היום צפוי להיסגר האיחוד בטייבה!

היום צפויה להיערך פגישה מכרעת בין צעירי טייבה ושמשון טייבה, שבה אמור להיחתם האיחוד בין שתי הקבוצות. יוסף סבית: ״יהיה איחוד בטייבה והקבוצה תעלה ליגה". צביקה לוי מאמנה של צעירי טייבה אשתקד צפוי לאמן את הקבוצה המאוחדת.

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-05-2018
  • 11:02

היום, צפויה להיערך בטייבה פגישה מכרעת בין נציגי שמשון טייבה וצעירי טייבה לגבי האיחוד הגדול שצפוי בין שתי הקבוצות. על פי המתווה צפויה להיות קבוצה אחת חזקה עם תקציב של לפחות מיליון שקל, שתתמודד על העליה וקבוצה שנייה שתתבסס על שחקני בית במטרה להישאר בליגה. 
ראש העיר של טייבה העביר לשתי הקבוצות מסר ברור שאם יהיה איחוד הם יקבלו תקציב של מיליון שקל, ואם לא יהיה איחוד אז לא יקבלו שקל. 

 

יוסף סבית יו"ר שמשון בני טייבה אמר לקראת המהלך: "אני מאד מקווה שיהיה איחוד. ראש העיר רוצה, הקהל והעיר רוצים איחוד כדי שתהיה קבוצה חזקה שתתמודד על העליה. טייבה זאת עיר של כדורגל והעיר חייבת איחוד. אני בא היום לפגישה לסגור את הנושא ומצידי אני בא בלי אגו". 

 

לגבי בילאל בדיר האיש שתמך רבות בקבוצת בני טייבה אשתקד אמר סבית: "בילאל אדם מדהים. לא נתקלתי בגבר כמו בילאל, איש של מילה וכבוד, והלוואי ויישאר איתנו בשנה הבאה. הכל תלוי בו, ואם ירצה אנחנו נשמח".

 

צביקה לוי צפוי להיות זה שיוביל את הקבוצה לאחר האיחוד (איתן ידגר)


מי שצפוי לאמן את הקבוצה החזקה והמאוחדת בטייבה הוא צביקה לוי, מאמנה של צעירי טייבה שזוכה להערכה רבה מצד שתי הקבוצות, לאור ההצלחה שהייתה בקבוצה אשתקד.

יוסף סבית ובילאל בדיר. ימשיכו לשתף פעולה בעונה הבאה? (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תקציב ענק לליגה ב' שמחייב התמודדות על מקום ראשון (r5 24-05-2018, 15:46)
    כול תוצאה פחות מעליה תהיה כשלון.
  2. לא איחוד וואלה בטיח (עבד 25-05-2018, 10:13)
    לא רוצים איחוד בני טייבה טעלה ליגה בלי איחוד יאללה שמשון עולים ליגה לאומית