"עשינו סיבוב שני חלומי"

כך אמר אלי ישראל, מנהלה של קריית אתא שעברה ירידות ועליות בעונה החולפת, כשהמטרה הייתה להישאר בליגה ולבנות סגל צעיר לעונות הבאות. בסיבוב הראשון דברים לא הלכו חלק והקבוצה סבלה מחוסר מזל גדול, המאמן התפטר ועשה זעזוע בקבוצה, והסיבוב השני כבר היה משהו אחר מקריית אתא. אלי ישראלי מסכם עונה!

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-05-2018
  • 08:52

אלי ישראל מנהלה של קריית אתא במשך 20 שנה הוא ללא ספק אחד מהאנשים הכי ותיקים בליגה, יחד עם ביבר מבית שאן. אלי עבר המון בקריית אתא, ליגה ב', ליגה ארצית, ליגה לאומית וללא ספק יש לו המון ניסיון בענף!

 

אלי מסכם את העונה האחרונה של קריית אתא:

"המטרות של העונה היו להישאר בליגה, ולשתף כמה שיותר שחקנים צעירים שיהיו מהשלד של הקבוצה לעונות הבאות, ולכן התקציב היה נמוך בהרבה מ-5 העונות שעברו. לצערי פתחנו את העונה בצורה לא טובה, למרות שאני טוען שהיה לנו חוסר מזל. בינואר אורן פלאש שהוא מאמן מצוין, לקח אחריות והתפטר על מנת לגרום זעזוע בקבוצה, הבאנו את חיים לוי שהוא מאמין עם ניסיון ומחויבות לקבוצה. חיים הביא כמה שחקנים ועשינו סבוב שני חלומי, עם ניצחונות על כל הקבוצות שבחלק העליון של הטבלה. אם נשפוט לגבי הסיבוב השני, היינו צריכים לסיים בין המקומות הראשונים. מגיע שאפו ענק לשחקנים ולמאמן שהביא שינוי דרסטי בקבוצה!"

 

מה אתה חושב על הרמה בעונה שחלפה בליגה א' צפון?
"הליגה הייתה מחולקת לשניים מבחינת הרמה המקצועית, היתה צמרת מאד חזקה שהשקיעה הרבה מאד כסף והרמה היתה גבוהה מאד בהתאם, והיה חלק תחתון של הטבלה עם רמה די נמוכה שכל קבוצה היתה יכולה לנצח את היריבה." 

 

מה אתה חושב לקראת המשחק המכריע של טבריה נגד כפ"ס? יש לטבריה סיכוי?

לגבי טבריה אני חושב שכל הפלייאוף הזה אין בו ערך ספורטיבי כי לא יתכן שקבוצה מליגה א' תשחק על עליה עם קבוצה מהליגה הלאומית ששם התקציבים בהרבה יותר גבוהים ועם שחקנים זרים למרות שבכדורגל הכל יכול להיות אבל בכללית אין תחרות שוויונית. בכל אופן מאחל לטבריה שתעשה את זה בפעם השנייה, כי למרות כל הבעיות התקציביות הם הצליחו להגיע לגמר. שאפו לשחקנים ולמאמן אילן סויסה שידע להכניס מוטיבציה לשחקנים".

 

אלי ישראל מימין, מנהל הקבוצה הוותיק בליגה מסכם עונה. צילום: איתן ידגר הגדול

הוסף תגובה
תגובות
  1. מנהל מספר 1 (אחלה אלי 21-05-2018, 19:42)
  2. אוהבים אותך אלי מנהל קבוצה תותח ( מכיר אותו 21-05-2018, 19:43)