סיכום עונה: נבחרת ליגה א' צפון

ליגה א' צפון הסתיימה, הפועל איכסל עלתה ללאומית, בית שאן ומכבי דליה ירדו לליגה ב', אבל מי היה השחקן המצטיין של העונה? מי מאמן העונה? מי תגלית העונה? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שלב הסיכומים הגיע, שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 02-06-2018
  • 12:03

זינדין זידאן, המאמן המעוטר של אלופת אירופה, ריאל מדריד, אמר השבוע שהדבר הכי קשה למאמן זה בחירת ההרכב. אז לנו, באתר "גולר", המשימה הייתה עוד יותר קשה כי היה על הצוות שלנו לבחור את נבחרת העונה. בעזרת צוות הכתבים ולאחר שעות של תיקונים, הורדות והוספות, גיבשנו את נבחרת העונה של ליגה א' צפון. מי שלא נבחר, איתכם הסליחה...

 

שחקן העונה: מועמר קראקה (הפועל איכסל): הרשית בסך הכל 17 פעמים (אחד בגביע) והיה האיש שהוציא לפועל עבור העולה ללאומית, הפועל איכסל. חלוץ 9 קלאסי, שיודע להתמקם, ובעיקר לנעוץ כדורים פנימה. אם לא ההרחקה שלו (חמישה משחקים) היה סוגר את העונה גם עם 20 שערים, אבל עדיין הוא תרם מעל ומעבר לחגיגות העלייה.

 

מועמר קראקה - שחקן העונה (חגאג רחאל)

 

מאמן העונה: מוריס אוזן (הפועל איכסל): מאמנה של הפועל איכסל, הגיע באמצע העונה לקבוצה מאסי גלבוע, הצליח להרים את הקבוצה ולהביא אותה למקום הראשון ולקחת אליפות. מוריס כבר כמה שנים נחשב למאמן הטוב בליגה והעונה הוא גם הוכיח זאת.

 

מוריס אוזן, מאמן העונה של ליגה א' צפון (חגאג רחאל)

 

תגלית העונה: 

הרבה שחקנים "פרצו" העונה לתודעה והתקדמו יפה. אבל ארבעה שחקנים עשו פריצה אדירה ובלטו מעל כולם. קשה היה לנו לבחור מי תגלית העונה אז פשוט החלטנו לפרגן לכל הארבעה...

 

סתיו בן אהרון: שחקן שארז בנודיס הביא למרמורק שנה לפני ומיעט לשחק, לקח אותו איתו לליגה א' צפון הימר עליו וזכה בו בגדול... ברור שהשנה ישחק בליגה הלאומית כשכבר ידוע שכמה קבוצות בעקבותיו.

 

סתיו בן אהרון אחד מתגליות העונה (איתן ידגר)

 

טריקו גטהון (עירוני טבריה): עוד אחד מהשפנים של אילן סוויסה! הוכיח כי בנצרת עלית ויתרו עליו מהר מידי והפך לבורג חשוב בהרכב הקבוצה, והיה לאחד המצטיינים במשחקי הפלייאוף כאשר לא מעט קבוצות מהליגה הלאומית דולקות בעקבותיו. 

 

טריקו גטהון היה השפן שאילן סוויסה שלף מהכובע (חגאג רחאל)

 

אורי צעדון (עירוני טבריה): קשרה הצעיר של טבריה, בעונה אדירה היה מהגורמים הבולטים בהצלחה של טבריה העונה. קשר צעיר ומוכשר שלא נתפלא אם נראה אותו בליגה הלאומית בשנה הבאה. 

 

אורי צעדון, בדרך לליגה הלאומית? (איתן ידגר)

 

אור זהבי (הפועל ירושלים): בלמה הצעיר של הפועל ירושלים, היה מהבולטים בקבוצתו ולא סתם ירושלים הייתה אחת מקבוצות ההגנה מהטובות בליגה. בירושלים הרוויחו בלם העונה, אך בעונה הבאה יצטרכו כניראה לחפש לו מחליף. 

 

העתיד כבר כאן - מאמנים...

