תחזית ליגה א' צפון: מי תעלה? מי תרד? ומי לא תעניין?

קבוצות ליגה א' צפון רק מתחילות את ההכנה ועדיין מוקדם מאד לדעת מה צפוי לנו, אבל כבר עכשיו אנחנו מנסים לחזות מה צפוי לנו בעונה הקרובה בליגה א' צפון.. מי תתמודד על העליה...? מי על הפלייאוף...? מי על הירידה...? ומי תשמח לסיים את העונה עוד לפני שהתחילה...? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-07-2018
  • 14:05

נכון שעוד מוקדם מאוד לחזות מה צפוי לנו בעונה הקרובה בליגה א' צפון, אבל כבר עכשיו ניתן לראות איזו קבוצה משקיעה כספים רבים כדי לעלות ליגה, אילו קבוצות ינסו להשתלב בפלייאוף העליון, אילו קבוצות תילחמנה נגד הירידה לליגה ב', ואילו קבוצות פשוט לא מעניינות העונה כי הן לא תהיינה במאבקי עליה ולא במאבקי הירידה... לא לשכוח כמו בכל עונה ישנן קבוצות מפתיעות שאותן עדיין קשה לחזות... אז בואו נתחיל...

 

חילקנו עבורכם את הקבוצות לקטגוריות, מי צפויה להתמודד על העלייה, מי על הפלייאוף, מי תעביר עוד עונה ללא מתח ומי תילחם חזק כנגד הירידה.

 

תתמודד על העלייה: הפועל אום אל פאחם

הקבוצה מוואדי ערה צפויה להתמודד בעיקר נגד עצמה, כי יריבות רציניות וראויות אנחנו לא רואים בשלב זה. אום אל פאחם הביאו את המאמן אולי הטוב בליגה, מוריס אוזן, שעלה ליגה אשתקד עם איכסל, הביאו סוללת כוכבים שחייבים להיעצר רק בלאומית! קהל אדיר יש לאום אל פאחם ורק נקווה שיבוא לעודד ולא יתעסקו בשטויות.

 

מוריס אוזן, יונף על הכתפיים שוב? (מאור אלקסלסי)

 

מי תילחם באום אל פאחם ואולי אף תדגדג אותה מדי פעם? הפועל הרצליה, הפועל כאוכב ומ.ס. טירה

הפועל הרצליה עדיין לא התחילו במסע הרכש שלהם, למעט הבאתו של מומו ניסטל (עוד מאמן תותח), שעלה ליגה עם חדרה לפני שנתיים ולמעשה הפך את הפועל חדרה לקבוצה חזקה, כי לפני הכל היה שם די מרוסק... בהרצליה הוא יבנה קבוצה כמו שהוא אוהב שתמודד בחלק העליון של הטבלה. האם הם ידגדגו את אום אל פאחם יותר ממספר משחקים? אנחנו בספק אבל הכל אפשרי...

 

מומו ניסטל חוזר לליגה א' צפון...הוא הפך את הפועל חדרה לקבוצה שהיא היום. האם גם הרצליה תראה כך? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל כאוכב העולה החדשה הביאה את המאמן המצוין איימן חלאילה וסוללת כוכבים ששווה מאבק מול אום אל פאחם, הבעיה העיקרית שלהם זה חוסר הנסיון ואולי חוסר "קשרים", מה שימנע מהם להתמודד חזק נגד אום אל פאחם עתירת הנסיון ועתירת ה"קשרים".

 

איימן חליילה, חוזר לליגה א. מאמן מהשורה הראשונה הביאו בכאוכב. מעניין איך תיראה קבוצתו של איימן חלאילה? (וואסים וואסי)

 

מ.ס. טירה בנו העונה קבוצה מהחזקות בליגה, עם סוללת שחקנים עם נסיון רב.  אבל טירה ללא ספק שווים וראויים מבחינת השקעה וסגל שחקנים להתמודד ולדגדג את אום אל פאחם.

