה טוב מאד, חבל שהשחקנים הצעירים האלה לא מנסים ללמד אותם קצת להיות יצירתיים כדי שיתקדמו ביכולת. משחק טוב של עומר. 

 

איתמר אופמן-5

מגנה השמאלי הקבוע של יפו, המאמן שלו חשב שהוא יפתיע את יבנה אם יציב אותו בהתקפה. ההימור נראה רע והיו דקות קשות לצפיה, לכן מאמן יפו הבין את טעותו והחזיר אותו להגנה. מגן שמאלי טיפוסי שיודע להרחיק כדורים ועושה הגנה כמו שמלמדים ביפו. חבל שלא מקדמים אותם ונותנים להם קצת ליצור מצבים. 

 

מתן בית יעקב, כבש שער חשוב. אבל איפה ההגנה של יבנה היו באותה נגיחה? (מני בן ארי).

 

מתן בית יעקב-6.5

מתן נחשב לשחקן מהטובים של יפו העונה, ראיתי את מתן במשחקים יותר טובים שבהם היה יותר פעיל. מתן הוא למעשה כמעט היחיד שמסוגל לבצע משהו יצירתי. לא ראינו ממנו כלום כי היה לו קשה להתמודד עם הרמה של קישור יבנה. לא משחק טוב של מתן ובקושי הורגש במשחק. אבל כבש שער ולכן ייחשב מהיותר טובים ביפו.

 

יוסי סולליך-6

קשרה של יפו, שנחשב לשחקן הקו הכי טוב בקבוצה, שחקן מהיר שבליגה היה מהיותר טובים . נגד יבנה הוא ניסה את כוחו מדי פעם אבל לא היה במיטבו, לא זכורה לי יותר מפריצה אחת או יצירת מצב מסוכן לחבריו במחצית. מעט מדי לשחקן שרוצה להגיע לרמות הגבוהות, אך היה פעיל וניסה. 

 

התקפה:

נתי ארזואן-6.5

היחיד ביפו שניסה מבחינה התקפית והורגש במשחק בחלק ההתקפי. היה פעיל מאד והכניס כדורים טובים לחבריו, רק חבל שחבריו לא ניצלו אותם לכבוש. נתי שחקן מוכשר אבל לבד זה לא מספיק. משחק טוב של נתי בכללי. 

 

מכבי יבנה:

בן ניזרי-6

שוערה של יבנה, למרות שעידו לוי לא שיחק והיה ליבנה חשש גדול לגבי שוערם, בן הצעיר היה מצויין. עצר לפחות שני מצבים בטוחים של יפו. שוער צעיר שיכול להתקדם. בכללי משחק טוב לשוער הצעיר.

 

בן ניזרי הצעיר, הודף מצב מצויין בדקות הפתיחה מראשו של פליפ חאיכ. משחק טוב לשוער הצעיר של יבנה. (מני בן ארי).

 

מגן ימין: עדי פרץ-4

חלש מאד המגן של יבנה. קיבל ציון גבוה יחסית 4, כי לא מכובד לתת לשחקן צעיר פחות מהציון 4, אבל משחק לא טוב שלו. אם הייתי מחלק ציונים יותר נמוכים סביר להניח שהיה מקבל אותו.

 

מגן שמאל: יונתן רודיונוב-4

אותו דבר כפי שנכתב על עדי פרץ, המגן השמאלי היה חלש וחבל על כל מילה מיותרת.

 

עוז יפרח-4

בלמה של יבנה במשחק חלש, בלם איטי שלא הסתדר עם ההתקפה של יפו שלא מצטיינת במיוחד. מבלם וותיק כמו עוז הייתי מצפה שייקח אחריות ויוביל את קבוצתו לניצחון. לא משחק טוב שלו. 

