שנהיה לראש וגם לזנב

מ.ס טירה גברה היום 2:0 על בני רעננה משערים שהובקעו בדקה הראשונה(תומר שם טוב עצמי) ובדקה האחרונה(עבד תיתי),והבטיחה את השתתפותה בסיבוב ג של גביע המדינה.טירה נראית מוכנה לליגה,רעננה?אפילו לא קרובה לכך.

  • על ידי: לירן דורף
  • 20-09-2010
  • 19:59

22 צופים(ספור!),הטריחו את עצמם להגיע היום בצהריים למגרש קפלן בכפר סבא על מנת לחזות בהתמודדות בין בני רעננה למ.ס טירה,שתי קבוצות ששואפות לסיים את העונה עם עלייה לליגה ב.
הרבה פנים מוכרות היו במגרש,אם מצד רעננה שם אפשר היה לאתר את אבי סנדור ותומר שם טוב הותיקים ואם מצד טירה שם ניראו עבד תיתי,אייל שיטרית,משה גולדנברג וחיים ירמיהו.
המשחק החל באיחור של 8 דקות לאחר שכולם חיכו לשוער רעננה איציק חדד שהגיע מהמסעדה בה הוא עובד מספר דקות לאחר שעת הפתיחה המתוכננת.

 

איציק חדד מגיע בריצה למגרש,כולם כבר מחכים.(צילום:לירן דורף)


כבר עם תום הדקה הראשונה עלתה טירה ליתרון כשמהראן מסרי הרים כדור מאגף ימין לאחר שחדד הרחיק לא טוב,ותומר שם טוב(שחזר מפרישה) נגח בזינוק לשערו הוא,הטעה את השוער חדד ונתן לעצמו "יופי" של הופעת חזרה למגרשים,1:0 לטירה.

 

הכדור של שם טוב מכניע את חדד וחודר פנימה.(צילום:לירן דורף)

 

עבד תיתי(באדום)ואלדור דלראוי מרעננה בהרמת רגליים משותפת.(צילום:לירן דורף)


בדקה השמינית משה גולדנברג האורח מצא בכדור חופשי את עמיד בשארה וחופשי לגמרי משלושה מטרים דחק האחרון את הכדור לרשת החיצונית.
בדקה ה-14 חצי מצב ראשון לרעננה כשיותם דלל ניסה לתת וולה מהאוויר מרחק 15 מטרים אך פספס במעט את הכדור וקובי כהן שוער טירה קלט בקלות.

 

מורן שמואל(בצהוב)ואייל שיטרית מטירה מחפשים כדור.(צילום:לירן דורף)

 

ינקי סבן גולש לעבר משה גולדנברג.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-19 אדם טל מרעננה פרץ ממרכז השדה ו מ 21 מטרים שיחרר טיל שקובי כהן הדף בקושי לקרן.
שלוש דקות חולפות והפעם היה זה תורו של אלדור דלראוי המקומי להפציץ מ 25 מטרים כדור שחלף בסמוך לקורה.
בדקה ה-26 כדור קופץ מטעה את הגנת טירה,עובר מעל לכולם ומגיע למורן שמואל שלא שם לב כמה הוא חופשי ובמקום להתקדם ולכבוש,ניסה לבעוט מהאוויר אך הכדור הלך רחוק מהמסגרת.

 

מורן שמואל מחמיץ מצב נוח לרעננה.(צילום:לירן דורף)

 

ריאן טהא מאמן טירה לא מבין מה קורה.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-29 משה גולדנברג האורח טיווח מ 25 מטרים טיל אדיר מצד לצד שננעץ בקורה.
טירה המשיכה להכתיב את הקצב במשחק ובדקה ה-37 גולדנברג הרים כדור קרן,חדד יצא לא טוב לכדור,מה שהשאיר את חיים ירמיהו חופשי מארבעה מטרים אך האחרון נגח בשלומיאליות לחוץ.
בדקה ה-37 איבדה רעננה את הטוב בשחקניה עד דקה זו,אדם טל שנפצע והוחלף, מה שהוציא את מעט העוקץ שנותר לה במשחק ההתקפה.