אילן סוויסה (עירוני טבריה): מאמנה הצעיר של עירוני טבריה, רק לפני מספר שנים עוד שיחק בכרמיאל ובעונה החולפת הוכיח שהוא לא היה רק שחקן גדול אלא גם מאמן מצוין, כשהוביל את טבריה לעונה הטובה ביותר בשנים האחרונות, וזאת למרות שלל הצרות והבעיות. סוויסה ידע בזמנים הקשים לשמור על הקבוצה ובפלייאוף להוביל אותם למרחק נגיעה מהלאומית. 

 

עונה מצויינת לאילן סוויסה (מני בן ארי)

 

אופיר עזו (הפועל ירושלים): מאמנה הצעיר של הפועל ירושלים, לקח מועדון במצב קשה ואם כולם ציפו שיתפרק, הגיע אופיר עזו ובנה קבוצה צעירה ובעיקר לוחמנית, ללא ספק הוא עוד יגיע לרמות הגבוהות.

 

אופיר עזו, בדרך לרמות הגבוהות 

 

קהל העונה: הפועל איכסל

קהלה של הפועל איכסל היווה חלק חשוב מאוד בעלייתה של הקבוצה לליגה הלאומית. הקהל האדום הגיע בהמוניו למשחקי הבית ואף במשחקי החוץ נתן לקבוצתו הרגשה של בית. קהל תומך שמעודד בכל שלבי המשחק. מעניין יהיה לראות אותם בעונה הבאה בליגה הלאומית.

 

קהלה הנהדר של הפועל איכסל (מאור אלקסלסי)

 

נבחרת העונה:

שוער: אוהד דוד (הפועל איכסל)

השוער המנוסה והיציב של הפועל איכסל נתן עונה מדהימה והוסיף הרבה מאוד שקט למכונה המשומנת שדהרה לליגה הלאומית. לשקט והנסיון של של דוד היו מניות רבות בעלייה המרשימה של הצפוניים.

 

אוהד דוד, השקט והניסיון שלו נתנו לאיכסל המון (חגאג רחאל)

 

הגנה:

בלם: עידן וייצמן (עירוני טבריה)

הבלם המנוסה של עירוני טבריה תרם ים של נסיון בחוליה האחורית של קבוצתו. הבלם שלו יש מעל עשרות הופעות בליגת העל, תרם רבות להגעתה של טבריה עד למשחק האחרון של מבחני העלייה נגד הפועל כפ"ס.

 

עידן וייצמן, הביא מהניסיון העצום שלו לעירוני טבריה (מני בן ארי)

 

בלם: אביב חדד (הפועל אום אל פאחם)

בלמה המצוין של אום אל פאחם, הגיע לקבוצה לאחר תחילת העונה אבל מאז הגעתו ייצב את ההגנה, ולא סתם אום אל פאחם ספגה הכי מעט שערים בליגה. הניסיון, חוכמת המשחק ובעיקר השקט הנפשי, גרמו גם לשחקנים שלידו להיות הרבה יותר טובים.

 

מגן: נירן רוטשטיין (עירוני טבריה)

הטורבו של עירוני טבריה. מגן שמאלי שהוא מעל הליגה, והחתמתו במדי עירוני קריית שמונה מליגת העל היא החותמת הראויה ביותר לעונה המדהימה של המגן הדינמי והנמרץ. אינטלגנציה, מהירות, ומסירה אחרונה מעל הליגה. חיים סילבס ואיזי שרצקי זכו במגן להרבה שנים.

 

נירן רוטשטיין, בק"ש הרוויחו מגן! (איתן ידגר)

 

קישור:

עבד מורג'אן (הפועל שפרעם)

רבים תוהים ובצדק רב, מה עושה השחקן הזה בליגה א'. שחקן שכל נגיעה שלו היא קסם. ראיית משחק, בעיטה נדירה ושליטה מצוינת בכדור, הפכו אותו ללא מתחרים לבעל הבית כמעט בכל משחק. פשוט שחקן שהוא תאווה לעיניים. הנהיג את הפועל שפרעם והיה האס האמיתי כשכמעט כל מהלך עבר דרכו.

