האם יש "פיצוץ" בין רוני דורה וחיים לוי?

על פי מקורות שהגיעו לאתר 'גולר', היחסים בין רוני דורה ולמאמנו המצליח מאשתקד חיים לוי, עלו על שרטון ואין תקשורת בריאה בין השניים. האם רוני לא מחתים שחקני רכש בכירים ומעדיף אולי להחתים שחקנים "שטינקרים", בכדי שיוכל לדעת מה הולך בקבוצה? ואיך קורה ששוער שובר יד ולא מביאים לו מחליף? כבר עכשיו אפשר להבין שחיים לוי לא יהיה עוד הרבה זמן בקרית אתא...

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-09-2018
  • 12:07

על פי מקורות שהגיעו לאתר 'גולר' ממקורבים לקבוצה, היחסים בין רוני דורה שהוא המנהל המקצועי של עירוני קרית אתא ובין מאמן הקבוצה חיים לוי עלו על שרטון. מקורבים לרוני דורה מספרים שרוני לכאורה נפגע מהמאמן חיים לוי שהתראיין לכאורה למקומונים באזור חיפה, כשטען שלא קיבל שחקני חיזוק ולא ברור לו למה אין חיזוק העונה, כשהאשמה מופנית לרוני דורה. 


המקורבים לחיים לוי מאוכזבים שרוני לא חיזק את הקבוצה ואפילו אומרים: "איך יכול להיות ששוער הקבוצה שבר את היד או את האצבעות ולא יכול לשחק בשבועות הקרובים, ולא הביאו שוער במקומו. ממש אבסורד".
 

ממקורבים למאמנים שאימנו בעבר בקרית אתא, מספרים שרוני דורה עושה נזק גדול לקרית אתא. רוני על פי אותם גורמים, רוצה לשלוט בקבוצה וזה אומר שהוא רוצה לקבוע את סגל השחקנים, את שעות האימונים, את משחקי האימון ויש הטוענים שאפילו לאפסנאי הוא רוצה לקבוע. 

 

רוני דורה, האם הפיצוץ עם חיים לוי קרוב? (לירן דורף)

 

יש לציין, שמכבי עירוני קרית אתא, לא התחזקה העונה ולמעשה אפילו נחלשה מאד, לאחר שלא פחות מחמישה שחקנים עזבו אותה. על פי מקורבים לקבוצה, הסיבה לאי חיזוק הקבוצה נעוצה בכך שרוני דורה כנראה לא רוצה להתחזק. הוא יושב עם שחקנים על חוזה לעונה הבאה, והוא ממש מזלזל בהם. אותם שחקנים שישבו איתו למו"מ אומרים שרוני מתנהג בצורה לא מכובדת, ואפילו מזלזלת בהם, כאשר יש הטוענים שהוא אומר להם: "אתה רוצה ככה טוב, לא רוצה אל תבוא." ממש לא מכובד לקבוצה בליגה א' להתנהג בצורה מזלזלת כזאת, ולכל דבר חייבים שיהיה דרך מכובדת. 

 

אחרים מספרים: "רוני יושב עם הרבה שחקנים ולא סוגר, הוא כנראה רוצה רק את השחקנים ה"שטינקרים" שלו, ורק איתם הוא סוגר... למה? כי הוא רוצה לדעת מה קורה בקבוצה, וכנראה הם מעבירים לו את הפרטים הנכונים. תמיד יש שחקנים שלא טובים מספיק ומשקיעים ביחסים ובהדלפות במקום בכדורגל עצמו. אבל בקרית אתא זה בולט מדי".

 

דעה אישית של כותב הטור

לא ברור מדוע רוני דורה מנהל את המועדון? מי נתן לו את הסמכות? בטח לאחר כל כך הרבה שנים של כישלון, ולמעשה לא זכור לזקני העיר מתי הייתה הצלחה בקרית אתא.

האם רוני דורה רוצה להעיף את חיים לוי? אחרת לא ניתן להבין, למה הקבוצה לא מתחזקת, לא מביאה רכש ואפילו לא מביאים מחליף ברמה גבוהה לשוער ששבר את היד... האם רוצים שהמאמן חיים לוי ייכשל? ימים יגידו...אבל כבר עכשיו ידוע שלפחות ארבעה שחקנים בכירים טוענים שאם חיים לוי יעזוב, הם יעזבו יחד איתו. זאת על פי מקורבים לקבוצה... ויש הטוענים, שסוד ההצלחה של קרית אתא אשתקד - רוני דורה לא התערב!

ואנחנו שואלים: מה הסיבה שרוני דורה כל כך הרבה שנים בקרית אתא, ונכשל בכל מה שהוא נוגע...? מה שכבר ברור לדעתנו, חיים לוי לא יחזיק הרבה זמן מעמד בתפקידו כמאמן הקבוצה, וחבל לאחר שעונה שעברה המאמן הצליח ובגדול.

רוני דורה? ימשיך עוד הרבה שנים במועדון שכנראה סוגד לבחור, אחרת לא ניתן להבין שרוני דורה כל כך הרבה שנים בקרית אתא, ונכשל בכל מה שהוא נוגע. 

 

תגובות:

תגובתו של רוני דורה, המנהל המקצועי של המועדון: "אני רוצה שהקבוצה תצליח ואני לא מתכוון לריב עם אף אחד. אני לא קובע לאפסנאי, לא קובע שעות אימונים ומי שאומר את זה הוא לא דובר אמת. לגבי הרכש - רק המאמן החליט מי יהיה בקבוצה ומי לא. המאמן הוא הסמכות המקצועית ורק הוא מחליט על רכש. לגבי 'השטינקרים'? למה אני צריך 'שטינקרים'...? אני לא צריך אותם כדי לדעת מה קורה במועדון ואני לא צריך ולא יורד לרמה הזאת. אל תשכח אתה מדבר עם אדם שלקח תארים ועלה ליגות. אני לא מאמן ולא יכול להיות מאמן, לא הבאתי שחקן אחד. כל השחקנים שהגיעו זה מר חיים לוי הביא".

רוני דורה המשיך והוסיף: "אני מנג'ר במועדון ארבע שנים, והגענו לפלייאוף העליון בשנתיים מתוך ארבע שנים שאני מנג'ר המועדון. התקציב לא גבוה, יהיה חיזוק! ואני רוצה שזה שמוסר לך את הדברים, שיהיה גבר ולא יפחד להגיד דברים בעילום שם".

 

תגובתו של חיים לוי: "לא יודע על מה אתה מדבר".

 

יש לציין שהכתבה מבוססת על מקורות וללא עובדות, ואין להתייחס לכתבה מעבר לכזאת.

הוסף תגובה
תגובות
  1. דורה (תושב העיר 05-09-2018, 12:45)
    לא הצליח בכלום. מפרק את כספי תושבי העיר. שום דבר לא מקצועי שם. אני שם כל יום. הכל מפורק
  2. אתה לא יכול להצליח ליד דורה (לחיים לוי 05-09-2018, 13:10)
  3. יבוא היום שלכם (לשטינקרים של קרית אתא 05-09-2018, 13:30)
  4. יבוא היום שלכם (לשטינקרים של קרית אתא 05-09-2018, 13:30)
  5. איך אפשר להתאמן ולשחק בלי שוער? (שאלה 05-09-2018, 13:30)
  6. איך אפשר להתאמן ולשחק בלי שוער? (שאלה 05-09-2018, 13:30)
  7. פרייארים (סמי 05-09-2018, 16:14)
    איך ויתרתם על איתן שיפר .. אתם עוד תצטערווו