דודו חלף בתחזית גביע: ליגה ב' דרום א'

דודו חלף מי שאשתקד אימן את עמישב פ"ת ומכיר את ליגה ב' דרום א' מצוין, בתחזית למחזור הגביע בליגה ב' דרום א'. מי תנצח במפגש המסקרן בין קרית אונו לבית"ר פ"ת. האם אור יהודה והוד השרון הטוענות לכרטיס העלייה יעברו שלב? זה ועוד בתחזית הבאה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-08-2018
  • 19:49

אורתודוכסים יפו - בית"ר רמת גן: אורתודוכסים קבוצה חדשה וצעירה תפגוש את העולה החדשה בית"ר רמת גן. צפוי להיות משחק שקול מאוד שבסופו ידה של יפו תהיה על העליונה.

 

הפועל קרית אונו - בית"ר פ"ת: המשחקים בין קרית אונו ובית"ר פ"ת תמיד היו מותחים ומעניינים ובגביע זה בדיוק מה שצפוי להיות. משחק שקול שייכנס להארכה ויוכרע בפנדלים לזכות בית"ר פ"ת.

 

אודי כבודי, בתקציב מצומצם בנה קבוצה איכותית בקרית אונו, האם יעלו שלב בגביע? (באדיבות דף הפייסבוק של קרית אונו)

 

כפר קאסם שועאע - צעירי טייבה: שועאע קבוצה חזקה מאוד עם התקפה מצוינת ושחקנים עם ניסיון רב. מנגד צעירי טייבה אמורה להיות הקבוצה היותר חלשה בטייבה לאחר האיחוד עם שחקנים מקומיים בלבד. כפר קאסם שועאע תעבור שלב.

 

שמשון בני טייבה - הפועל הוד השרון: טייבה תמיד הייתה קבוצה קשה בבית וכך גם יהיה בגביע. הוד השרון החזקה, לאחר השלמת הסגל בשבוע האחרון הפכה להיות מועמדת לעלייה. הוד השרון תנצח ותעבור שלב. 

 

נחלת יהודה - אור יהודה: נחלת קבוצה וותיקה מאוד ועם ניסיון רב, אך אור יהודה של השנה זאת קבוצה מפחידה ששמה לעצמה למטרה לעלות השנה ליגה בכל מחיר. אור יהודה מנצחת.

 

אור יהודה, בכול הכוח רוצה לעלות ליגה, תעבור לשלב הבא בקלילות (מני בן ארי)

 

עירוני בית דגן - רוח ת"א: בית דגן בבית קבוצה קשה ביותר ויש לה גם התקפה מצוינת. בית דגן עוברת בקלות שלב.

 

עמישב פ"ת - שמשון ת"א: עמישב פ"ת הקבוצה שלי לשעבר, היא קבוצה קשה ועם סגל חדש. צפוי משחק מותח מול שמשון ת"א שהיא קבוצה מצוינת ששמרה על סגלה משנה שעברה. צפוי ניצחון של שמשון ת"א.

 

צביקה לוי, שמר על הסגל של שמשון משנה שעברה, צפויים לעבור שלב בגביע (איתן ידגר)

 

הפועל כפר ברא - איחוד בני ג'ת: בני ג'ת עדיפה בהרבה ואני צופה לניצחון מוחץ של ג'ת. אולי זה יעיר את אנשי כפר ברא הרדומים .

 

בהצלחה לקבוצות!!!

 

דודו חלף בתחזית גביע המדינה בליגה ב' דרום א'

הוסף תגובה
תגובות