 

בן מלכה (הפועל איכסל) 

מאז הצטרפותו באוקטובר לאיכסל, הוסיף הרבה דבק וברק לקבוצה. השתלבותו המהירה קיצרה את הדרך לליגה השנייה. מלבד ארבעת השערים וכעשרה בישולים שהוא תרם, הוא שימש כדינמו אמיתי והיעילות שלו שידרגה את חוליית הקישור שהייתה אנמית מאוד לפני הגעתו. שחקן שכל מאמן רוצה.

 

כפיר בן דוד (עירוני טבריה)

הברומטר של טבריה במרכז המגרש, שחקן נהדר ללא פשרות שכל התקפת יריב הוא מנסה לעצור ובונה את המשחק של קבוצתו מהחלק האחורי של הקישור. כפיר בעונה אדירה, כבש 11 שערים שעזרו לקבוצתו להגיע עד למשחקי המבחן בפלייאוף ושם אף כבש 3 שערים.

 

הברומטר של טבריה, כפיר בן דוד (מני בן ארי)

 

ניר אברג'ל (הפועל איכסל)

השחקן שכיכב לפני מספר שנים בליגת העל במדי מכבי נתניה, נאלץ לחזור לליגה א׳ בעקבות פציעה שעבר. העונה הוא הוכיח שמקומו ברמות הגבוהות והיה אחד מהבולטים במדי קבוצתו, ועזר לה להעפיל לליגה הלאומית. בהנהלת איכסל הבינו את הפוטנציאל שלו והחתימו אותו גם לעונה הבאה.

 

ניר אברג'ל, הוכיח שמקומו בליגות הגבוהות (נזי סולטן)

 

התקפה:

אושרי טוויל (עירוני טבריה)

13 שערים כבש החלוץ המוכשר הזה, שבתחילת העונה היה שחקן ספסל בקבוצה מעיר הכנרת, אך מהר מאוד קנה מקום של קבע בהרכב והפך לשחקן משמעותי, עם יכולת פיזית נהדרת וחוש נהדר להבקעת שערים שסידרו לקבוצתו עונה מדהימה שלו יש חלק גדול ממנה. 

 

אושרי טוויל, קנה את מקומו בהרכב! (איתן ידגר)

 

מועמר קראקרה (הפועל איכסל)

שחקן העונה, וכל מילה מיותרת... בעונה הבאה הוא בטח יקרע רשתות בליגה גבוהה יותר.

 

יואל אבוחצירא (הפועל הרצליה)

החלוץ שהרשית 18 פעמים העונה! כולל במשחקי הפלייאוף. עשה עונה חלומית מבחינתו ואין ספק שעם עבודה נכונה הוא יכול להשתלב בקלות במדי קבוצתו החדשה עירוני קרית שמונה מליגת העל. בעל נוכחות מרשימה ברחבה, חושים חדים ברחבה וסקורר שמחכה לו עתיד ורוד.

 

יואל אבוחצירא, יצליח להשתלב בק"ש? (איתן ידגר)

 

ראוי לציון - הכסא המעופף!

מעמד המאמן קיבל העונה עוד כתם. אבי סבג מונה למאמן הפועל איכסל, סבג התפטר, חזר בו, ושוב התפטר. סמיר עיסא החליף אותו. עיסא העביר כמה משחקים, התפטר, חזר ו....שוב התפטר. מוריס אוזן אמר שלום לגלבוע וסיים את העונה באיכסל.

אחמד סבע החל את העונה בהפועל אום אלפחם, התפוטר, הלך לעראבה וגם שם עזב אחרי כמה משחקים, בסוף נחת במג'דל-כרום... בינתיים אום אלפחם מינתה את ברוך סער... שגם הוא התפטר תוך חודש. סמיר עיסא שעזב את איכסל החליף אותו.... ונכון, ניחשתם נכון, גם משם הוא התפוטר... ואז החליף אותו שמעון הדרי. לאחר כמה משחקים הדרי הנחית את עודד קוטר לידו... אותו קוטר שהתפטר מרובי שפירא.... התבלבלתם? את האמת גם אנחנו.

