שמשון כפר קאסם גברה על הפועל הרצליה 0-3

במשחק אימון שנערך היום בבוקר גברה העולה החדשה לליגה א', דרום שמשון כפר קאסם, את הפועל הרצליה 0-3 משערים של יוסף אבו לאבן (צמד) ומחמוד עבאס. הבעלים של שמשון עדנאן סרסור: "המועדון ייתן למאמן ולצוות שלו את כל הכלים כדי להצליח"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 03-08-2018
  • 17:25

משהו טוב קורה העונה בכפר קאסם, והדבר הטוב הזה נקרא שמשון כפר קאסם. הקבוצה החדשה בכפר קאסם שרק עלתה העונה לליגה א' דרום, הכינה קבוצה חזקה העונה שכבר במשחק האימון הראשון שלה הראתה עוצמות מול הפועל הרצליה שנחשבת חזקה בליגה א' מחוז צפון.
שמשון כפר קאסם ניצחה 0-3 משערים של יוסף אבו לאבן (צמד) ושער נוסף של מחמוד עבאס. הקבוצה הציגה כדורגל מצוין במחצית הראשונה כשההרכב החזק שיחק, ובמחצית השנייה לאחר חילופים רבים, שמשון גם הייתה עדיפה על הרצליה וגברה עליה 0-3. 

 

ספסלה של הפועל הרצליה

 

עדנאן סרסור בעל הבית של שמשון כפר קאסם אמר בסיום המשחק: "המועדון ייתן את כל הכלים למאמן ולצוות בשביל להיות קבוצה מאוחדת, מגובשת ויוזמת בכדי ולהמשיך ולעמוד במטרות של המועדון. אני מאחל לכל קבוצות הליגה בהצלחה".

 

מומו ניסטל, מאמנה החדש של הפועל הרצליה. יש לו עוד הרבה עבודה

 

מאמנה של שמשון אדם הדיה אמר: "התחלנו לעבוד! עברנו משחק אימון ראשון, וברגע זה התוצאה פחות חשובה. אני מסתכל על הדרך, על המחויבות ועל הכושר הגופני בתקופה הזאת. איפה שצריך להשתפר או להתחזק נעשה את זה".

 

אדהם הדיה יכול להיות מרוצה מקבוצתו


יוסף אבו לאבן, כובש הצמד עבור שמשון בתגובה: "משחק אימון ראשון שלנו. כיף לחזור לשחק ביחד ותמיד טוב לפתוח בניצחון".


מחמוד עבאס שכבש גם הוא שער עבור שמשון אמר: "משחק אימון ראשון וכרגע התוצאה לא חשובה למרות שניצחנו, העיקר הגישה והעמידה הטקטית. יש לנו שחקנים צעירים ואנחנו צריכים לעזור להם להתאקלם ולקבל ביטחון להמשך העונה".

 

מוחה בדיר מקבל הוראות ממאמנו 

 

מוחה בדיר אמר בסיום המשחק: "זה היה רק משחק אימון ראשון העונה, וכבר ראינו את המחויבות והרצון של השחקנים, ושל המאמן אדהם שבא להצליח. אנחנו מקווים להמשיך בדרך הזאת, ורק ללכת ולהשתפר עוד ועוד... שמחים על הניצחון אבל רק התחלנו ויש לנו עוד דרך ארוכה".

 

משה סולימנוב שהיה מהבולטים בניצחון ואף כמעט כבש כשבעט בעיטה חזקה למשקוף בתגובה: "אנחנו בתהליך של חיבור הקבוצה, והכיוון הוא להיות קבוצה קשה ושמחה".

 

שמשון הראתה עליונות על הרצליה בכל שלבי המשחק

 

חליל פריג הבלם המצוין של בתגובה לאחר המשחק: "היה משחק טוב הגנתית, התקפית עמדנו טוב וברור לנו שאנחנו חייבים לעבוד יותר ולהשתפר יותר. בשלב הזה של העונה פחות חשובה התוצאה, אלא יותר מעניינת אותנו הדרך בה אנחנו משחקים ואיך הגוף שלנו מגיב. אנחנו מתאמנים בקצב גבוה ולפי שיטה מסוימת, הרגשנו טוב במשחק אבל שוב זה רק משחק ראשון. אנחנו חייבים לעבוד יותר וממשחק למשחק נתקדם יותר ונגיע לליגה מוכנים". 

על הליגה שצפויה להיות העונה בליגה א' דרום אמר חליל: "אני מכיר את הליגה הזו טוב מאוד, שיחקתי 4 שנים בליגה א' דרום. זו ליגה קשה מאוד, במיוחד השנה שיש הרבה קבוצות חזקות. שיהיה בהצלחה לכולן ושתהיה עונה ספורטיבית ומאתגרת".

ספסלה של שמשון כפר קאסם בניצחון על הרצליה

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק האדומים אשדוד יעלו (אשדוד 03-08-2018, 19:22)
    נבוא לפרק אתכם בכפר יחלשים
  2. אתה הראשון שתגיש לנו קפה שנגיע לאשדוד (למספר 1 03-08-2018, 21:34)
    אתה תגיש לנו קפה אצלכם באשדוד ואנחנו נארח אותכם עם קפה ובאקלאוות. חבל, להשתמש בשפה בוטה, תהיה בנאדם ותן כבוד לאחרים. ספורט זה בשביל יחסי אנוש וכבוד הדדי, לא בשביל קללות. נאחל לכולנו שנה טובה וספורטיבית למופת. שבת שלום לכולם
  3. ניסטל מה זה הבושה הזאת??? (הרצל מהרצליה 03-08-2018, 22:23)
    תתעורר
  4. למס 2 כל הכבוד סוף כל סוף תגובה לעניין (דני 04-08-2018, 08:21)
  5. אולי בפלאוף שמשון (אוהד 04-08-2018, 10:45)
    מרכז הגנה כבד מאד. שוער לא מספיק טוב. וספסל אין בכלל. קבוצה שתלחם על הפלאוף ,אבל לא מעבר
  6. רק יפו (חיים 04-08-2018, 12:10)
    ל2 אחי אתה ‏תותח על כל הכבוד
  7. שמשון (עופר דיין 04-08-2018, 13:41)
    אין לכם סיכוי נגד יבנה אתם יורדים ליגה יחלאות
  8. משחק חד צדדי בכל שלביו (תומר 04-08-2018, 16:13)
    הרצליה לא הגיעו עדיין וקאסם הגנתית חלשה עדיין ואם רוצה לרוץ חייבת להתחזק
  9. ניסטל (הוגה דעות 05-08-2018, 12:11)
    מומו ניסטל היקר שנה שעברה באתה למלא משחקים של הרצליה .. לא למדת כלום מבנודיס ?