"המטרה הראשית היא להתברג כמה שיותר גבוה בטבלת הליגה"

כך אמר דור אלברמן, בלמה של הפועל מחנה יהודה, שאפשר להבין ממנו שהמטרות של הקבוצה מאוד ברורות. הנחישות שהפגין בראיון איתנו הייתה מעוררת השראה, אין ספק שאם הוא ישחק כמו שהוא מדבר למחנה יהודה הולכת להיות עונה מעניינת ומלאה בהפתעות חיוביות

  • על ידי: ידין אגם
  • 05-09-2018
  • 09:22

דור, האם אחרי הקיץ שעברה הקבוצה היא מוכנה לליגה?

"אכן קיץ ארוך עבר על הקבוצה, השנה האחרונה הייתה לא פשוטה והיינו צריכים את החופש הזה. הנהלת המועדון עבדה קשה בקיץ כדי להעמיד סגל שחקנים איכותי שיוכל להתמודד מול הקבוצות בליגה. מאמן הקבוצה ומאמן הכושר מכינים אותנו הכי טוב שאפשר כדי שנגיע  לתחילת עונה בכושר טוב, ההנהלה משקיעה מאמצים ומשאבים רבים בשביל שנוכל להביא תוצאות, ואולי אפילו להביא מספר שחקנים נוספים עד תחילת העונה".

 

מהן המטרות שלך העונה? מה תחשיב כהצלחה בסיום העונה?

"בראש הראשונה הצלחת הקבוצה זאת ההצלחה שלי, מלבד זאת מבחינתי להביא את היכולת שלי למקסימום כדי לתרום כמה שאפשר לקבוצה. המטרה הראשית של כולנו להתברג כמה שיותר גבוה בטבלת הליגה".

 

לדעתך, הליגה השנה תהפוך למאוזנת יותר או שזה ייגמר בנוקאאוט של הקבוצות הבולטות?

"באופן יחסי העונה שעברה הייתה פחות איכותית משנים עברו, אך כפי שזה נראה בינתיים יש מספר קבוצות שחייבים להחשיב, ויש תחושה באוויר שהעונה הליגה תהפוך לאיכותית הרבה יותר".

 

איפה אתה רואה את עצמך בסוף העונה?

"כשיגיע הזמן לדבר על סוף העונה אהיה הרבה יותר חכם, בינתיים אני אקווה וארצה להסתכל אחורה ולראות שעמדנו בציפיות שלנו ואז ארגיש שתרמתי לקבוצה כפי שאני רוצה היום".

דור אלברמן מדבר לקראת העונה הקרובה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלברמן המלך (דוד 05-09-2018, 12:05)
    אתה שחקן נשמה אוהבים אותך במחנה. בהצלחה מלך !!!
  2. כל עוד צורי והעוזר שלו טל בקבוצה מחנה יהיו בבעיה (אפי 05-09-2018, 13:57)
    כל עוד צורי והעוזר שלו טל בקבוצה מחנה יהיו בבעיה. צורי עטוואר לא מבין באימון ושיטות אימון והעוזר שלו טל לוי לא מבין בכדורגל, אז לצערי הקבוצה תתמודד על הירידה. חבל
  3. מזל טוב (איזי 05-09-2018, 14:47)
    ראשית מזל טוב לבחור שמתחתן היום . דבר שני מספר 2כל כך צודק. שוב במחנה ממנים מאמני ם בשתיי שקל .גם בנוער אותה בעיה מאמן בשקל .אדם אתה אפס .ומי שמינה אותך הוא אפס גדול יותר.