 

אור אלקבץ-4.5

בלם יבנה שנחשב מהטובים בליגה, היה במשחק חלש, אך עדיין היה מהפחות גרועים בהגנת יבנה שגילתה חולשה כללית במשחק. אם היה שומר על מתן בן יעקב אולי השער של יפו היה נמנע

 

ליאור ברקובסקי, כבש שער יפה. והיה מהיותר טובים בשורות יבנה. (מני בן ארי). 

 

קישור:

עמית לוגסי-5

קשרה האחורי של יבנה, ניסה ועשה הרבה בקישור מבחינה הגנתית. היה פעיל מאד וההתקפות של יפו באו מהאגפים ולא מהאמצע. עמית היה במשחק סביר אבל לא מעבר. 

 

אביחי וודגה-5.5

אביחי שחקן מוכשר מאד. גם נגד יפו הוא ניסה לעשות ובעיקר להראות את כישוריו. אביחי שחקן צעיר עם שליטה מעולה בכדור, חבל שהוא לא תומך יותר בהתקפה ולא משחקים עליו יותר. 

 

ליאור ברקובסקי-6

כבש שער יפייפה מול יפו, לאחר מבצע יפה של יבנה. ליאור היה במשחק טוב במחצית הראשונה, אבל ככל שנקפו הדקות היה פחות ופחות מורגש וחבל. שחקן צעיר שיכול לת מעצמו יותר.

 

רז אמיר-4.5

לא משחק טוב של רז, לא הורגש מספיק ולמרות עונה מצויינת שלו הוא היה פחות טוב מול יפו. חייב לקחת יותר אחריות גם במשחקים מכריעים. 

 

התקפה:

נבו מזרחי-6

נבו שחקן הכי טוב שהיה במשחק. את זה ראינו בכל פס ובכל מבצע שהוא עשה. עשה מה שהוא רוצה על המגרש ולפעמים זה היה נראה רע לראות את שומרו פליפ חאיכ שנחשב לבלם מהטובים בליגה. הבעיה של נבו שהוא לא תכלס, שחקן ברמה שלו אני משווה ליוסי אסייג או לפחות לסהר לוי, שיש להם מספרים ולו למרות יכולת גבוהה אין מספרים, אז מה זה שווה לקבוצה? לנבו היה משחק טוב כי היה פעיל וייצר מצבים, אבל חייב להיות יותר תכלס ולכבוש שערים או לפחות לבשל. 

 

נבו מזרחי, משחק טוב שלו אבל לא יעיל. (מני בן ארי).

 

שרון גורמזנו-5

גורמזנו חלוץ ענק. אבל מול יפו שומרו עדן אולירי לא נתן לו לזוז. לא נתן לו מרווח ובעיקר לא נתן לו להתקרב לאזור המסוכן. שרון אומנם חלוץ טוב אבל מול יפו הוא לא כבש ולא זכור לי שהגיע למצב מסוכן, או בעיטה מסוכנת לשער. 

 

מחליפים בולטים:

גיא אבן-יפו -6

לא ברור מה עושה גיא אבן על הספסל. כשהוא נכנס יבנה היתה יצירתית והיתה שווה עוד גול. חבל שלא פתחו איתו, הוא הרבה יותר טוב מהרבה שחקנים של יבנה. 

 

בלט בהעדרו ביבנה: תומר בן חיים!

לא ברור למה לא החזירו את תומר למשחק. ללא ספק תומר יכול היה לעזור. הוא שחקן הכי טוב בליגה ויבנה היתה יכולה לעבור את יפו בקלות. 

