"התפקיד שלי הוא להיות מנהיג אחורי, אני משתדל לתת שקט"

כך אמר בני סימן טוב, בלם מנוסה מאוד בליגות הנמוכות שאת העונה האחרונה סיים במ.ס דבוריה מהצפון, בני שחקן משמעותי לכל קבוצה בה הוא משחק. הוא חלם לעלות ליגה עם דבוריה, אך לבסוף המטרה לא הושגה. כעת הוא עם הפנים קדימה לעונה הבאה בקבוצה שתהווה לו את האתגר הגדול ביותר. ראיון אישי עם אחד הבלמים הגדולים בליגות הנמוכות...

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-07-2018
  • 17:20

בני, אומרים שאתה בלם מוכשר ומנוסה בליגות הנמוכות, מה יש לך לומר על כך?
"אני שמח שמחמיאים ואומרים דברים חיוביים עליי. צברתי הרבה ניסיון בליגות הנמוכות, וכל עוד אני יכול אני אשמח להמשיך לתת מניסיוני."


איך אתה תורם מהניסיון שלך לשחקנים הצעירים?
"אני מנסה לעזור כמה שאני יכול, התפקיד שלי הוא להיות מנהיג אחורי, אני משתדל לתת שקט לשחקנים הצעירים. חשוב לי לתמוך בהם, גם בחדר הלבשה אני מגבש את השחקנים ועוזר להם מול ההנהלה והמאמן."


מה הוביל אותך למ.ס דבוריה בליגה ב' שנחשבת לקבוצה אלמונית?
"שיחקתי בעבר בבני אילת ועליתי איתם לליגה א', וגם במגדל העמק. דבוריה הייתה אתגר וזה מה שמשך אותי לשם, גם בגלל רפי בוסקילה ששיחקתי תחתיו ב-6 השנים האחרונות. היה לי חשוב להכניס את דבוריה לתודעה של הליגות הנמוכות, ולשים אותה על המפה כמו שאומרים."


איך אתה מסכם את העונה החולפת במ.ס דבוריה?
"מבחינה קבוצתית נכשלנו. הביאו אותי ושחקנים נוספים במטרה לעלות ליגה, וסיימנו עם אותו מספר נקודות כמו הקבוצה שעלתה ליגה - 61 סה"כ. בסופו של דבר ההתאחדות הכריעה מי תעלה ולמרות שהיינו טובים מהם הם עלו בגלל יחס ניצחונות. בהזדמנות זו אני מאחל להם מברוק ומזל טוב. מבחינה אישית אני מרוצה כי אני אחראי על הקטע ההגנתי בקבוצה, והיינו ההגנה שספגה הכי פחות שערים. " 


איך התחושה לשחק בקבוצות מהמגזר?
"בשבילי זו פעם ראשונה ששיחקתי עונה שלמה בקבוצה מהמגזר, וזה הזמן להגיד להם תודה שנתנו לי הרגשה מדהימה ופתחו את הבית ואת הלב. הכל מסודר שם במיוחד מבחינה כלכלית, הכל תקתק וזו הייתה חוויה." 


הגעת לשפרעם ובחרת לעזוב אחרי חודש, מדוע לא הצלחת להשתלב בקבוצה? 
"חתמתי בשפרעם, אבל לא פתחתי את העונה. הגעתי בגלל איברהים אבו רקייק המאמן שאימן אותי באילת, ובתחילת העונה נכנסתי לעבוד בדואר ישראל וזה הקשה עליי בגלל כל ההתנהלות של ליגה א' והמסיביות של האימונים, אז החלטתי לרדת ליגה לטובת העבודה."


מה התוכניות והמטרות לעונה הבאה?
"אני עדיין לא חתום בקבוצה, אני מקבל הרבה הצעות ואני מחפש את האתגר הבא ואחליט עליו בסבלנות. אני אחתום במקום שהכי ירצה אותי ויתאים לי."

בני סימנטוב, ללא ספק אחד הבלמים הגדולים בליגות בנמוכות.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעבר ליכולת. (טירת הכרמל 21-07-2018, 17:39)
    סימנטוב ומזל טוב מעבר לשיא. צודק רק ליגה ב' בשבילו
  2. בני סימן טוב (מעריצה אלמונית 21-07-2018, 19:22)
    מספר 1 מנהיג שחקן עם נשמה שדואג לאווירה בחדר הלבשה