נמשיך? דלית אל כרמל גם החליפה מאמנים כמו גרביים... מזרחי התחיל, אסולין המשיך, אטלי בא ובהרף עין עזב, לפני שווהב בראכת סיים את הבדיחה. בית שאן? בוודאי! קרקס מדרנו... מגדל העמק? ניחשתם נכון. חיים לוי בא, בוסקילה החליף והוחלף ואלי מזרחי סיים את הסבב. גם אסי גלבוע התעקשו להשתתף בחגיגה. אוזן עזב ומשולם נחת. קריית אתא? בוודאי... פלאש התחיל, חיים לוי נכנס לתמונה. באקה? ויינשטיין התפוטר וטיאר שוב הגיע... הפועל ירושלים? מה חשבתם? דוד מרטין נטש לעכו ואופיר עזו נקרא לדגל. 'רובי שפירא' התעקשה להצטרף למעגל ושלחה את קוטר לאום אל פחם, והנחיתה את פטרסיו סייג. אפילו ארז בנודיס שסיים את העונה בהרצליה, הצטרף להפועל כפר סבא של שום. שגם היא החליפה חמישה מאמנים....

 

אז מי כן התחיל את העונה וגם סיים? פאיד חסון - הפועל כפר כנא, איברהים אבו רקייק - הפועל שפרעם, איציק דדון - מכבי צור שלם, מוחמד סמארה - מ.ס. טירה ואילן סויסה - עירוני טבריה... רק חמישה מאמנים שפתחו את העונה, גם סיימו אותה עם אותה קבוצה... נקודה שחורה לליגה א' צפון!

  

נבחרת שנייה:

אחמד שיבלי (הפועל אום אל פאחם)

 

דור הלוי (הפועל איכסל)

אלירן חודדה (הפועל איכסל)

אשרף רבאח (הפועל אום אל פאחם)

 

בר אלסברי (הפועל הרצליה)

אהוד מערבי (עירוני טבריה)

ניסן רביבו (מכבי צור שלום)

סתיו בן אהרון (הפועל הרצליה)

 

מוטי מלכה (הפועל כפר כנא)

אלון בוזורגי ('רובי שפירא' חיפה)

לירון אלימלך (עירוני טבריה)

 

מאמן נבחרת 2: אילן סוויסה (עירוני טבריה)

סיכום עונה: נבחרת ליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. האם אתם רצינים? איך שחקנים מעל הליגה כמו מחמוד עבאס ואילון אלימלך לא נמצאים אפילן בנבחרת השנייה? (ראדי 02-06-2018, 12:33)
    האם אתם רצינים? איך שחקנים מעל הליגה כמו מחמוד עבאס , מוסא טראבין, ואילון אלימלך לא נמצאים אפילו בנבחרת השנייה?
  2. רוני דורה (קרית אתא 02-06-2018, 16:36)
    איך רוני דורה לא מנג'ר העונה? לא ברור בכלל. מנג'ר מתרסק
  3. שלום אדרי קירטבה (אחמד 03-06-2018, 07:26)
    עכשיו אני יודע שהכל קשרים ומסחרה אין שחקן אחד מטירה ששני השחקנים הכי טובים בליגה א אפילו לא בנבחרת השניה אדרי הבקיע 7 ובישל 9 וקירטבה הבקיע 10 והשאירו את טירה בליגה ,בושה וחרפה לכתבים שלכם
  4. הבעיה של אדרי שהוא לא יודע לדבר חוץ מלקלל ולטנף (עודד מרובי שפירא 03-06-2018, 09:19)
    אולי כדורגל הוא יודע אבל מה שפוגע בו ובקבוצה זה חוסר שליטה על הפה המטונף שלו.
  5. מוחמד עזאיזה (נור 03-06-2018, 11:43)
    השקן הזה צריך להיות תגלית העונה הוא היה מוצין בכל המשחקים
  6. מצטייני העונה שלי הם: פפיר וגרינפלד!!! (אוהד עירוני טבריה 04-06-2018, 12:31)
    אחלה בחירה...........
  7. פפיר וגרינפלד (מיקוש 04-06-2018, 23:09)
    אוהדי טבריה לא נשכח לא נסלח ושימו לב לסרט מול כס בטבריה גבאי נתפס בחולצה הבלם דוחף ומפיל אותו ודוחף