 

מוחמד סמארה, יוביל את טירה לפלייאוף? (מאור אלקסלסי)

 

מי תתמודדנה על מקום בפלייאוף? 'רובי שפירא' חיפה, באקה אל גרביה ועירוני טבריה 

'רובי שפירא' חיפה, אחד המועדונים הגדולים בליגה א' צפון ובטח מהמסודרים מבחינה ניהולית בסימן שאלה גדול העונה... 'רובי' הולכים על דרך מסויימת, דרך של לקחת שחקני בית מהפועל חיפה, שחקנים צעירים ומאד מוכשרים, אפשר לאהוב את הדרך הזאת ואפשר להגיד עליה שהיא לא טובה, אבל ללא ספק היא מרעננת את הליגה וכיף לראות שקבוצה שהשקיעה תקציבים גדולים, הולכת בדרך אחרת. דרך בריאה! והלוואי עלינו עוד מועדונים אפילו בליגת העל שילכו בדרך הזאת. 'רובי' תהיה קבוצה חזקה, וחוסר הניסיון של השחקנים שלה יביא להם העונה הרבה כבוד וסימפטיה, אבל יותר ממאבק על הפלייאוף לא יהיה להם העונה. 

 

מיקי קופל, הולך בדרך 'אחרת' ומעניינת. צריך הרבה אומץ וידע בכדורגל כדי לעשות את מה שרובי עושים העונה. 

 

באקה אל גרביה, למרות שיש הרבה חוסר וודאות לגבי באקה העונה, ראשי באקה ממשפחת פדאוס יודעים את העבודה, והם יבנו קבוצה חזקה מאד שתתמודד על הפלייאוף, וכל עניין התקציב יסתיים עוד לפני פתיחת העונה. 

 

עירוני טבריה, הניהול בטבריה הוא כנראה השכונתי ביותר והלא תקין שיש מבין אולי כל קבוצות ליגה א'. הגיע הזמן שיקחו את הקבוצה הזאת אנשים רציניים, כי מי שמנהל את הקבוצה כיום מעבר לתמונות במקומונים וכתבות צבע, לא עושה את עבודתו, הבאת כסף לשחקנים. לטבריה יש הרבה לב ונשמה, ואם הייתה לה הנהלה חזקה הם גם היו עולים ללאומית. מעבר לפלייאוף, לא הגיוני שהם יעשו משהו העונה.

 

האם אילן סוויסה ושחקניו יעשו משהו מעבר להגעה לפלייאוף?
 

מי לא תעניין ותעדיף לא לפתוח את העונה אם רק הייתה אפשרות כזאת? הפועל ירושלים, קרית אתא, בני זלפה, אסי גלבוע, מגדל העמק

הקבוצות בקטגוריה זאת מחולקות לשניים: קבוצות שעשו חיזוק שלא מספיק בגלל חוסר תקציב, כמו קרית אתא, אסי גלבוע ובני זלפה שעלו לליגה א' וחושבים שהשחקנים מליגה ב' יספיקו לליגה א' (זה יעבור להם בערך במחזור השביעי ואז הם יעשו שינוי בסגל). לצד הקבוצות כמו הפועל ירושלים והפועל מגדל העמק שניהול נכון יכול להפוך אותן לקבוצות מליגה אחרת.

 

מאימפריה כמו הפועל ירושלים הייתי מצפה לחזור לימים הגדולים בליגות הגבוהות, אבל גם פה כמו בטבריה הניהול הלקוי כנראה משפיע, והקבוצה שוב תהיה בעונה לא מעניינת. 

 

אופיר עזו, יצליח לגבור על הניהול הלקוי ולהחזיר את קבוצתו לימים הגדולים...? (חגאג רחאל)

 

הפועל מגדל העמק היא הקבוצה הכי חלשה בקטגוריה זאת, קבוצה שמתוקצבת במעל מיליון שקל על פי מקורות שלנו, חייבת להיות בחלק העליון של הטבלה. אבל הניהול השכונתי כנראה משפיע וחבל שבעיריית מגדל העמק לא עושים סדר בקבוצה וממנים אנשים רציניים שיובילו את המועדון קדימה. כי די לפוליטיקה ולעסקנות בכדורגל! 