 

מאמנים:

אורי קרגולה (מכבי יפו)-7

מאמנה הצעיר של יפו, בעונה גדולה ללא ספק. אומנם לא ברור מה ניסה לעשות עם איתמר אופמן ואביחי ממן, אבל יפה שהודה בטעות לקראת המחצית והחזיר את איתמר להגנה ואביחי לקישור...קרגולה משחק הגנתי שלא נדבר בונקר, כל התקפה של יפו יש לפחות 5 שחקני הגנה שלא עוברים את החצי של יפו. אם זה לא בונקר אז מה כן? יפו לא שיחקו טוב ולא שיחקו יצירתי, לא זכור לי אם היה מהלך כדורגל או שני פסים במשחק שלהם בחלק ההתקפי. יש ליפו וקרגולה הרבה מזל ואם הם לא ספגו בדקה ה-93 מפנדל, אז מה הוא מזל. קרגולה יכול לזקוף את הניצחון לזכותו, למרות שקבוצתו לא הרשימה שוב יש לומר, הוא את שלו עשה. שנה הבאה אם יילך לקבוצה יותר טובה בליגה, יצפו ממנו גם להתקפה. סה"כ קרגולה יכול להיות מרוצה מהמשחק. 

 

רונן איטח (מכבי יבנה)-4.5

לא ברור לי מה שינו ביבנה כשהביאו את רונן במקומו אלי כהן, לא ראיתי שינוי ולא שום החלטה של המאמן החדש. איך לא החזיר את תומר בן חיים במשחק הזה, הוא היה מביא לו את הניצחון. אני לא אוהב מאמנים חלשים, אך הוא קיבל צאנס ואולי היה צריך לקבל כל מה שאומרים לו, כנראה גם את ההרכב. לא ראינו קבוצה ביבנה, ראינו יותר מבצעים אישיים. ניהול המשחק של איטח עם החילופים המאוחרים והעדר תגובה למשחק החלש של המגנים של קבוצתו עלו בסוף ליבנה בהדחה. 

 

אורי קרגולה, מאמן יפו יכול להיות מרוצה מהניצחון. אבל יכול לקוות לקצת כדורגל התקפי ויצירתי. (מני בן ארי).

 

קהל: 

קהל יפו-7.5

כל הכבוד לקהל יפו שהביא כ 550 אוהדים למגרש של יבנה. כל הכבוד להם על העידוד לאורך כל המשחק. אומנם השירים שהם שרים הם עדיין משנות ה 80 אבל לפחות כייף לראות קבוצה מעודדת ושרה ובעיקר מאמינה בחלום. יש לציין שקהל יפו התנהג למופת, לא קילל ולא הלך מכות, לא ירק והתנהג בכבוד. שאפו לקהל יפו שהולך ומשתפר. תמשיכו ככה!! 

 

קהל יבנה-5

כ 700 צופים של יבנה הגיעו למשחק הכל כך חשוב. זאת כמות יפה אבל חבל שהקהל לא שר ומעודד לאורך כל המשחק. אומנם הקהל התנהג למופת אבל זה לא קונצרט..לא שמענו את הקהל של יבנה שר יותר משני משפטים אחרי השער שכבשו. חבל אבל תמיד יש עונה הבאה..

