שי מאור מסכם עונה בחסות בר המסעדה הלזרוביץ'

שי מאור מאמן העונה ללא ספק בליגה ב' דרום א', הגיע במחזור השביעי לשמשון כפר קאסם עטורת הכוכבים, כשהיא ממוקמת במקום השלישי ובמרחק 5 נקודות מהמקום הראשון, ביצע מספר שינויים והוביל אותה לעליית ליגה תוך כדי הפגנת דומיננטיות רבה בליגה

  • על ידי: גיא צמח
  • 04-06-2018
  • 15:02

שי מאור מאמנה של שמשון כפר קאסם בעונה החולפת התחיל את דרכו כשחקן בהפועל ת"א אצל משה סיני, לאחר מכן שיחק בליגה הלאומית בבית"ר ת"א תחת לופא קדוש (ז"ל) ולאחר מכן שיחק במספר קבוצות בליגה א'. בגיל 33 פרש ממשחק פעיל והפך למאמן. שי מאמן כבר 13 עונות, וברזומה שלו עליית שתי ליגות רצופות עם 'קביליו' יפו בראשית דרכה המחודשת בליגה ג ו- ב', ועלה איתם בצוותא עם עופר ראובן שותפו לאימון הקבוצה באותה תקופה בנוסף עשה עלייה היסטורית עם הפועל אזור. בשנים האחרונות שי היה אחד הבכירים בליגה א' ואימן בלא מעט קבוצות כדוגמת השיקמה רמת חן, נס ציונה, יבנה, כפר שלם, מ.ס כפר קאסם והעונה בשמשון כפר קאסם.

 

שי ניהל למעלה מ-100 משחקים בליגה א' והוא בעל ניסיון וידע גדול. במשחקי הפלייאוף הלמידה היא גדולה, והוא עבר כמויות גדולות של משחקים מאד לחוצים ובעלי השפעה בליגות החצי מקצועניות.

 

שי, לאחר שנים שאימנת בליגה א' מה גרם לך לאמן השנה בשמשון כפר קאסם בליגה ב'?

"אחרי כמעט עשור של אימון בליגה א' במספר קבוצות שם הגעתי 5 פעמים לפלייאוף ובשניים מהם כמעט עד הסוף, והייתי רחוק פסע מעלייה לליגה לאומית עם הפועל אזור ומ.ס כפר קאסם, מה שגרם לי לרדת לליגה ב' היה  הרצון של שמשון כפר קאסם להתקדם. ראשי שמשון כפר קאסם הראו רצינות, הראו שאיפה ליצור משהו עתידי שכולל עליית ליגה״.

 

שי מאור, "ליגה א' הייתה מאוד חלשה העונה" (מני בן ארי)

 

מה דעתך על ליגה ב' דרום א' השנה?

"הליגה של השנה היתה מאד חזקה עם קבוצות מאד מאורגנות דוגמת אור יהודה, צעירי טייבה, שמשון ת"א שמשון בני טייבה ובני ג'ת. ליגה לא פשוטה, ליגה מאד איכותית. כל הקבוצות שנקבתי בשמן היו יכולות השנה להשתלב בקלות בליגה א' באיזור מרכז הטבלה, כשבליגה א' להבדיל משנים קודמות הייתה מאד חלשה העונה".

 

האם הופתעת מהרמה של הליגה?

"הרמה של הליגה הפתיעה אותי מאד! השנה יש הרבה מאמנים טובים והמון שחקנים איכותיים בליגה שמגיעים מוכנים לכל משחק. הליגה הייתה לא פשוטה בכלל, אבל למדנו אותה מהר ועשינו את ההתאמות שנדרשו מאיתנו ואני שמח שעמדנו במטרות שלנו".

 

כשהגעת האמנת שתעלו ליגה בכזו דומיננטיות?

"כשהגעתי היינו במקום השלישי מרוחקים 5 נקודות מהמקום הראשון. התחברנו מצוין תוך כדי תנועה, היה תלכיד טוב שהוספתי בו 3 שחקנים, עידן חג'ג' שהיה מאד משמעותי, ירין הילל ומורסי עארדה, שהצטרפו לסגל טוב אבל היה לא פשוט להטמיע את הדרך, כי אתה מגיע לקבוצה שרגילה לקונספט מסוים ואתה מגיע ומשנה. לא פשוט בכלל להגיע באמצע העונה לקבוצה, אבל אני שמח שידענו לעשות התאמות נכונות ופגענו. עשינו עונה יוצאת מהכלל וב-23 משחקים עשינו 19 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו וכבשנו מעל 90 שערים".

 

מה הרגע המכונן השנה שבו הרגשת שאין מי שיעצור אתכם עד להבטחת העליה? 

"דווקא במשחק נגד טייבה בחוץ שהובלנו 2-0 ונגמר 2-2 הבנתי שאין מי שיעצור אותנו. שם ראיתי את העוצמות של הקבוצה, וידעתי שיהיה מאד מאד קשה לעצור אותנו, עבדנו על אלמנטים של התקפה, הגענו למשחקים שהכרענו אותם כבר בהתחלה, ושם הרגשתי שזו נקודה שיהיה קשה מאד לעצור אותנו".

 

מה החלום של שי מאור?

"אני 13 שנה באימון ולימדו אותי תמיד להסתכל על מטרות קצרות. לחלום זה טוב... שנה שעברה חלמנו וכמעט הגענו עם מ.ס כפר קאסם לליגה לאומית. החלום הגדול והכי חשוב זה לראות את ארבעת ילדיי בריאים ומתקדמים בחיים, אלו הדברים החשובים בחיים".

 

מאחל לשי מאור בהצלחה בהמשך הדרך...

 

שי מאור מאמן העונה בליגה ב' דרום א'

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכן מאמן העונה (אלי 04-06-2018, 15:43)
    עלה ליגה בתקציב זעום של 4 מיליון ש"ח עם שחקנים לא מוכרים כגון: עידן חג'ג' יוסף אבו סבית ירין הילל יוסף אבו לאבן סאלם אבו סיאם משה סולימנוב דניאל שערי
  2. מה אתה מדבר (אפי מימון 04-06-2018, 17:18)
    נגד אור יהודה עשיתם במיכנסים ללא העזרה של השופט עוד שנה לא הייתם מנצחים מזליקי
  3. הצלחות (אייל 04-06-2018, 19:01)
    להצלחות של שי אף אחד לא יכול להתווכח כי יש הוכחות ולא חשוב מה היה התקציב. נבחר מאמן של העונה .גם לזה אין ויכוח
  4. שי אמן תחזור לאזור אוהבים אותך (גיא 04-06-2018, 20:03)
  5. שי סגור בעירוני אשדוד, בהצלחה הקהל שמחכה לך זה חוויה (אייל 04-06-2018, 21:52)
  6. אף קבוצה בליגה א לא רוצה אותן מעניין למה ? (יוסי 05-06-2018, 07:37)
  7. מאמן מס 1 בליגה (יוסי 05-06-2018, 10:35)
    מאמן הכי טוב והכי מוערך בליגה א עם הכי הרבה קבלות
  8. שי מאור (לוי 05-06-2018, 10:35)
    מאמן מס 1 בפור על כל המאמנים בליגה א
  9. לוי ויוסי או שמא לקרוא לכם שי? (אבירן 05-06-2018, 16:26)
    חחחח