"עדיין חסרים לנו 2-3 שחקנים שנצרף בימים הקרובים"

כך אמר מוטי דהאן, המאמן שיעמוד על הקווים של מ.ס. דימונה בפתיחת האימונים הרשמית שנערכה אתמול. אחרי שהעונה הקודמת הייתה אנמית ולא מסודרת, דימונה כבר בהכנות לקראת העונה הבאה בליגה ב'

  • על ידי: לירן ביטון
  • 02-08-2018
  • 09:08

דהאן הוסיף: "אני שמח לפתוח את האימונים,עדיין חסרים לנו 2-3 שחקנים שנצרף בימים הקרובים. דימונה זה מועדון מסודר, עם תנאים טובים להצליח, נעבוד קשה ונשתדל ״לדבר״ במגרש."

 

מ.ס דימונה אינה רוצה לצאת בהצהרות על עלייה כבר בתחילת העונה, וגם הנושא  של בחירת הסגל השנה היה שקול יותר מהעונה הקודמת, שבה פוזרו כספים על "שמות גדולים" שבאו לידי ביטוי רק על הנייר, ולא על הדשא.

הקבוצה תהיה בנויה משחקני בית כמו: ערן סויסה, עאטף אבו בלאל, משה אסולין הקפטן, השוער אלדד אלמקייס, ואלירן גבאי. שחקנים שימשיכו מהעונה הקודמת כמו דור סבן, ליאל זגורי וללא שי בוזנח כמו שפורסם בעבר משום שעבר לשחק בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. ואליהם הצטרפו אדם בוכריס, שמעון לוגסי, גל דהן, בן שורקי ודודו כהן שנחשב לחיזוק משמעותי.

 

המאמן מוטי דהאן עם השחקנים באימון הפתיחה. (דן בונבידה)

 

באימון הפתיחה השתתפו גם שחקנים צעירים כמו רז פולבר שחזר מעונת השאלה ממ.ס ירוחם, קורן איפרגן ורז ביטון השוער הצעיר שעלה מהנוער. בנוסף, הגיעו לאימון שחקנים נוספים שהגיעו למבחנים ועתידם בקבוצה אינו ידוע.

 

רז פולבר שחזר לקבוצה לאחר עונת השאלה: "חזרתי מעונת השאלה בירוחם, בדימונה יש רוח של שינוי גם מבחינת ההנהלה. מתחילים להרגיש אווירה חיובית, בחדר ההלבשה השחקנים בלי אגו בניגוד למה שהיה בעונה הקודמת, המטרה של הקבוצה לחזור לליגה א', והמטרה האישית שלי היא להחזיר את הקהל למגרש בעונה הבאה ולשמח אותם, מה שבטוח אני על המגרש ייתן מאה חמישים אחוז בכל משחק."

 

רועי אמנו יו"ר הקבוצה: "מועדון מ.ס דימונה פתח ביום א' 29/7/18 את אימוניו לעונת המשחקים הקרובה. האימונים בשבוע הראשון מהווים גם מבחנים לשחקנים , הרוצים לשחק במועדון בעונה הקרובה. הנהלת המועדון עשתה הכל כדי להשאיר את השחקנים הבולטים במועדון. כמו כן בעונה הקרובה מספר השחקנים המקומיים גדל בצורה משמעותית, כאשר שחקנים חזרו למועדון. בהנהלה מצפים לשיתוף פעולה מול מחלקת הנוער ובניית תשתית אמיתית לקבוצה הבוגרת לשנים הבאות. בנינו להנהלת העיר תכנית עבודה ל 5 שנים כדי להצעיד את המועדון קדימה. כחלק מהתכנית בניית בית ספר לכדורגל, והגדלת מספר קבוצות למקסימום קבוצות המשחקות בליגות ההתאחדות לכדורגל.  כמו גם פרויקטים חינוכיים וחברתיים שיתנו מוטיבציה לילדי העיר לקחת חלק במועדון."

 

במ.ס דימונה בונים תשתית לשנים הבאות

 

קיימת במועדון שאיפה לחזור לליגה א' או לפחות להתברג בפלייאוף העליון, אך לשם כך מ.ס דימונה תצטרך לבנות שלד טוב של קבוצה איכותית כדי שתוכל להתמודד מול הקבוצות היריבות מליגה ב' דרום.

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה, תשמרו על הכסף לשנה הבאה.. זו השנה של אשדוד (בני 02-08-2018, 09:56)
  2. פח (שרון 02-08-2018, 13:02)
    דימונה פח זבל
  3. מועדון. ספורט. דימונה (אבי. אזולאי 22-09-2018, 16:13)
    בלי. תירוצים. רוצים. לחזור. לליגה. א. תיתבישו. זה. כספי. ציבור. עיר. כמו. דימונה. בליגה. ב. פדיחה
  4. מועדון. ספורט. דימונה (אבי. אזולאי 22-09-2018, 16:13)
    בלי. תירוצים. רוצים. לחזור. לליגה. א. תיתבישו. זה. כספי. ציבור. עיר. כמו. דימונה. בליגה. ב. פדיחה