חומת עדי: טבריה ניצחה את הרצליה והעפילה לגמר המחוזות

דרמה ענקית בהרצליה: משחק נהדר קיבלנו אמש כשהפועל הרצליה אירחה את עירוני טבריה, למשחק על הזכות להתמודד בגמר הפלייאוף של ליגה א', שם כאמור מחכה מכבי יפו שניצחה ביום שישי את מכבי יבנה במחוז הדרומי. לאחר 3-3 מטורף בתום 120 דקות, ההכרעה עברה לנקודה הלבנה כאשר עדי תדמור עוצר 2 בעיטות עונשין וטבריה ניצחה 5-4 והעפילה לגמר הפלייאוף!!!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 14-05-2018
  • 11:15

גמר המחוז הצפוני התקיים אמש באצטדיון העירוני בהרצליה, כאשר הפועל המקומית אירחה את עירוני טבריה למשחק שהמנצחת תעפיל לגמר המחוזות שם תפגוש את מכבי יפו. כ-1000 צופים הגיעו כדי לחזות במשחק המסקרן שאותו שפט הבינלאומי לירן ליאני.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות עם שליטה  של הרצליה שניסתה להשיג את שער היתרון. לאחר שליטה מלאה של המארחים, בדקה ה-25 אורי צעדון ניצל את המהירות שלו והתקדם באין מפריע עד לשערו של דורון רוזנקוביץ, אך שחקן הגנה של הרצליה גלש לרגליו והציל שער בטוח.

חולפת לה דקה אחת בלבד, והתקפה נהדרת בצד השני מוצאת את דור חי חמו חופשי על קו הרחבה, האחרון בועט חזק ושטוח אך עדי תדמור בקצות האצבעות הודף לקרן.

 

 

בדקה ה-32 טעות בהגנת טבריה שמאבדת כדור ליואל אבוחצירא שמתקדם באין מפריע ומוציא כדור רוחב נהדר לסתיו בן אהרון שמקרוב ומול שער חשוף כובש וקובע 0-1 להרצליה!

 

סתיו בן אהרון כובש וחוגג עם חבריו (איתן ידגר)

 

הלחץ של המקומיים נמשך ובדקה ה-35 עומרי הרמתי התקדם באין מפריע ומשחרר פצצה שנעצרת במשקוף של עדי תדמור. בדקה ה-41 התקפה קטלנית של טבריה שמתחילה אצל טריקו גטהון שמוסר לאורי צעדון, האחרון בנגיעה אחת מוציא כדור רוחב וכפיר בן דוד מגיע מאחור כובש וקובע את השוויון,  1-1.

 

אוהדי טבריה חוגגים את השוויון (איתן ידגר)

 

חולפת לה דקה אחת בלבד ובטבריה עדיין לא הספיקו לחגוג את שער השוויון ושוב בלבול בהגנת טבריה, ויואל אבוחצירא נותר לבדו מול תדמור, כובש ומעלה את קבוצתו ליתרון 1-2.

 

יואל אבוחצירה כובש ורץ לחגוג עם הספסל (איתן ידגר)

 

המחצית מסתיימת ביתרון של המארחים שהיו יכולים לכבוש עוד שער אחד לפחות אך לא השכילו לעשות זאת, למרות זאת הם יכולים להיות מרוצים מאיך שהם נראו במחצית הראשונה. מנגד אילן סוויסה יכול להיות מאוכזב מאיך שקבוצתו נראית למרות שלא הציגו משחק טוב, הצליחו להשוות אך ספגו מהר שער נוסף.

 

המחצית השנייה נפתחה כהמשך ישיר למחצית הראשונה ובדקה ה-48 שוב פריצה של עומר הרמתי על הקו הימני, הרמתי מוציא כדור רוחב נהדר שמוצא את בן אהרון חופשי אך האחרון בועט החוצה. בדקה ה-55 נירן רוטשטיין פורץ נהדר מהאגף השמאלי, מטעה את המגן ובועט טוב אך רוזנקוביץ ערני וקולט את הכדור.

 

רוזנקוביץ קולט את הכדור (איתן ידגר)

 

בדקה ה-57 יואל אבוחצירא נכנס לתוך הרחבה, מהראן אבו ריא ספק מכשיל אותו וליאני שורק לכדור עונשין מ-11 מטרים. אבוחצירא בועט שטוח לפינה הימנית וקובע 1-3 להרצליה.

 

יואל אבוחצירא כובש מהנקודה הלבנה וקובע 1-3 (איתן ידגר)

 

בדקה ה-60 עוד התקפה נהדרת של הרצליה מוצאת את סתיו בן אהרון חופשי מול תדמור, אך בן אהרון בועט היישר לגופו של השוער ומחמיץ הזדמנות נהדרת. חולפות שתי דקות וקיבלנו התקפה מתפרצת קטלנית של טבריה מהאגף השמאלי, נירן רוטשטיין בכדור גאוני מוצא את המחליף אביאל גבאי שמקרוב דוחק פנימה ומצמק את התוצאה ל-2-3.

