ביהוד מאמינים בספורט!

בני יהוד סיימו עונה עם הפנינג והשקעה גדולה! חלוקת גביעים 300 הורים הגיעו לצפות בסיום העונה. סיום עונה שכלל משחק מסורתי של הורים נגד ילדים..דוכני אוכל מגלשות מים וחלוקת גביעים בנוכחות ראש העיר יעל מקליס. עופר טלקר: "כיף ומרגש לראות את הכדורגל פורח בעיר יהוד"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-06-2018
  • 08:04

מועדון הפועל בני יהוד, קיים אתמול את הפנינג סיום העונה, כאשר כל ילדי בית הספר לכדורגל השתתפו בפעילות הורים נגד שחקנים, מתנפחים, דוכני מזון במתחם , וטקס הענקת גביעים לכל שחקני האקדמיה לכדורגל בנוכחות ראש העיר יעלה מקליס. ביהוד כ-130 שחקנים  באקדמיה, בעונה הבאה תבנה קבוצת טרום א' שתצמח מתוך בית הספר לכדורגל  בראשות עופר טלקר המנהל המקצועי ושוקי נגר.

 

הרבה הורים וילדים הגיעו לצפות בסיום עונה ביהוד שכלל חלוקת גביעים בחסות ראשת העיר...שאפו!

 

 

חלוקת גביעים עם ראשת העיר יעל מקליס, תמיר בן שושן, אורי עובד עופר טלקר ושוקי נגר..

 

בני יהוד הפכה למקור משיכה לכל ילדי בקעת אונו, בעקבות המגרש החדש , הניהול והניהול המקצועי, ובעונה הבאה תהיינה במועדון 10 קבוצות ליגה, כשלראשונה  לאחר יותר מעשור תבנה קבוצת נוער ביהוד. יש לפרגן גם לבוגרים ותמיר בן שושן שעושים עבודה יסודית מגיל 4, מהבסיס עד לבוגרים כשילדים שואפים להיכנס לליגה ויש תחרות בריאה.

 

שוקי נגר ועופר טלקר מחלקים גביעים לילדי המועדון...

 

ראשת העיר, ומי שתומך רבות בספורט בעיר בכלל ובכדורגל בפרט, יעל מקליס הוסיפה: " אחלה שנה היתה. עושים עבודה מדהימה עם הילדים הנוער והנערים שלנו עם הספורט שהוא נשמה של העיר. גאה במיוחד בכל ההישגים של המועדון. יש לנו נשים ונערות ואני גאה בילדות שמשחקות כדורגל. אני יודעת  שמוסיפים כל שנה קבוצות גיל נוספות ושנה הבאה קבוצת נוער שזה מראה על עבודה יסודית ונכונה. עיריית יהוד מונסון משקיעה בספורט בכלל ובכדורגל בפרט. לאחרונה החלפנו את הדשא הסינטטי במגרש הגדול. . העתיד שלנו זה בספורט עם דגש על הדור הצעיר. אנחנו מאמינים במצויינות בספורט ובכלל"

 

המנהל המקצועי עופר טלקר אמר: "כיף ומרגש לראות את הכדורגל פורח בעיר יהוד, בית הספר לכדורגל מקצועי מאוד ושמו הולך לפניו. כיף לראות כל כך הרבה הורים וילדים במגרש אחד. זאת הייתה שנה נהדרת ניהולית ומקצועית, ואני כבר מחכה לעונה הבאה, כי היא תהיה אפילו יותר טובה. אני לא חושב שיש מועדונים בסדר גודל של יהוד שמחזיק אנשי מקצוע בכירים כמו שוקי נגר ועופר טלקר, והשיתוף פעולה  עם יושב ראש העמותה תמיר בן שושן, וזה לדעתי מביא כבוד לעיר".

 

 

הורים נראים מרוצים ביהוד..

 

שוקי נגר אמר בטקס סיום העונה: "כאחד שנולד וחי בעיר יהוד שנים רבות, אני שמח סוף סוף שרואים שינוי ביהוד, הכדורגל מצליח וככה גם הניהול, נאחל לעצמנו שנה יותר טובה בשנה הבאה".

 

הורים מרוצים חוגגים סיום עונה...

 

תמיר בן שושן, האיש שמחזיק את יהוד יחד עם שוקי ועופר: "סיפוק גדול לראות כל כך הרבה ילדים והורים שמחים. הייתה עונה מצוינת שכללה אליפויות והעיקר חינוך לספורט ומצוינות. שנה הבאה אנחנו עוד נשתפר ונהיה גדולים יותר וטובים יותר. לאט לאט אנחנו בונים מועדון גדול ליהוד. אנחנו כבר מתכננים את העונה הבאה בכל המועדון. שיהיה חופשה נעימה לכולם".

הפננינג סיום העונה של בני יהוד

הוסף תגובה
תגובות
  1. goler (esther 29-06-2018, 13:47)
    כל הכבוד ליהוד בכלל ולעיריית יהוד ולעומדת בראשה יעלה מקליס העושה ימים כלילות לקידום העיר יהוד מונוסון לטובת תושביה