"הייתה לי עונה טובה, אך אני יכול להגיע ליותר"

כך אמר אוסמה שעאבן, אחד הקשרים הטובים בעונה החולפת בליגה א' צפון, ומי שהיה לשחקן המפתח של קרית אתא בעונה החולפת. ברזומה של אוסמה יוצא מחלקת הנוער של מכבי חיפה, אפשר למצוא קבוצות כמו קרית שמונה ונצרת עלית וכמו כן הוא גם כיכב בליגה הפלשתינאית. אוסמה כאמור מכוון גבוה ויודע שיש לו עוד המום מה להראות... איפה הוא יהיה בעונה הבאה? בקרוב נדע...

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-06-2018
  • 07:58

אוסמה, איך אתה מסכם את העונה מבחינה אישית ומבחינה קבוצתית?

"במבט אחורה על העונה החולפת  הגעתי לבית חיים בקרית אתא, אני חייב לנצל את הבמה ולהודות לחברי ההנהלה ולמאמן חיים שנתנו לי להרגיש כמו בבית".


מה אתה חושב על ליגה א' שהסתיימה?

"מבחינה קבוצתית אנחנו יכולים להגיד שעמדנו במטרה שלנו מתחילת העונה, למרות שעם קצת מזל במשחקים היינו יכולים לסיים בפלייאוף עליון. מאז שחיים הגיע, הקבוצה עשתה סיבוב שני מצוין ושיחקנו כדורגל מצוין. מבחינה אישית הייתה לי עונה טובה יחסית, אבל מבחינת מספרים אני שווה יותר, אני מכיר את היכולות שלי".

 

היכן שעאבן ישחק בעונה הבאה? (מאור לאקסלסי)

מה אתה חושב על הצפוי לנו בעונה הבאה בליגה א'?

"בסה"כ אפשר לומר שהיית עונה טובה וקשה, במיוחד בסיבוב הראשון. אבל כמו שכבר אמרתי על עצמי, אני יודע שאני יכול וצריך לתת יותר".

 

עשית עונה נהדרת. הרבה קבוצות רוצות אותך. איפה תהיה עונה הבאה? יש כיוון?

"במבט לעונה הבאה , כמובן שקרית אתא היא אופציה מצוינת, אך ישנן מספר פניות מקבוצות בליגה לאומית וצמרת ליגה א' כמו אום אל פאחם, טבריה, 'רובי שפירא' ועוד מספר קבוצות. אני אשב עם הסוכן שלי בימים הקרובים ונקבל את ההחלטה הטובה ביותר. אני מכוון גבוה ורוצה קבוצה עם שאיפות שאוכל להביא את היכולות שלי למגרש".

אוסמה שעאבן מכוון גבוה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מקומך בליגת על (אבי 26-06-2018, 09:03)
  2. אדם (אדם שעבאן 26-06-2018, 21:17)
    אוסמה הסחקן הכי טוב בישראל