אוהד רון ועידו קרן: תחזית גמר ההישרדות בחסות "לזרוביץ"-בר המסעדה השמייח בראשון לציון

גמר ההישרדות בין הפועל כפ"ס ועירוני טבריה יתקיים מחר, ולכבוד הגמר הגדול אוהד רון ועידו קרן יתנו את חוות הדעת שלהם מי ינצח ומה צפוי במשחק מחר.. שווה לראות מי חושב שכפ"ס יביסו, ומי חושב שטבריה תשאיר לעצמה סיכוי גבוה לעבור גם את כפ"ס... שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-05-2018
  • 19:07

הפועל כפ"ס נגד עירוני טבריה, מגרש לויטה, 16:30

 

אוהד רון: איזו קבוצה עירוני טבריה, מי יכול להסביר את מה שקורה שם. קבוצה שלא התאמנה חודש וחצי, לא קיבלה משכורות מספר חודשים, משחררת שחקנים מובילים שלה, וככל שקורים יותר דברים נגדה, היא מנצחת עוד ועוד שלב, שבוע שעבר היא הייתה חסרה את אושרי טויל וגם זה לא עצר אותה מול מכבי יפו, שגם היא הייתה חלשה העונה אך בפלייאוף הפתיעה בגדול. טבריה מגיעה למשחק מול כפ"ס בנחיתות בדיוק כפי שהגיעה בנחיתות מול אום אל פאחם, הרצליה ויפו אך גברה על כולן, אז להגיד שהיא מגיעה בנחיתות מול כפ"ס זה נכון, אבל האם זה אומר משהו? כלום ושום דבר... החבורה של אילן סוויסה יכולים בעונה משוגעת כמו השנה, לעבור גם את כפ"ס... אבל אם נתעלם מכל המזל הענק ובעיקר הלב של שחקני טבריה, אין הרבה סיכוי לטבריה מול כפ"ס. לדעתי כפ"ס היא אחת הקבוצות החזקות בליגה הלאומית, שרק נקלעה לכדור שלג שלא נעצר עד שהגיע ארז בנודיס שהוא האיש הנכון במקום הנכון. הוא הפסיד פעם אחת לטבריה בפלייאוף והוא לא ייתן לזה לקרות שוב... בנודיס מכיר את טבריה אולי הכי טוב והוא יתן להם בראש בלויטה ולא ישאיר סיכוי לגומלין. 3-0 קל וחלק לכפ״ס..

 

בנודיס לא ירצה להפסיד שוב לטבריה (דן יידוב)

 

עידו קרן: לאחר שהיה לי התענוג להביס אותך, פעם בשנייה ברציפות, ויתרה מכך לאחר שהודבק לי הכינוי ה"מכשף", לאור תוצאות הבינגו 1-1 וניצחון של טבריה בפנדלים, אני אשמח לנצח אותך שוב. מדובר בשתי קבוצות שקרובות אלי במישרין או בעקיפין, כך שהפעם הלב חצוי ורק השכל ידבר. מי שחושב שזה הולך להיות טיול בפארק טועה, כי טבריה עשויה מזן מיוחד. מיותר לציין שרב החובל אילן (התחת של גרנט 2) סוויסה, הוכיח שוב כי ללא ספק הוא שוב מאמן העונה, ואם אני מכשף אז הוא בטח קוסם. אבל לצערו הוא פוגש את הפועל כפ"ס מהליגה הלאומית, קבוצה במומנטום חיובי מאד, שעדיפה על המגרש כמעט בכל תפקיד. אומנם טבריה יחידה אחת מלוכדת ומאומנת, אבל האיכות שייכת לכפ"ס. מבחינת מאצ'אפים, כפ"ס כאמור עדיפה, והחלק ההתקפי מהיר חזק וחכם. יכול להיות שאילן כבר הזמין אוטובוס שמקום ייעודו יהיה ברחבת ה-16 של טבריה, ויכול להיות שזה גם יעזור לו אבל בסופו של דבר, ביום שישי הקרוב כפ"ס ינצחו 1-2. שאלמוג אוחיון יכבוש לפחות אחד במדי כפ"ס. 

 

אילן סוויסה, יחנה אוטובוס ברחבה

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר סבא חזקה ואני קונה תיקו 1 (אוהד עירוני טבריה 24-05-2018, 21:17)
    בהצלחה לטבריה
  2. הבחור גאון (אין על עידו קרן 25-05-2018, 07:34)
    כל השנה תותח והוא חד מאוד בהכל כל הכבוד
  3. בהצלחה לטבריה (רונן מאילת 25-05-2018, 08:43)
    כפר סבא פייבוריטים אין ספק.יש הבדלי רמות בין הקבוצות.נסתפק גם בתיקו בלויטה.לא הולך להיות קל חברים.לכל הרשעים שמחכים שטבריה תפסיד ולא תעלה.נתנחם שעשינו עונה טובה.בשבילנו הם כבר אלופים.ויהיו הרבה שישמחו ויקפצו...מאחל לקבוצה הלוהטט של הצפון בהצלחה.לתת הכל במגרש...בעזרת ה נעשה ונצליח.עיר שלימה מאחוריכם.מוכן למות למענך.כי רק אותך אני אוהב.קדימה השדים האדומים
  4. טבריה תתן לכ"ס לתקוף כדי להחליש אותה וזה לא תמיד עובד (r5 25-05-2018, 12:08)
    אבל זה לא ממש טוב מול כ"ס שדווקא ההגנה שלה חלשה וההתקפה מסוכנת..גם מול הפעל הרצליה של בנודיס זה לא עבד והתיקו הגיע עים הרבה מאמץ בסיום ומזל. מול פאחם זה עבד זו השיטה של סוויסה התשה ועקיצה מול יפו לטבריה היה יתרון איכותי .