 

בדקה ה-71 המחליף מתנאל טדסה מתקדם באין מפריע ובועט פצצה מ-8 מטרים, אך שוערה של טבריה עדי תדמור הודף שוב ומשאיר את טבריה במשחק.

ארבע דקות עוברות, כדור קרן נהדר של עידן ויצמן מוצא את הראש של אושרי טוויל שנוגח עם כל הלב פנימה וקובע 3-3 מטורף!

 

אושרי טוויל קובע שוויון 3-3 ענק (איתן ידגר)

 

לאחר כיבוש שער השוויון, רק קבוצה אחת נראתה על המגרש ואלו האורחים מטבריה שתקפו גלים גלים כדי להכריע את המשחק. הלחץ נמשך ובדקה ה-79 כפיר בן דוד מתקדם לבדו ובועט חזק אך רוזנקוביץ קולט.

 

חמש דקות לתום המועד החוקי, גל פורת הגביה כדור מדויק לתוך הרחבה אך בשנייה האחרונה רוטשטיין היה שם כדי להרחיק את הסכנה. השופט הוסיף 3 דקות תוספת זמן בהם ניסתה אחת מהקבוצות להשיג את הניצחון לפני הכניסה להארכה, אך ללא הצלחה והמשחק הולך להארכה.

לאחר 10 דקות מפתיחת החצי הראשון של הארכה, שחקניו של ארז בנודיס שוב שולטים במשחק אך לא מצליחים לסכן את שערו של תדמור והחצי הראשון מסתיים ללא שערים.

שתי דקות בתוך החצי השני מתנאל טדסה מגיע שוב מול עדי תדמור, ומזווית קשה בועט לפינה הקרובה אך שוב תדמור במקום והודף מצויין. בדקה ה-110 מתפרצת קטלנית של אביאל גבאי מוצאת את אורי צעדון לבד מול השוער, אך צעדון מוציא רוחב במקום לבעוט ומפספס הזדמנות מצויינת להכריע את המשחק. בתום 120 דקות הקבוצות נפרדות בתיקו 3-3 וילכו לבעיטות עונשין מ-11 מטרים.

 

 

עדי תדמור הודף ומעלה את טבריה לגמר הפלייאוף (איתן ידגר)

 

אחת שמחה, אחת עצובה. שחקני טבריה והרצליה בסיום המשחק (איתן ידגר)

 

עדי תדמור ועידן ויצמן חוגגים בסיום! (איתן ידגר)

 

בתום בעיטות העונשין מ-11 מטרים טבריה מנצחת 5-4 ומעפילה לגמר המחוזות כאשר שוערה של טבריה עדי תדמור הציג יכולת הירואית כאשר עצר 2 בעיטות עונשין., שם תפגוש את מכבי יפו! 

 

אילן סוויסה עם תנועת הניצחון בסיום! (איתן ידגר)

שחקני טבריה חוגגים יחד עם הספסל ניצחון גדול בדרך לגמר הפלייאוף מול יפו (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה (אוהד בית שאן 14-05-2018, 11:36)
    מאחלים לכם לעלות ליגה ולייצג את האיזור שלנו הכבוד רב עם כל היריבות הספורטיבית לאורך השנים מאחלים לכם בהצלחה במפגש מול יפו
  2. טבריה (אוהד בית שאן 14-05-2018, 11:36)
    מאחלים לכם לעלות ליגה ולייצג את האיזור שלנו הכבוד רב עם כל היריבות הספורטיבית לאורך השנים מאחלים לכם בהצלחה במפגש מול יפו
  3. טבריה מלוכדת (מאיר שמח 14-05-2018, 11:46)
    חבורה של ווינרים אין מילים
  4. חילופים הזויים של בנודיס (הרצל מהרצליה 14-05-2018, 12:33)
    מכעיס
  5. אמרתי לכם (רונן מאילת 14-05-2018, 14:23)
    לא יהיה ניצחון שלישי על טבריה.
  6. ראיתי את המשחק, שקול לחלוטין (ניטרלי 14-05-2018, 15:46)
    כל הכבוד לשני הקבוצות משחק טוב שיכל להגמר בקלות הפוך, והכי חשוב שפו לשחקנים על סופר ספורטיביות מצד שני המועדונים , הרבה מועדונים צריכים ללמוד!
  7. הרצליה כישלון (יוסי 14-05-2018, 19:33)
  8. טעות (הוגה דעות 14-05-2018, 20:42)
    טעות אחת קטנה חורצת גורל של עונה שלמה
  9. הרצליה (יוסי 14-05-2018, 22:05)
    בושה שהתמקדתם רק בתמונות של אוהדי טבריה ולא בקהל הגדול שדחף את הרצליה. ככה זה שצלמים שלכם מקורבים גם לקבוצות