תחזית ליגה א' צפון, מחזור 1: רועי סימוני מארח את לירן דניאל

אחרי קיץ ארוך ומייגע ליגה א׳ חוזרת בשישי הקרוב, וסוכן השחקנים רועי סימוני החליט לארח את יו״ר אסי גלבוע לירן דניאל לתחזית הראשונה של העונה. מי ינצח? מי תתמודד על העלייה? מי הקבוצות שתהיינה בתחתית? איך יסתיים הדרבי הצפוני בין טבריה לאסי גלבוע? איך ייגמר המפגש בין ״רובי שפירא״ לבני זלפה? ואיך תיראה קבוצת הגלאקטיקוס של מוריס אוזן?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-09-2018
  • 17:12

שלום לכולם! 

המחזור הראשון בפתח ואיתו ישנן מספר תובנות לקראת העונה:

1.הליגה השנה תהיה טובה ומעניינת, עם מספר קבוצות שעשו רכש מרשים מאוד שיעזור להן להתמודד בחלק העליון של הטבלה.

2. הפועל אום אל פאחם נראית כמועמדת מספר אחת לעלות לליגה הלאומית בסוף העונה, עם סגל שחקנים מרשים ואחד המאמנים הטובים בליגה. אם בהנהלת הקבוצה יידעו לייצר שקט תעשייתי בתוך סיר הלחץ, הם יחגגו עלייה בסיום העונה.

3. העולה החדשה בני זלפה נראית נהדר במשחקי האימון עד כה, ועושה רושם שהם ידברו חזק בצמרת ואולי אף יתמודדו על כרטיס העליה בסיום העונה.

4.בהפועל באקה אל גרבייה נבנתה קבוצה חדשה עם מאמן מצוין ומספר שחקנים בכירים, שיעזרו לקבוצה להתמודד בחלק העליון של הטבלה. במידה ולא יגיעו לפלייאוף העליון זה יחשב ככישלון אדיר עבורם.

5. עירוני טבריה עברה קיץ מטלטל בו עזבו לא פחות מ-12 שחקנים מהעונה שעברה, כשחמישה מהם התקדמו לליגה הלאומית ולליגת העל. אילן סוויסה מאמן העונה בליגה א׳ בשנה שעברה החליט להישאר לעונה נוספת בקבוצה, למרות הצעות מהליגה הלאומית. העונה בטבריה יש סגל צעיר ומוכשר שיצטרך להצעיד את הקבוצה ולהתמקם בפלייאוף העליון. הבשורה המשמחת ביותר, שכיום יש בקבוצה לא פחות מ-10 שחקני בית דבר שלא היה בעבר כשכולם היו שחקני רכש. 

6. קבוצה נוספת שעברה טלטלה בקיץ האחרון היא 'רובי שפירא' חיפה, לקבוצה הגיעו המנהל המקצועי מיקי קופל והמאמן אלעד בראון שבנו קבוצה צעירה, מוכשרת ונמרצת, שנראית עד כה נהדר. פלייאוף עליון היא לא מילה גסה עבורם העונה.

7. באסי גלבוע עשו רענון בהנהלת הקבוצה ולירן דניאל התמנה ליו״ר הקבוצה המשפחתית והנפלאה הזאת. פאיד חסון מונה למאמן הקבוצה והביא איתו מספר שחקנים שיעזרו לקבוצה להתמודד בחלק העליון של הטבלה, ולא במאבקי התחתית כמו שקרה בשנים האחרונות.

8. הפועל הרצליה שעשתה עונה נהדרת בעונה שעברה, תרצה להמשיך גם העונה במומנטום החיובי ומינו את מומו ניסטל למאמן הקבוצה, במטרה לבנות משהו טוב שיתמודד בצמרת הגבוהה. ניסטל שהעפיל עם חדרה לליגה הלאומית לפני שנתיים, ינסה להצעיד את הקבוצה מהשרון לפלייאוף העליון.

9. עוד עולה חדשה שביצעה רכש משמועתי ביותר היא הפועל כאוכב, אותה מאמן איימן חליאלה שמכיר את הליגה מצוין וככל הנראה ייתן פייט נהדר בצמרת הגבוהה, ואף יתמודד על כרטיס העלייה לליגה הלאומית.

10.הקבוצות שככל הנראה תתמודדנה נגד הירידה העונה הן: הפועל כפר כנא, עירוני נשר, הפועל מגדל העמק, מכבי צור שלום, הפועל ירושלים והפועל שפרעם.

