"אני מאמין שנעמוד במטרות הקבוצה השנה"

כך אמר מאמן ירמיהו חולון שלומי שלמה, שחזר לקדנציה נוספת אחרי שאימן את הקבוצה בעבר. בניגוד לעונה הקודמת התקציב של ירמיהו חולון ירד, ומרבית שחקני הקבוצה עזבו. אך הקבוצה החתימה שחקנים שיכולים לתרום משמעותית לקבוצה, יחד עם השחקנים הצעירים שצפויים לקבל במה בעונה הקרובה, על מנת לגבש תלכיד לשנים הבאות. המטרה המרכזית הישארות מוקדמת בליגה, ואף להתקדם קדימה כמה שיותר.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 14-08-2018
  • 12:52

שלומי שלמה הוסיף: "אני ועוזרי שי סמורי, ומאמן הכושר איילון קופמן. בונים השנה קבוצה צעירה מאוד עם שילוב של בעלי ניסיון. שתהיה השנה קבוצה של משפחה שמחה, רעבה להצלחה ומאוד צנועה. אני מאמין שנעמוד במטרות הקבוצה השנה, כמובן בעזרתם של בעלי הקבוצה איציק ששון ועופר דליאן. והאיש שנותן הכל ימים כלילות למען הקבוצה, ליאור שולמן היקר. שתהיה לנו עונה טובה ומוצלחת."

 

שחקנים נוספים שחתמו בירמיהו חולון הם: גד עובדיה שנחשב לחיזוק משמעותי לקבוצה, קשרה של הפועל מרמורק בעונה הקודמת ומי שהיה שותף בעבר לעלייתה של הפועל חדרה לליגה הלאומית. החלוץ המנוסה רועי דיין, שהיה שותף בעבר לעלייתה של מכבי נתניה  שימשיך לעונה נוספת בקבוצה, ימשיך בקבוצה לעונה נוספת, יחד עם השוער בן ה-31 ניל אברבנאל, שוער שבעבר היה חלק מקבוצות בליגת העל ותורם מניסיונו לסגל השחקנים הצעיר.

 

 

 

ניל אברבנאל, שוערה של הקבוצה מסר: "אני מתחיל את עונתי השנייה בקבוצה, וישנה הרגשה שהשנה נבנה פה משהו אחר, אוסף של שחקנים צעירים לצד כמה שחקני בעלי ניסיון, אך כולם בגובה העיניים וכולם מאוד רעבים להצלחה. יש לנו צוות מקצועי מצוין, ברשותו של שלומי שלמה ונציג הבעלים ליאור שולמן שעושה ימים כלילות עבור הקבוצה. אני מאמין שנעשה השנה עונה צנועה ונעמוד בציפיות שלנו."

 

 

שלומי שלמה מדבר על העונה הקרובה (איתמר מורז)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עדכון (חולוני 14-08-2018, 14:33)
    שלמי שלמה היקר שאתה מפרגן לאנשיי הקבוצה אל תשכח לפרגן לאיש יקר ונאמן שאם לא הוא לא היתה מאמן את הקבוצה לא הכול זה ליאור ויש כבוד לליאור ואתה יודע למי אני מתכוון
  2. בבלט (המוכתר משעריים 14-08-2018, 15:13)
    את האמת מה זה משנה ,קבוצה בלי אוהדים תרד תעלה תעלם למי זה אכפת
  3. האנשים הכי חשובים רמי וצביקה יד ימינו (אנשי המשק המסורים צביקה ועוזרו רמי 14-08-2018, 15:23)
  4. שלומי אין לך מושג באימון (שלומי 14-08-2018, 20:46)
    שלומי אין לך מושג באימון. אם לא חולון שזה מועדון בלי אוהדים ובלי עתיד היית אולי שרת בבית ספר. אין כבוד אין מקצועיות בעולם. איך מינו אותך. לייצן
  5. למוכתר לך תישן על האף אתה והשתיינים (המוכתר / סמרטוט משכונת הביבים חחחחח 15-08-2018, 06:01)
    עלק מוכתר בטח איזה סחבת רצפה שמכסח עשבים שוטים