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמע, מילא אתה לא מכיר את השמות (נייטרלי 12-05-2018, 20:31)
    אין לך מושג בכדורגל. כלום. אתה פשוט לא ראית את המשחק ואם ראית, לא הבנת מה ראית. יפו משחקת הגנתי? יפו לא טובה התקפית, אבל להגיד שהיא משחקת הגנתי? בונקר? יפו הגיעה ליותר מצבים מיבנה! חוץ מזה, מובן שיפו לא באה לך טוב, מהסיבה שיפו היא עוף מוזר בליגות האלה. היא לא שייכת לשם. אני מאוד נהניתי מההופעה של המועדון הזה. בלי כסף ובלי שמות מוכרים בכלל אבל עם הרבה נשמה ופאסון.
  2. אוהד רון (יפואי מבסוט 12-05-2018, 20:59)
    לפי הציונים שלך לשחקני יפו אפשר להבין שהם הפסידו , או שהשינאה שלך ליפו העבירה אותך על דעתך יא טמבל , אוהד רון אתה בושה לעולם הספורט יא מגעיל !!!!!!
  3. מספיק (יוחאי 12-05-2018, 21:45)
    אדון כתב/פרשן/או שתקרא לעצמך,די מספיק עייפנו ממך.אתה תכתוב, תעקוץ ותכפיש ואנחנו נמשיך לקלל .עד מתי?
  4. אוהד רון (יפואי 12-05-2018, 21:49)
    שכחת לתת ציון לחבר שלך עידו לוי
  5. לצערי אף קבוצה מליגה א לא תעלה ללאומית (שי 12-05-2018, 22:55)
  6. אל תפגע נשמה, אבל ההבנה שלך בכדורגל לא גבוהה (אבי 12-05-2018, 23:03)
    לא בטוח שאתה במקום של לתת ציונים
  7. מה תעשה אם יפו תעלה? (משה 12-05-2018, 23:03)
    אני לא אוהד יפו אבל נדהם כל פעם מחדש מהכתבות שלךעליהם
  8. אין מה להגיד, מדובר בכתב בכיר (אבי 12-05-2018, 23:05)
    חוסר הבנה מקצועי
  9. יפו נגד יבנה (ויקי 12-05-2018, 23:12)
    מה זה הציונים האלה .פיליפ חאיכ 4.5 ?מה אתה לא רואה ? בזכותו יפו הגיעו לפלייאוף . אין לך מושג בכדורגל לא הבנתי מה ראית ? עדיף לך לא לסקר את המשחקים של יפו .מרגישים את השנאה שבלבך ????
  10. כתב בכיר חובבן מליגה ב (אלון חזן 12-05-2018, 23:22)
    לידיעתך אדון אוהד נבו כל המשחק בקושי רץ 20 שניות כבד לא סיכן אפילו פעם אחת את בןוזה בזכות עדן ופיליפ
  11. כתב לא נייטרלי (מוריס גאנו 12-05-2018, 23:29)
    אם יש מנהיג ובעל הבית בהגנה של יפו שגורם לאחרים להיות שחקנים טובים שאורי סומך עליו אוהד זה פיליפ
  12. היעדר הבנה מקצועית (דדי 12-05-2018, 23:36)
    קצת מביך שאדם חסר הבנה לטעמי נותן ציונים
  13. ניתוח מביך (דדי 12-05-2018, 23:39)
    חוסר הבנה
  14. שופט חלששששש (הנסיך הלבן 13-05-2018, 00:04)
  15. באיזה משחק היית אוהד ??? (לבן בנשמה 13-05-2018, 00:51)
    פיליפ חאיכ בלם בזכות ולא בחסד . הוא לא צריך אותך שתפרסם אותו ,אבל לפחות אל תשמיץ ותחלק ציונים הזויים .על אפך ועל חמתך הגענו לגמר ובעזרת השם נעלה ליגה . היידה יפו הצבא הלבן בדרך ללאומית
  16. קרגולה המאמן הכי טוב בליגה (קרגולה המאמן הכי טוב בליגה 13-05-2018, 04:25)
    תוך -שנה שנתיים בלאומית . ותוך 4/5 מאמן מוביל בליגת העל . אוהד רון אתה לא אמין .
  17. המאמן מס 1 שראיתי גם מבחינה הגנתית וגם התקפית (יפו הקבוצה הכי מאומנת בארץ אין לך מושג 13-05-2018, 04:28)
    מניע שאפו למאמן שלקח קבוצה ללא תקציב ובכל משחק הקבוצה שולטת ויוזמת ועם הכושר הכי מרשים בליגה
