"אשמח להמשיך ולצמוח עם המועדון"

כך אמר מעיין נגב (38), מאמן במחלקת הנוער של הפועל הרצליה במשך שבע שנים, כשבשלוש השנים האחרונות הוא מאמן את קבוצת הנוער ומתפקד כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. מעיין מסכם עונה נפלאה שבה למרות שלא נתנו לקבוצתו שום סיכוי, הפועל הרצליה עלתה לליגה הלאומית! שמענו ממעיין על ההתמודדויות אותן חווה העונה, על הצוות המקצועי והניהולי איתו עבד, וגם קיבלנו ממנו מבט קטן לעתיד...

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-07-2018
  • 09:18

מעיין מסכם את העונה האחרונה שעבר עם הנוער של הפועל הרצליה: "עברנו עונה קשה ומתישה, רדפנו אחרי המוליכות ומעט מאוד האמינו ונתנו לנו סיכוי, לבסוף עשינו את זה ובמחזור האחרון עלינו לליגה הלאומית".

מעיין ממשיך ומספר על הדרך שעברו: "רק לפני שנתיים חגגנו באותו מגרש את ההישארות במחזור האחרון. שנה שעברה בנינו בסיס חזק וסיימנו רק במקום ה-10, עברנו דרך וחגגנו עליה מדהימה. הוכחנו שאמונה, השקעה, התמדה וסבלנות שווה לתוצאות". 


על השחקנים שלו אמר נגב: "מגיע שאפו ענק לשחקנים המדהימים שלי, גברים אמיתיים שבאמת קורצו מחומר מיוחד. מקצוענים, אינטליגנטיים, ממושמעים, הוגנים (ולראייה אף שחקן לא הגיע העונה ל-5 כרטיסים צהובים), הבקענו 20 שערים פחות מחבורת הצמרת ומלך השערים שלנו עם 8 כיבושים בלבד, אבל בצד השני של המגרש, היה לנו את משחק ההגנה הטוב בליגה עם הכי מעט ספיגות, מה שמעצים את גודל ההישג ומוכיח מאמץ קבוצתי מהו".

 
על בעיות הסגל שהיה צריך להתמודד איתן אמר נגב: "עברנו פציעות והיעדרויות של שחקני מפתח ברגעים קריטיים של העונה, אבל אלו שעלו במקומם הוכיחו בגרות ואופי, ועזרו לעשות רצף של 6 ניצחונות בישורת האחרונה עם כל הלחץ. באמת שלא יכולתי לבחור שחקנים יותר מתאימים לחוות את העונה המדהימה הזו, אני גאה ואוהב אותם מאוד".

 

קבוצת הנוער של הפועל הרצליה

 

מעיין נגב לא שכח לתת מילה טובה גם לצוות המקצועי שעבד איתו: "אני חייב לציין גם את הצוות המקצועי המדהים שלנו, שבלעדיו זה לא היה קורה, אורן גבריאל - החצי השני שלי על הדשא ומחוצה לו, בנאדם גדול מהחיים, היה לצידי כל הזמן ותרם המון מהידע והניסיון שלך. גולן רייבי המאמן המנטלי המדהים, שעשה עבודת קודש עם השחקנים, הנתינה שלו גדולה מכל מילה שאומר. תמיר רבאח מאמן הכושר, ההכנה והבניה שלו בתחילת העונה הורגשה עד הסוף. אני רוצה להודות לראשי המועדון אלי חיו חמו וניר שטרית, שנתנו לי את ההזדמנות למרות שלא היה לי ניסיון קודם באימון נוער, זה לא מובן מאליו ואני שמח להחזיר להם על האמונה".

 

האם לדעתך ישנם שחקנים שיכולים להשתלב בבוגרים שנה הבאה?
"ישנם שני שחקנים שסיימו גיל נוער והם יקבלו את ההזדמנות להתחיל את האימונים עם קבוצות הבוגרים, ואני מקווה שירשימו כדי שיוכלו לקבל חוזה ולהשתלב. בכל מקרה ההתקדמות הגדולה של המחלקה בשנים האחרונות, הביאה למצב שיש כיום הרבה שחקנים במחלקה עם פוטנציאל בוגרים, מה שלא היה בעבר ואני בטוח שבשנים הקרובות המועדון ייהנה משחקני בית בבוגרים".

 

ספר לנו קצת על התנאים בהפועל הרצליה? 
"התנאים הם יוצאי דופן לחלוטין, לא חסר דבר וגם שרוצים להוסיף, ניר שטרית ואלי חיו חמו מיד פותחים את הכיס. מחלקת הנוער נהנית מאביזרי אימון מתקדמים ואנשי מקצוע רבים וטובים כמו אלון מזרחי מאמן חלוצים, רפי כהן מאמן שוערים, גולן רייבי מאמן מנטאלי, שני מאמני כושר, חדר כושר צמוד ברמה גבוהה, 2 מגרשים סינטטיים, מגרש דשא רגיל, אצטדיון, באמת שלא חסר שום דבר והתנאים אינם נופלים ממחלקות נוער עם קבוצה בליגת העל".

 

מה הכיוון שלך בעתיד?
"כרגע אני שואף לעשות עונה טובה בליגה הלאומית לנוער, לבוא לכל משחק ולכל מגרש במטרה לנצח בלי שום רגשי נחיתות, כי יש לנו קבוצת נוער טובה עם מועדון חזק מאחוריה. אם אני מסתכל הלאה, אני כבר מרגיש בשל ורוצה בעוד שנה - שנתיים לאמן קבוצת בוגרים, אם אקבל את ההזדמנות כאן בהפועל הרצליה מבחינתי זה יהיה נהדר ואשמח להמשיך לצמוח עם המועדון".

מעיין נגב על הקווים

הוסף תגובה
תגובות
  1. יוסי אסייג חתם בנס ציונה (אוהד 07-07-2018, 11:45)
  2. עף על עצמו הבחור (ביתר כפר סבא 07-07-2018, 14:34)
    אם לא מקבל ניצחון טכני על עוד השרון הוא לא עולה ליגה גם עוד מעתיים שנההה שכח שכימעט ירד ליגה בשנתיים הקודמות עלה ליגה כבר חחשב תעצמו גורדיהולה חחחחח
  3. דור העתיד של המאמנים בכדורגל (זאביק 07-07-2018, 15:10)
    ככה זה שההייטק משתלב עם הכדורגל וקיים עם אישיות יוצאת דופן בכדורגל . בהצלחה מעיין