"אני מרגיש בריא ומוכן כבר לעונה הבאה"

מוטי אוחיון גדל בבית שאן מהליגה הצפונית ולפני שתי עונות בחר לעזוב את הבית החם, ולעבור לשחק בהכח ר"ג מליגה א' דרום. מהלך שבדיעבד נתפס כהחלטה נכונה כי בהכח אוחיון התחיל לפרוח. הוא הבקיע שמונה שערים בשבעה משחקים ומיד נתפס כאחד הקשרים הטובים בליגה. אך פציעה ברצועה הצולבת גרמה לו לעצור הכל, ולהיכנס לתהליך שיקום ארוך ממנו חזר רק במהלך העונה האחרונה אך מיעט לשחק. היום הוא כשיר בריא יותר ועם הפנים קדימה לעונה הבאה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-06-2018
  • 09:35

מוטי איך זה לשחק במועדון כמו הכח עמידר רמת גן?
"הכח זה כמו בית חם, יש שם אנשים טובים וחדר הלבשה מגובש גם מחוץ למגרש. הקבוצה תמכה בי כל הזמן וזה הזמן להודות להם על שנתנו לי להרגיש כמו משפחה. בעיקר לאיציק וגל הבעלים של הקבוצה שעזרו ותמכו בי לאורך כל הדרך, וגם לאוהדים שלא עזבו אותי לרגע בזמן הפציעה זה לא מובן מאליו".


אפשר לומר שמהרגע שהגעת להכח פרחת שם, מה אתה יכול לספר לנו על כך?
"גדלתי ושיחקתי בבית שאן, לפני שנתיים עשיתי החלטה לא פשוטה לעזוב לליגה הדרומית. כשהגעתי להכח הם היו מקום אחרון עם נקודה אחת, שיחקתי שבע משחקים והבקעתי בהם שמונה שערים ועלינו למקום חמישי. עשיתי בהכח בדיוק מה שעשיתי בבית שאן רק כאן נפתח לי המזל, והניצחונות גרמו לנו לרצות להוביל את הקבוצה הכי גבוה שאפשר".


חודש וחצי אחרי שהגעת להכח בעונת 20162017 קרעת את הרצועה הצולבת, איך מתמודדים עם הפציעה והעובדה שהפסקת לשחק בדיוק כשהתחלת לפרוח?
"הפציעה הגיעה בדיוק בזמן שהתחלתי להביע את עצמי בשערים ואחרי כמה ניצחונות רצופים. לא הצלחתי לעכל ולהתמודד איתה, אבל בסוף הבנתי שהכל לטובה והרבה בזכות האנשים שעטפו אותי. היה לי מזל גדול כי הכח עזרו לי, שילמו על הכל ולא הפקירו אותי, אחרת אני לא יודע איך הייתי עומד בזה. חזרתי מהפציעה העונה בסיבוב השני וגם החסרתי משחקים כי חזרתי לא מספיק מוכן. עכשיו אני מרגיש בריא יותר ומוכן לעונה הבאה".

 

מוטי אוחיון ואיציק זוויגי באחד מהרגעים הקשים אשתקד (איתן ידגר)


במהלך העונה הנוכחית הקבוצה סבלה מבעיות, ביניהן גם בעיות כלכליות. שחקנים לא קיבלו משכורות, מה אתה יכול לספר לי על כך?
"היו בעיות במהלך העונה, גם בעיות כלכליות אבל זה קורה בהרבה קבוצות כדורגל. הכח זה מקום טוב וחם כמו משפחה גדולה. רק העונה משהו קרה אבל יש לנו את איציק וגל הבעלים, שהם אנשים מדהימים ותומכים. כל הנושא הכספי סודר גם המשכורות החסרות של השחקנים ואנחנו עם הפנים קדימה לעונה הבאה".


האם אתה צפוי להמשיך בהכח עמידר רמת גן בעונה הבאה?
"אני צפוי להמשיך ויש לי חוזה גם לעונה הבאה ואני שמח על כך. הביאו מאמן חדש את עומר פרץ, מאמן צעיר ורעב. אני מאמין שנפיק לקחים מהעונה הקודמת ונהיה שקולים יותר. בעונה שעברה הצבנו מטרות לעלות ליגה והכל לא הסתדר. העונה אני מאחל שקודם שנשחק כדורגל טוב, שתהיה לנו עונה מוצלחת ושנהיה בריאים".

מוטי אוחיון במדי הכח (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איש ענק (הכח 21-06-2018, 10:21)
    ושחקן גדול אוהבים אותך מוטי
  2. ענקי (סגול 21-06-2018, 12:08)
    שחקן נשמה אוהבים אותך מקווה שהשנה תחזיר לנו את השמחה וההשקעה שנתנו לך בימים של הפציעה
  3. הפך לסמל שלנו (דודי 06-07-2018, 10:14)
    מוטי,איש ענק ובן אדם גדול.בהצלחה