  18. זה נקרא כאב לב נשבר לך הלב שיש קבוצה מצויינת ביפו אתה עושה צחוק מעצמך (קצת לא מסתדר לי אני קורא ורואה 4 חלוצים בהרכב יפו אז איפה ההגנה כאן? או הגנתי? חחחחח 13-05-2018, 04:52)
  19. מכבי יפו (יואב 13-05-2018, 09:49)
    אתה חי בסרט רע...תלוש מהמציאות השנאה גורמת לך להתבזות. 550 צופים חחחחח ספרת אותם בפינצטה הינו פי 2 מיבנה תמשיך לסבול אפססססס....בטעות נולדת גבר... אוהד רון (עמיקם)זה כתב ....
  20. בן ניזרי ואביחי וודגה צריכים לקבל יותר (ארז 13-05-2018, 10:49)
    ניתוח חסר הבנה בסיסית. מה, אתה שונא את יבנה?
  21. למה לכתוב פייק ניוז (מיכה 13-05-2018, 11:09)
    עד היום לא הבנתי למה ביפו לא אוהבים אותך .והיום לטחר שהייתי נוכח במשחק אני מבין.עזוב את רמת הכתיבה הילדותית שלך עם ארס ושנאה שלא מתאימה לכתב שאמור להיות אוביקטיבי לפחות שהדיווח יהיה אמת .אני הגעתי 10דק לפני תחילת המשחק וכבר לא נשארו כרטיסים אנשים הלכו הביתה ,אני לבסוף נכנסתי וכמות הקהל של יפו שראיתי הייתה לא פחות מ1500 אוהדים רוב המגרש היה יפו .לא ידעתי שגם בספורט של ליגה א יש פייק ניוז.
  22. בושה (מוקי 13-05-2018, 11:14)
    איך אתה מזכיר את התינוק המגודל תומר בן חיים שעדיין יונק חלב יושב בבית בוכה על מה שעשה בקבוצה יכול היה לקנות את עולמו ולהבקיע את הפנדל שיעלה אותנו לגמר. במקום זה נבו מזרחי שילשל ברגע האמת. רונן אוהבים אותך אל תקשיב לאוהד רון הוא חייל של שחקנים
  23. כתב בכיר (פיליפ 13-05-2018, 12:51)
    אדון כתב בכיר ...נכבד אם לפיליפ מגיע 4.5 יש שתי אפשרויות או שלא הייתה במשחק או שאתה לא מבין ואם לפיליפ מגיע 4.5 לך בתור כתב בכיר מגיע 2ולא יותר נמוך מפאת כבודך תמשיך לכתוב נגד יפו זה רק נותן מוטיבציה לשחקנים ולקהל הנפלא
  24. רונן איטח (שימי 13-05-2018, 13:30)
    מאמן מצוין טוב מאלי כהן בהרבה ועוד יגיע רחוק אם רק ירצה. שכחת באיזה מצב לקח את הקבוצה אחרי תבוסה שבע אפס לקרית גת.ומאז שלושה נצחונות וגם נגד יפו בעצם לא הפסיד
  25. גולר - ציון שלוש (דוד 13-05-2018, 14:24)
    אין אמינות, אין מקצועיות, אין הבנה
  26. מגיב 24 (אשדודי 13-05-2018, 15:20)
    ‏מאמן טוב חסר ניסיון ‏אם היה עושה חילופים בזמן היה מנצח
  27. פיליפ (פיליפ 13-05-2018, 18:08)
    אוהד צודק 100% עשה עליו סיבובים החלוץ זרק אותו ימינה הלך שמאלה יש לנו שחקנים יותר טובים מהשחצן הזה יאללה שחררו שחקן בינוני לא יותר חוטה 2 דרגות מעליו.....
  28. תגובה לאשדודי מ 26 (אוהד נייטרלי 13-05-2018, 18:33)
    על מה אתה מדבר ,איך יבנה היו מנצחים לקראת סוף המשחק שחקני יבנה המבוגרים נפלו מהרגליים גם אם היו משחקים עד החשיכה לא היו מנצחים , והעייפות השפיעה עליהם גם בפנדלים ,זה שיבנה לא הצליחה להכריע את המשחק ב90 דקות פעל לרעתה שחקניה הצעירים של יפו היו פחות עייפים ולא החטיאו אף פנדל .
  29. חחח....איזה כתב מטורלל (אלימלך 13-05-2018, 22:04)
    שירים משנות השמונים? רב המילים והלחנים שהקהל שר,חוברו והולחנו בשנים האחרונות.