"אני מאוד מקווה שבעוד 5 שנים עירוני מודיעין תהיה בצמרת ליגה א' או אפילו בליגה הלאומית"

כך אומר כפיר מלול, בן ה-38 שגדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ואף שיחק עונה אחת בבוגרים בעונת האליפות 1997-1998/ לאחר מכן עבר לשחק בליגה א' בהפועל מבשרת ציון, וכמו כן שיחק 6 עונות בהפועל קטמון, קרית אונו, גבעת זאב ועירוני מודיעין ובעונה האחרונה שימש כמנהל קבוצת הבוגרים של עירוני מודיעין

  • על ידי: גיא צמח
  • 21-07-2018
  • 12:31

כפיר, הבקעת המון שערים בליגות הנמוכות, מדוע החלטת לפרוש ולעבור לתפקיד ניהולי?

"מאוד נהניתי מהקריירה שלי כשחקן כדורגל, מאז שאני זוכר את עצמי סיימתי כמלך השערים של הקבוצות בהן שיחקתי, הייתה לי הזכות להבקיע המון שערים במהלך הקריירה, חלקם מכריעים ומרגשים. הכדורגל, מעבר למשחק עצמו, זה תחום שמעצב גם את האישיות שלך, אני לקחתי את כל מה שיכולתי לחיי האישים ואני פשוט אומר תודה על הכל. לצערי לפני כשנתיים עברתי פציעה לא פשוטה והחלטתי שזהו, הגיע הזמן לנוח. בעונה שעברה לקראת המחזור ה-7, מודיעין החתימה את המאמן דני רודיטי לאחר פתיחת עונה לא טובה של הקבוצה, דני ביקש ממני שאגיע יחד איתו ואנהל את הקבוצה, כמובן שהסכמתי וכך עברתי לצד של הניהול. למען האמת הייתי מעיין עוזר מאמן יותר מאשר מנהל קבוצה. דני הוא איש כדורגל בדם, מקצוען אמיתי ומעל הכל חבר טוב, אז החלטתי שאני הולך איתו".

 

מדוע בחרת דווקא במודיעין?

"מודיעין זה המועדון שבו סיימתי את הקריירה, שיחקתי במועדון 3 עונות, אני תושב המקום כבר 9 שנים, מחובר מאוד לצוות החל מדני המאמן דרך דוד בן שימול מייסד המועדון ועד תומר כרמל המנכ"ל וכמובן לשחקנים. בנוסף הבן שלי ירין משחק במחלקת הנוער וזה הרגיש לי טבעי ונכון להיות שם".
 

איך הקשר שלך עם המאמן דני רודיטי?

"אני ודני חברים טובים עוד מהתקופה ששיחקתי בקבוצה, אנחנו חברים טובים גם מחוץ לכדורגל, הוא חבר טוב ואהוב".

 

איך אתה מסכם את העונה החולפת של מודיעין? תחושת אכזבה?

"כשהגענו למועדון הקבוצה הייתה עם נקודה אחת בלבד משישה משחקים, קבוצה טובה שהסתבכה בתחתית. המטרה הייתה יחידה – להישאר בליגה! דני חיבר את הקבוצה מחדש, שזה לעצמו דבר לא פשוט בייחוד שלא הוא זה שבחר את השחקנים, דני חיזק בעמדות שהיה צריך והתחלנו לחבר ניצחונות. עשינו רצף מרשים של 6 ניצחונות ברציפות, כמובן שבכדורגל שעם האוכל בא התיאבון וממקום של הישרדות הפכנו למועמדת לגיטימית לכניסה לפלייאוף העליון, לצערי הפתיחה הלא טובה פגעה בנו ולא הצלחנו לעשות את זה, אז לשאלתך, כמובן שאנחנו מאוכזבים שלא הצלחנו לעשות את זה, אבל  זו הייתה עונה מאוד מאוד מוצלחת בהתאם לתנאים שבהם התחלנו".
 

איך אתה מסכם את ליגה ב' דרום ב' בעונה החולפת?

"ליגה של שתי קבוצות בסה"כ. האשדודיות פתחו פער משאר הליגה ובעצם שיחקו בליגה משלהן, שאר הליגה פחות או יותר הייתה באותה רמה".

 

מה התוכניות לעונה הבאה?

"השנה אני לא אהיה חלק מהצוות של המועדון, לצערי אני לא מצליח לשלב כרגע את הכדורגל ברמה המתבקשת יחד עם מקום עבודתי, אז ככה שלגבי התוכניות תצטרך לדבר עם דני. אני כן יכול לומר שדני התכונן מאוד מוקדם לעונה, הוא עובד בשיתוף פעולה מלא עם תומר כרמל מנכ"ל המועדון, שהביא איתו סטנדרטים של מקצוענות שלא הכירו במודיעין. הסגל שלו פחות או יותר סגור ואני חושב שמודיעין תהיה פקטור משמעותי בליגה כפי שהייתה תמיד".
 

איפה נראה את עירוני מודיעין בעוד 5 שנים?

"אני מאוד מקווה שבצמרת ליגה א' או אפילו בליגה הלאומית, עירוני מודיעין מועדון גדול מאוד, מחלקת הנוער מונה למעלה מ-1200 שחקנים שזו כמות מדהימה. יש הרבה ילדים מוכשרים בעיר ש"בורחים" לקבוצות במרכז בכדי להגשים את החלום, ברגע שבקבוצה תהיה אופציה גם לשחקנים המוכשרים של העיר אז המועדון הזה יהיה מועדון לגיטימי בליגה הלאומית, אין שום סיבה שלא".
 

האם נראה את כפיר בתפקיד מקצועי בעתיד כמאמן ראשי?

"כן! אני בהחלט רוצה להיות שם. הכדורגל היה חלק עצום מהחיים שלי ואני חושב שאוכל לתרום גם מהצד של האימון, אני מאמין שזה יקרה בעתיד הלא רחוק, אגב בסיום העונה האחרונה עליתי לשחק במחזור הסיום של הליגה. לא יכולתי להתאפק".

 

מה נאחל לכפיר מלול?

"בריאות ומזל. זה כל מה שצריך בחיים".

כפיר מלול בימיו כשחקן פעיל (יוסי עמוס, חברת jump digital)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה אישיות ( שחקן 21-07-2018, 16:32)
    חבל שנגמר זה החיים יהיו שחקנים חדשים דורות חדשים שיעצבו את הליגות הנמוכות לשנים ארוכות .
  2. חובה לקרוא (מודיעני 31-07-2018, 16:40)
    שרון חיטמן חחחחחחחחחחחחחחח איזה בדיחה חחחחחחח