״בסוף העונה קצת פחות הלך לנו, אבל זה עניין של המשכיות ושל ניסיון"

כך אמר רז אמיר קשרה של מכבי יבנה, שעלה בעונה הקודמת לקבוצה הבוגרת וכבר סומן כאחד הקשרים הבולטים ביותר בליגה א' דרום. הוא מספר שמכבי יבנה זה בית עבורו, ולמרות שהעונה הקודמת הייתה מטלטלת, הוא שואף להתקדם עם המועדון קדימה ולעלות ליגה בעונה הבאה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 22-07-2018
  • 13:05

רז, סימנו אותך כקשר מוכשר בעל פוטנציאל להגיע לליגות גבוהות יותר, איך התחושה?
"ראשית תודה רבה זה מחמיא לי מאוד. דבר שני כמובן שזוהי המטרה בסופו של דבר, להתקדם ולהתפרנס מהדבר שאני הכי אוהב לעשות. אבל המטרה לטווח הקצר היא להשתפר כמה שיותר ולצבור ניסיון כדי שכשאגיע לרמות האלו אגיע משופשף יותר ."

 

איך זה לשחק במכבי יבנה? 
"קודם כל מכבי יבנה זה בית משפחה אחת גדולה. בשנה שעברה הגעתי לקבוצה הבוגרת לראשונה וגיליתי מקום מקצועי ששואף תמיד להתקדם, ושהתנאים שהוא מספק לא שייכים לליגה א׳, כמו חדרי ההלבשה, המגרש ואנשי הצוות."

 

מה השגרה היומית שלך עכשיו בתקופת הפגרה?
"בחלק הראשון של תקופת הפגרה דאגתי בעיקר לנוח מהעונה הארוכה שעברה על הקבוצה, ולאחר מכן התחלתי להתאמן לחזור לכושר. בנוסף אני משחק כדורגל חופים בקבוצתו של אורן יחזקאל. משחק שאני מאוד אוהב.״


איך אתה מסכם את העונה שעברה מבחינה אישית וקבוצתית?
"העונה שעברה הייתה עונה מטלטלת, הייתה קבוצה מגובשת מאוד וחזקה מנטלית עם המון כישרון. התחלנו את העונה בצורה טובה מאוד עם המאמן אלי כהן והיו הרבה הזדמנויות לעלות אל המקום הראשון, אך כשנס ציונה מעדה לא היינו שם פשוט, וחבל. מבחינה אישית אני חושב שבחלק הראשון של העונה הייתי טוב, כבשתי והייתי דומיננטי מאוד. בסוף העונה לי ולקבוצה דברים קצת פחות הלכו דברים, אבל זה עניין של המשכיות ושל ניסיון. זה חלק מהדברים שמחשלים ומשפרים אותך בתור שחקן."

 

רז אמיר שואף להגיע לרמות הגבוהות (מני בן ארי)

 

מה לדעתך היה חסר ליבנה כדי לעלות ליגה?
"קודם כמובן שהיה חסר קצת מזל במיוחד בשלבי הפנדלים בפלייאוף. שנית קצב צבירת הנקודות שלנו העונה היה מספיק כדי לעלות בעונה רגילה, אך ידוע שנס ציונה הייתה מצוינת, לא מעדה ובסופו של דבר גם הגיע לה לעלות."


מה התוכניות והמטרות לעונה הבאה?
"המטרה בעונה הבאה היא להצעיד את יבנה למקום בו המועדון הזו אמור להיות. אני סבור ובטוח שבעזרת אורי קרגולה המאמן החדש נעשה את המאמצים לעמוד במטרות. ומבחינה אישית חשוב לי לשחק כמה שיותר, לצבור ניסיון ולתרום לקבוצה."

רז אמיר מסכם עונה במדי מכבי יבנה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רז אמיר (חיים רביבו 22-07-2018, 16:11)
    חבל שהבחור לא יודע מקצוענות מהי, כישרון יש, יכולות גופניות מדהימות, התמדה והשקעה אין! תתעורר בחור!
  2. יבנה קבוצה שמוכרת משחקים. קבוצה מקללת לעולמיי עד (אליהו אליהו 22-07-2018, 16:45)
  3. הטיגריס היבנאי (אחד שמבין 22-07-2018, 17:09)
    אם הקיסר ישתמש בו נכון, יהיה פארטנר מעולה לאוהד קדוסי ואילן רנקביץ'. גאווה לדרום העיר
  4. הילד (רובין הוד 22-07-2018, 22:14)
    הילד שחקן שחקן שובר שוויון
  5. עופר דיין (יבנה בדם 23-07-2018, 00:27)
    אתה גזען ובן אדם דוחה מהיסוד וצריך להעיף אותך מיבנה. אתה בושה לעיר ולקבוצה!!! לא רוצים אותך אצלינו