 

בגדול, הקבוצות שנמצאות בקטגוריה זאת הן הקבוצות הכי פחות מעניינות העונה. הן כל כך לא יעניינו, שאפילו השחקנים שלהם לא יתעניינו מה הקבוצה שלהם עשתה... חבל? הכל עניין של ניהול ותכנון נכון של העונה...

 

מי תלחם חזק נגד הירידה? הפועל שפרעם וצור שלום

צור שלום כמו כל עונה תילחם על הירידה. חבל שכל עונה זה קורה אבל זה עניין של תקציבים ולא ברור אם יש לצור שלום את התקציב הנכון. 

לגבי הפועל שפרעם, החלום והנס שהיה בשנה שעברה היה חייב להדליק לקבוצה נורה, לא אדומה אלא שחורה (!!!), והיינו מצפים שקבוצה כמו שפרעם שניצלה אשתקד כשהם היו על סף פירוק, תעשה משהו ותתחזק בפגרה הזאת. אבל במקום זה הם איבדו את שני הכוכבים שלהם, ולכן בעונה הקרובה שפרעם תתמודד על הירידה וגם תרד! כי נס שפרעם קורה רק פעם בעשרים שנה..

 

נשארה מחוף לתחזית: היורדת הטריה - עירוני נשר, שעדיין לא הוחלט שם על הכיוון והם בקלות יכולים להתמודד על העלייה, רק אם יאחדו כוחות בעיר נשר ויגידו שהם רוצים ספורט תחרותי בנשר.

 