 

אילן סוויסה בחר להישאר בטבריה

 

השבוע החלטתי לארח חבר טוב ואיש יקר, לירן דניאל יו״ר אסי גלבוע. האיש שהקבוצה זורמת לו בתוך העורקים, קיבל לידיו את הניהול הכללי של הקבוצה וכבר עכשיו ניתן לראות שזה 'בינגו' עבור שני הצדדים. לקראת מחזור הפתיחה יהיה מעניין לראות מי מאיתנו הגיע חד יותר. דבר אחד בטוח - אותי יהיה לו קשה לנצח.

ניחוש נכון = 5 נקודות 

בינגו = 10 נקודות

 

מתחילים:

עירוני טבריה - הפועל אסי גלבוע

רועי: משחק מסקרן מאוד בין שתי קבוצות עם מאמנים צעירים וטובים, וסגל שחקנים נהדר. בעונה שעברה טבריה השיגה ניצחון חוץ בדקות הסיום, העונה הסיפור קצת שונה... חן ידען ועבאד גאברין הם שחקנים שוברי שוויון, ובבית מול הקהל הביתי הם לא ירשו לעצמם להפסיד. ההימור שלי: 0-2 לטבריה עבאד גאברין וחן ידען יכבשו.

לירן: אנחנו יוצאים למשחק חוץ באחד המגרשים הקשים בליגה, למרות זאת אני בטוח שאנחנו נעשה את העבודה. ההימור שלי: 2-1 לאסי גלבוע.

 

מיקי קופל בנה קבוצה חדשה ב'רובי' (באדיבות אתר ONE)

 

'רובי שפירא' חיפה - בני זלפה

רועי:  איזה משחק מסקרן! מצד אחד הקבוצה המוכשרת של מיקי קופל ואלעד בראון שהחתימו שחקנים מוכשרים כמו: ליעד מרדכי, דודו אדרי ומישל חליל... ומנגד בני זלפה שבנתה קבוצה מצוינת על מנת להתמודד בחלק העליון. סעיד דיאב יפגוש את האקסית מחיפה. ההימור שלי: חלוקת נקודות, 1-1.

לירן: אלעד בראון בנה קבוצה צנועה אבל לא פראיירית בכלל, גם בני זלפה בנו קבוצה טובה אבל במגרש הביתי של בראון ובפרימיירה כמאמן ראשי בליגה א', ידו תהיה על העליונה. ההימור שלי: 2-0 ל'רובי'.

 

הפועל כאוכב - מכבי צור שלום

רועי: משחק קצוות כבר במחזור הפתיחה. איימן חליאלה עם הרכש הנוצץ במגרש הביתי, לא ירשה לעצמו להפסיד מול צור שלום החלשה. שגיא סבג יפגוש את חבריו מהעונה שעברה וינסה להבקיע מולם. ההימור שלי: 0-3 חלק לכאוכב, שגיא סבג יכבוש.

לירן: על פניו איימן חלאילה בנה קבוצה שתדבר חזק בצמרת הליגה, עם שחקנים ברמה גבוהה. מנגד צור שלום בנתה קבוצה רק בשביל להישאר בליגה אבל זה לא יספיק להם מול כאוכב. ההימור שלי: 3-0 כאוכב.

 

איימן חלאילה חוזר לליגה (מאור אלקסלסי)

 

הפועל כפר כנא - הפועל הרצליה

רועי: מומו ניסטל חוזר להופעת בכורה מחודשת בליגה א׳ צפון. לאחר ההיעדרות של שנה הוא מגיע למשחק חוץ לא קל מול קבוצה ביתית טובה, שעדיין לא הצליחה להתחבר, אבל עם מאור סיסו הוותיק בהגנה שינסה לעזור לקבוצתו לפתוח את העונה ברגל ימין. מנגד בהרצליה יודעים שניצחון חוץ ייתן הרבה ביטחון להמשך העונה. ההימור שלי: 1-0 להרצליה.

לירן: את כפר כנא ראיתי, את הרצליה עדיין לא. אבל מה שבטוח עם חומר השחקנים של אדהם זועבי ובמגרש הביתי שלו יהיה קשה לקחת מהם נקודות. ההימור שלי: 2-1 לכפר כנא.

 

מומו ניסטל יוביל את הפועל הרצליה. היכן זה ייעצר? נראה בסיום העונה (מאור אלקסלסי)

 

הפועל מגדל העמק - מ.ס טירה

רועי: משחק מסקרן שכל תוצאה בו לא תפתיע אף אחד. טירה שביצעה רכש מרשים, נראית כקבוצה שתתמודד עד הסוף בחלק העליון של הטבלה, במגדל העמק ביצעו המון שינויים בסגל הקבוצה, אבל השאירו את אסף ואופק מלול המצוינים. המגרש במגדל העמק עובר שיפוץ והמשחק יערך באיצטדיון ״גרין״ וזה יהיה קשה עבור שתי הקבוצות. ההימור שלי: תיקו 0-0.

