"לאחר הפציעה לקחתי יותר ברצינות את קריירת האימון שהייתה קיימת בי תמיד"

כך אמר אבי בבאי שפתח בית ספר לכדורגל - "מצליח בכדורגל" לאחר שפרש ממשחק פעיל. בבאי נפצע לפני 6 שנים ומאז הדרך שלו לכיוון קריירת האימון התקצרה. "כיום רוב הילדים תקועים מול מסך"

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-06-2018
  • 09:34

אבי בבאי (36) נשוי+3, גדל בהפועל רמת גן ואף זכה לשחק עימם בגביע אופ"א בעבר, בנוסף בבאי עבר לא מעט קבוצות צמרת בליגה הארצית, ליגה א', ליגה ב' ו-ג'. בבאי היה מעורב בעליות ליגה כשהוא מתפקד בתור בלם ותמיד אמרו לו שהוא אחד הבלמים הטובים בליגות הנמוכות. לפני 6 שנים בבאי נפצע במהלך משחק - פציעה אשר גרמה ל לפרוש ממשחק פעיל.

אבי בבאי מספר: "לאחר הפציעה לקחתי יותר ברצינות את קריירת האימון שהייתה קיימת בי תמיד. בשנת 2013 הדרכתי את הפועל מצליח בליגה ג' ובמקביל אימנתי גם ילדים. מוניתי ליו"ר הפועל מצליח ועשיתי שם דברים נהדרים, פתחתי קבוצות ליגה ילדים א' וילדים ב' במושב מצליח, וגם הגדלתי את הבי"ס לכדורגל. ומכאן בעצם הגיע השם "מצליח בכדורגל" ".

 

 

בשנה שעברה אבי בבאי העתיק את מפעל חייו לבאר יעקב במתנ"ס המושבה וכבר אחרי חודשיים של פעילות ההרשמה התמלאה עד לאפס מקום.

 

אבי, מה אתה חושב על הכדורגל אז והיום?

"כשאני חושב על כדורגל אני מסתכל בראש ובראשונה על הילדים שהם הבסיס והתשתית של הענף, בעבר הילדים ברוב שעות היום היו מחוץ לבית והיו משחקים במשחקי כדור למיניהם ובכדורגל בפרט, זה אומר שהיו רוכשים "ברחוב" הרבה תכונות ספורטיביות כגון כושר גופני, מוטוריקה קוגנטיבית חיזוק שרירים שיתוף פעולה וכו'.. כיום רוב הילדים "תקועים" מול מסכים ואני כמאמן מבחין בילד כזה מיד ופה אני נכנס לעבודה. לכן אני ממליץ לכל הורה לעשות מאמץ רב ולשלוח את הילד שלו לחוגי ספורט לפי האהבה של הילד".

 

אבי בבאי יחד עם שחקני קבוצת הילדים. אבי הוא ללא ספק אישיות שיכול ללמד הרבה את דור העתיד...

 

מה אתה עושה היום מבחינת כדורגל?

"יש לי בית ספר לכדורגל "מצליח בכדורגל" אשר פונה לכל הגילאים, גם לגיל הרך, (גילאי 3.5 ומעלה). אני עובד בקבוצות קטנות בכדי לתת יחס חם ואישי לכל ילד וילד, דרך החוג אני מצליח להעניק כלים חברתיים ואישיים לכל ילד ובנוסף מחזק את הביטחון העצמי שלו דבר העוזר לו להשתלב חברתית בגן, בבית ספר ובכל מקום אחר. כמובן שבנוסף למתן יסודות הכדורגל, קואורדינציה, מוטוריקה וכו', הכל בצורה המקצועית עם ציוד אימון הכי טוב ומגוון שיש. יש לי צוות מאמנים מעולה וכל ילד מבחינתנו הוא עולם ומלואו. הכל מתוך אהבה ותשוקה לכדורגל ולילדים בפרט".

 

שחקניו של אבי בבאי מתגבשים

אבי בבאי יחד עם קבוצת הילדים

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרגון (ליאור ארבילי 11-06-2018, 14:31)
    כבודדד עלה והצלח..מצליח !
  2. ילדים ב (אליאור דבח 20-06-2018, 02:00)
    אבי תודה רבה על מה שעשית בשבלינו
  3. גיא החתיך (גיא 09-07-2018, 21:50)
    גיא המלך