***טור זה הינו טור דעה בלבד ואין להתייחס אליו מעבר לכזה...

אוהדי איכסל חוגגים עליית ליגה! מי זאת תהיה השנה? (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק טבריה (טבריה 28-07-2018, 16:05)
  2. אנחנו נפתיע כמו כל עונה (טבריה 28-07-2018, 16:06)
  3. אנחנו נפתיע כמו כל עונה (טבריה 28-07-2018, 16:06)
  4. אנחנו נפתיע כמו כל עונה (טבריה 28-07-2018, 16:06)
  5. טבריה (אריק 28-07-2018, 16:19)
    הבעיה של טבריה זו לא ההנהלה,אלה רק ראש העיר שמבטיח הבטחות של כספים אך לא מסוגל להזרים שקל,בן דוד אם היית מזרים כסף בסוף העונה היינו בלאומית,מגרש תקוע כבר ארבע שנים, כמה הבטחות של כסף רק דיבורים.אוהדי טבריה לא יסלחו לך,יבואו חשבון בעוד שלושה חודשים
  6. טבריה יפתיעו את הביידה שלי (בית שאני 28-07-2018, 16:46)
    ט'פאנה על הוו'ישק ארמ'אד קלאווי
  7. רובי נעלה בהליכה קלה (רובי אימפריה 28-07-2018, 16:49)
  8. אחד ממאמני הליגה (סמארה לא מאמן 28-07-2018, 17:45)
    מה שהוא עושה למשבצת המאמן . זה בושה סמארה פוגע בתדמיתו של המאמן . מקצועית וניהולית . סמארה תפסיק
  9. אחד ממאמני הליגה (סמארה לא מאמן 28-07-2018, 17:47)
    סמארה תפסיק להשפיל את עצמך בפרט ואת מאמני הליגה בכלל . בשביל הכסף .מצטער להגיד לך שזו תת רמה של מאמן
  10. מאמן חלש (אוהד מיואש 28-07-2018, 19:44)
    סמארה בלי ניסיון.הקאדר הקיים בטירה מחייבת מאמן עם ניסיון לעלייה.ולא מאמן לא מנוסה ועדיין ממציא את עצמו.מאמן חסר חוכמת משחק בחילופים.וטקט בחילופים הכוונה מתי מחליף ומי מחליף.מאמן פוזות ומרבה להתחכם.לא שומר על חדר הלבשה
  11. סמארה לא מתאים (אוהד מיואש 28-07-2018, 20:10)
    והעונה הענין יותר קריטי.במיוחד שהחיזוק מתאים לקבוצה עולה ממקום ראשון.ואיבוד נקודות לטירה העונה משפיעות על הסיכום בסוף העונה והכווה עליה.והאיבוד נובע מהמאמן הזה.אז למה ההנהלה מתעכשת אלא להשאירו למרות שהוא לא מתאים.מאמן אחר עם ניסיון בליגה א הציפיות שהקבוצה עולה הוא גדול.אבל ההנהלה לא מכבדת דעת הקהל ולא נותנת ערך לכסף המושקע על הקבוצה.ולא מבינה ששחקנים כמו בר סברי ואל חי צברי וניר עזריה ו...שהתאמנו עם מאמנים מנוסים והבכירים בליגה הישראלית פתאום מאומנים עם סמארה יהיה ירידת מתח אצל השחקנים ומחשבות אך וק על המשכורת שמקבלים והמבין יבין
  12. טירה (אוהד טירה 28-07-2018, 21:01)
    ברור שמה שכתבת על טירה מכוון ואפילו יש מטרה מזה בעיקר שמ.ס טירה לא תצליח אני אומר שהעלית ציפיות מהקבוצה ותקפת את המאמן אני אומר משהוא אחר שהרבה קבוצות יותר טובות מטירה אי אפשר לשבץ אותה אחרי אום אלפחם אני אומר לך שכחת הרבה קבוצות כפר קנא שלפי דעתי תדבר חזק כאוכב קרית אתא מגדל השנה מכוונים גבוה טירה לפי דעתי תסיים 7-10 וזה יהיה היסג לפי דעתי
  13. תחזית (אבי ג. 28-07-2018, 23:50)
    אסי גלבוע , כפר כנא , צור שלום , שפרעם ורובי ילחמו נגד הירידה . האם בצור שלום עובדים נכון ? ימים יגידו . בנתיים שוער הנוער עבר לבית"ר י-ם והבלם למכבי נתניה . לשניהם הרבה מניות בהשארות הקבוצה בליגה בעונה הקודמת . גם בעונה קודמת התנבאתם כי צור שלום תרד . ניכשלתם . נקווה שגם השנה תיכשלו .
  14. רובי שפירא הכי מושקעים (אביב 29-07-2018, 02:23)
    לדעתי יעלו בקלות אמן
  15. בושה שאתה שוכח קבוצה קיימת בליגה א כבר שנים..!! (כפר כנא 29-07-2018, 03:11)
    בושה
  16. א.א.פאחם כבר עלו ללאומית (איכסאל 29-07-2018, 10:27)
    שאר הקבוצות ילחמו לפליאוף
  17. וטירה בסופו של הדבר יעלו ליגה (הפסד אחד והלחץ באום לפחם יתחיל 29-07-2018, 11:56)
  18. אוםאל פאחם חבל על ההשקעה שלכם רובי יעלו שם יש לב ונשמה (חיפאי אדום 29-07-2018, 11:59)
    אצלכם רק כסף
  19. לח (ייטא 29-07-2018, 23:29)
    בית. שאני. קודם. תסרדו. בליגה . ב. טבריה. מחרבנת. עלכם. מגבואה. ימותו. הקנאים. הבשאנים. 0
  20. קבוצה יורדת (שלום 30-07-2018, 16:00)
    מיגדל העמק יורדת בטוח שנה שעברה שיחק לה המזל השנה בדרך הבטוחה לליגה ב
  21. יש לכם טעות (ישראל רות 30-07-2018, 22:36)
    מגדל תהיה בפליאוף עליון הכל מנוהל למופת עוד תתנצלו על מה שכתבתם הספורט חשוב לראש העיר ולא מעורב בה פוליטיקה בהצלחה למגדל