 

אדם טל(בצהוב)בורח ממוחמד סמארה,היה פעיל בשורות רעננה עד שנפצע.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-40 תומר שם טוב הציל מהקו בראשו שער בטוח לאחר שהכדור שבעט בשארה חלף על פני כולם.
בדקה ה-42 עבדאללה פדילה כמעט נוגח לשערו שער עצמי כשכדור חופשי הורם לרחבה והאחרון פגש בו לא טוב אך הכדור למזלה של טירה חמק לקרן.
בדקה ה-43 מסרי מצא בכדור עומק את ירמיהו שבאחד על אחד מול חדד בעט היישר לגופו.
על סף סיום המחצית הראשונה משה גולדנברג הרים כדור חופשי נהדר לעברו של בשארה שמשני מטרים מול שער חשוף פיספס במילימטרים את הכדור והשאיר את התוצאה בעינה.

 

אלי צורף,למאמן רעננה יש עוד הרבה עבודה.(צילום:לירן דורף)


המחצית השנייה נפתחה בדיוק כפי שהסתיימה הראשונה,בשליטה של טירה שבדקה ה-55 מוחמד סמארה פרץ ממרכז המגרש,התקדם ומ 22 מטרים בעט טיל שחמק ליד הקורה.
ההזדמנות הבאה במשחק הגיעה רק בדקה ה-74 כשעבד תיתי ניצל חור במרכז השדה,התקדם ללא מפריע ומ 14 מטרים חופשי לגמרי בעט חלש והחוצה.

 

שני שחקני ליגת העל בעבר,חיים ירמיהו(באדום)מול תומר שם טוב מרעננה.(צילום:לירן דורף)

 

שמוליק אשכנזי בורח מחמודי בשארה.(צילום:לירן דורף)


שלוש דקות חלפו והלחץ של טירה התגבר ושוב היה זה תומר שם טוב שבעוד הצלה מקו השער כיפר על הגול העצמי שהבקיע בתחילת המשחק.
בדקה ה-79 כבש חיים ירמיהו עם העקב שער שנפסל בטענת נבדל שככל הנראה לא היה כשגם תומר שם טוב וגם מנגולי עמדו בקו אחד עם ירמיהו.

 

עבד תיתי מטווח,תומר שם טוב מגיע באיחור.(צילום:לירן דורף)


רעננה ניסתה לצאת קדימה ובדקה ה-85 הייתה קרובה לשוויון כשדלראוי הפציץ כדור אדיר מ 15 מטרים שגילח את המשקוף ויצא לחוץ.
בדקה ה-89 הייתה חייבת טירה לסגור את הסיפור כשסמארה עבר בסלאלום אישי שלושה שחקנים,חדר לרחבה ומול חדד התבלבל,האחרון בלם את הכדור שהסתובב ברחבה אך לא מצא רגל מסיימת של אף אחד משחקני טירה.

 

סמארה באמצע הסלאלום שכמעט הסתיים בשער.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-91 נסגר הסיפור כשחיים ירמיהו יצא למתרפצת קטלנית,בעט חזק,חדד הדף היישר לרגליו של עבד תיתי שמ 11 מטרים לא התקשה לגלגל פנימה ולקבוע 2:0 מוצדק לטירה.
שפט(טוב מאוד)רון שבתאי לעיני 22 צופים במגרש קפלן בכפר סבא.

 

תיתי חוגג את השער השני ואת הנצחון.(צילום:לירן דורף)

 

ריאן טהא מאמן טירה אמר בסיום:"פתיחה ברגל ימין לעונה שתיתן הרבה בטחון לשחקנים,סך הכל המחוז הולך להיות קשה במיוחד השנה עם מספר קבוצות בעלות יומרות בצמרת,יש עוד המון מקום לשיפור במיוחד בניצול המצבים אך עם הזמן גם זה יגיע".

 

רעננה:חדד 5,ברנס 4.5(מדינה 5),שם טוב 5,מנגולי 4.5,סנדור 4.5,סבן 4,דלראווי 5.5,אדם טל 6(פילוס 4),דלל 4.5,כברה 5,שמואל 5(אשכנזי 5).

 

טירה:כהן 5,פדילה 5,שיטרית 5.5,מסארווה 5(בשארה 5.5),עותדי 5,סמארה 6,גולדנברג 6.5,מסרי 6(מסארווה),בשארה 5.5,תיתי 6,ירמיהו 5.5(חמדאן).
 

 

 

הוסף תגובה
תגובות