לירן: שתי קבוצות שבנו סגלים מאוד איכותיים, והמשחק יערך בנצרת עלית דבר שיעזור לשתי הקבוצות ויתן לשחקנים האלה לבוא לידי ביטוי. הימור שלי: 1-1.

 

מכבי עירוני קרית אתא - הפועל ירושלים

רועי: שתי קבוצות שלא ביצעו כלל רכש העונה וככל הנראה תתמודדנה בתחתית עד לסיום העונה. הפועל ירושלים שהייתה הפתעת העונה, איבדה את מאמנה המצוין אופיר עזו, ונחלשה מאוד. בקרית אתא חיים לוי נשאר לעונה נוספת, יחד איתו יוחאי כהן הבלתי נגמר שיעזור לקבוצתו לנצח כבר במחזור הפתיחה. ההימור שלי: 0-2 לקרית אתא.

לירן: חיים לוי שועל בליגות האלה וקשה מאוד לנצח אותו, במיוחד שזה במגרש הביתי שלו. ההימור שלי: 2-1 לקרית אתא.

 

אוהד בוזגלו פותח עונה במחוז הצפוני (רמי גרידיש)

 

הפועל באקה אל גרבייה - הפועל שפרעם

רועי: עוד משחק קצוות כבר במשחק הפתיחה של העונה. אוהד בוזגלו בנה סגל מרשים שיצטרך להתמודד בצמרת, ומול איברהים אבו רקיק שאיבד את הכוכב שלו עבאד מורג׳אן ועוד מספר שחקנים, וכמובן מול הקהל המקומי זה לא צריך להיות קשה עבורם.

ההימור שלי: 1-3 לבאקה.

לירן: בבאקה בנו קבוצה כדי להעפיל בסוף העונה לליגה הלאומית, מנגד שפרעם רק רוצים לשרוד, אבל מול קבוצה שבנתה סגל מהנוצצים בליגה, זה יהיה קשה מאוד.

ההימור שלי 3-0 לבאקה.

 

מוריס אוזן, רוצה לרשום עלייה שנייה ברציפות

 

הפועל אום אל פאחם - עירוני נשר

רועי: משחק רשמי ראשון למוריס אוזן ונבחרת הגלקטיקוס שלו. לירון אלימלך, אלירן חודדה , חיים זיסקינד ועוד... פוגשים את היורדת הטרייה לליגה א׳ שממשיכה את המגמה מהעונה שעברה, ללא שחקני רכש, ללא מאמן ובעיקר שחקני נוער אלמוניים שיקבלו דקות ראשונות בליגה. למרות שאום אל פאחם היא המארחת במשחק הוא ייערך במגרש ניטרלי, זכר לאירועי המשחק נגד טבריה בעונה שעברה, בעקבות זאת קיבלה הקבוצה עונש של 3 משחקי רדיוס מחוץ למגרשם הביתי, אך זה לא ימנע מלירון אלימלך לכבוש את שערו הראשון העונה, ומקבוצתו להשיג ניצחון ראשון בדרך לליגה הלאומית.

 ההימור שלי: 0-5 לאום אל פאחם.

לירן: אום אל פאחם היא המועמדת מספר אחד להעפיל לליגה הלאומית, ובמשחק ראשון  הרשמי שלה מול נשר היא לא תעשה טעויות. ההימור שלי: 4-0 לאום אל פאחם.

 

בהצלחה לכולם! 

תחזית ליגה א' צפון, מחזור 1: רועי סימוני מארח את לירן דניאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. סוף סוף דם חדש עם סוכן חדש (אפי 13-09-2018, 17:27)
    כל הכבוד, במה לסוכן טוב בתחילת דרכו. כל הזמן נתתם במה לסוכנים עייפים ולא רלוונטים כבר. ריענון מעניין וטוב. בהצלחה
  2. רק אנחנו ננצח (טבריה 13-09-2018, 20:27)
  3. שאלה? (מומי 13-09-2018, 21:24)
    רועי מה אתה מנפח את אום אלפחם למה מי הם
  4. הלו הלו תתחיל להרגע ותעשו כבוד לנשר (נשרקה 13-09-2018, 23:26)
    עלק 4 5 אפס הייתם מתים נשר אחלה קבוצה יאללה אמיל ושלומי
  5. רועי, התמונה שלך באצטדיון בנשר אז תעשה כבוד (נשרקה 13-09-2018, 23:27)
  6. אום אל פאחם ועוד 15 (אבו חלד 14-09-2018, 07:44)